-miraa ben geldim!
çıkmakta olduğum merdivenden geri dönüp kapıya doğru koştum ve rüzgarın boynuna sıkıca sarıldım.
-havalanına gelirsin sanmıştım orda görüşürüz demiştik ya?
-evet öyle dedik ama ben fazladan bir kaç saat daha seni görebilmek için geldim hem beraber gideriz havalanına ben bırakırım sizi olmaz mı?
-olur hayatım iyi düşünmüşsün. ben şimdi valizimi toparlamak için odama çıkıyorum.
-tamam bende geleyim yardım etmiş olurum sana. herkes nerde bu arada?
-abim gece bahçedeler kahve içiyorlar. annem salonda gazetesini okuyor. aylingilde sanırım salonda olmalı.
-o zaman canım sen odaya çık ben bir sizinkilere selam verip öyle geleyim.
-peki canım ben çıkıyorum.
yanağıma küçük bir öpücük bırakıp salona doğru geçti. bende ikişer üçer merdivenleri çıkıp odama koştum. eşyalarımı bir an önce hazırlamalıydı. çünkü rüzgar bana yardımdan çok zorluk çıkartırdı.
-gününüz aydın olsun asya annem ben geldim en sevdiğin damadın.
asya anne benim ortama böyle sesli bir giriş yapmamdan korkmuş ve nerdeyse kahvesini dökeyazmıştı. yüzünde onaylamaz ama aynı zamanda sevecen bir gülümsemeyle ayağa kalkıp bana sarıldı.
-hoşgeldin oğlum ne diye böyle geliyorsun aklım çıktı bir an için.
-kusura bakma asya anneciğim ama sizi her gördüğümde içim kıpır kıpır oluyor göz kamaştırıyorsunuz.
asya anne bu hoş iltifatım karşısında utanmış gibi muzipçe gülümseyerek
-ahh beni utandırıyorsun rüzgarcığım. çok teşekkür ederim zarif sözlerin için.
-ne demek asya anne her zaman.
-ee bu saatte ne işin var burada havalanına gelmeyecek miydin sen?
elimle saçımın arkasını karıştırıp
-şey öyleydi ama ben hem erken geleyim sizle görüşeyim belki ben bırakırım sizi diye eve geleyim dedim.
-mirayla biraz daha vakit geçireyim diye düşündün, bu yaz pek görüşemeyeceksiniz tabi anlıyorum canım iyi yaptın mira odasına çıktı sanırım yanına git istersen.
-ha şey evet kapıda girerken karşılaştık ben bir sizlerle görüşeyim öyle yanına geçerim dedim ardagil nerede bahçedeler mi?
-hı hı evet canım bahçedeler malum kahvaltı sonra bir kahve içerler ya. dedi alayla bahsettiği şey kahve değil sigaraydı tabi miranın ailesinde asya anne hariç herkes kullanıyordu bu nedenle de asya anne içilmesinden en haz etmediği şey sigaraydı.
-aa okey anlaşıldı ben bir onlara da selam vereyim sonra miranın yanına çıkarım. ona yeniden sarılıp bahçeye çıktım.
Bahçe kapısından geçerken orkunla çarpıştım. benim ondan hazzetmediğim gibi oda benden hazzetmiyordu.
-merhaba evin hiç sevilmeyen damadı nasılsın? dedim alaya alarak. oda sahte bir sırıtışla beni yanıtladı.
-sana da merhaba bu aileden olmamasına rağmen evin oğlu gibi davranan yabancı. dedi. sözlerini umursamadan ona sırt dönüp uzaklaştım.
-merhaba güle güle görüşmemek üzere orkun. diyip arda ve gecenin yanına geçtim.
-selam gençler ve genç kalanlar nasılsınız? dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADEN SEMTİ SAKİNLERİ +18
Teen Fictionİstanbulun sahil kesiminde olan Maden isimli semtte yaşayan köklü bir aile kendi iç çatışmaları ve semt sakinleri dış düşmanları aşk sadakat sıralarla dolu geçmişler, sırların verdiği ağır yükler silahlar çatışmalar savaş dostluk ve kardeşlik konula...