Bölüm 7

8 3 2
                                    

EVVET MERHABALAR YENİ BÖLÜM GELDİ 3030 KELİME İYİ OKUMALAR!

Babamın annemi aldatmış olabileceğini hiç düşünmezdim o aşk o sevgi yalan mıydı yani? Elimde ki sigarayı umursamadan mutfağa girdim öfkeyle baktım babama.

-Sen nasıl aldatırsın annemi nasıl yaparsın benim annem bir başkası mı yani? 

-Mira dur bir dinle kızım sana her şeyi anlatacağım ama lütfen annene söyleme. senin bildiğini bilmesin. Dedi babam 

-Annem biliyor yani bu rezilliği? dehşet içindeydim. 

-Anlatın hemen anlatın! dedim.

Aral amca koluma girip beni bahçeye çıkardı babamda arkamızdan geldi. Bahçede ki masaya geçip oturdular bense oturmuyordum sinirliydim.

-Sizi dinliyorum. dedim onlara bakarak. 

Babam ve Aral amca bir biriyle bakıştılar. Nerden başlayacaklarını bilemiyor gibiydiler.  elimi şıklattım. 

-Hey kime diyorum ben acaba? dedim. 

-Her şey senin anladığın gibi mira. dedi Aral amca.

-Aral! dedi babam hiddetle.

-Baba dur madem sen anlatmıyorsun bırak Aral amca anlatsın. dedim. Babam;

-Tamam anlatacağım. Bahar annen onunla aramda bir ilişki sayılabilecek bir şey yoktu her şey benim suçum. Nefret edeceksen benden et ama baharın gerçekten bir suçu yok o zaten bu suçun bedelini canıyla ödedi. dedi.

Babamın sözleri Aral amcanın gözlerinin dolmasına sebep olmuştu. bense annemin bir başkası olduğunu öğrendiğim an onun ölmüş olduğunu da öğrenmiştim. Dengemi sağlamak için sandalyenin kenarını kavradım. Sinirim tam olarak geçmese de hüzünlenmiştim.

-Eee bu kadar mı? Sonra ne oldu nasıl öldü "annem demek geçse de içimden diyemedim" o kadın yani bahar?

Babam elleriyle yüzünü ovuşturdu. ellerini çenesinde birleştirip konuşmasına devam etti

-Sen doğduktan bir kaç saat sonra baharın abileri yerini öğrendi ve anneni öldürdüler. Baharın küçük abisi de abilerinin kardeşini öldürdüğünü görünce abilerini öldürdü. Annen ve üvey abileri mezara Mazhar dayında hapse girdi. Mazhar Baharın öz abisiydi. Diğer iki abisini doğuran kadın ölünce Baharın babası ikinci evlilik yapıyor ve ondan Bahar ve Mazhar dünyaya geliyor. dedi.

-Bana secerelerini dök demedim baba örenmeye çalıştığım şeyin bu olmadığını biliyorsun.

-Bahar yani annen seni bana verip korumamı sana sahip çıkmamı söyledi. Bende öyle yaptım. Seni alıp hastanede doğum yapmak üzere olan annen Asya'ya götürdüm. İkiz bebeklerimiz olacaktı ama bebeklerden birinin durumunun kötü olduğunu ve ölebileceğini biliyordum. Ancak Asyanın bu durumdan haberi yoktu. Böylelikle ölen çocuğun yerine seni annene verecektim. Ama işler planlandığı gibi gitmedi. 

-Ne ne oldu? dedim korkuyla çünkü buradan sonra duyacaklarımı kaldırabilir miydim bilmiyordum.

-Asyanın yanına kucağımda seninle beraber girdim. Ve ona "bak kızlarımızdan biri ada" dedim tam ona "diğerini de getirecekler" demeye kalmadan Asya ağlayarak " erdem diğer kızımız ölmüş ışıl ölmüş" dedi. Ben o an kucağıma da seni Asyaya bu kızın derken bulmuş ve diğer kızımdan vazgeçmek durumunda kalmış oldum. Bir üvey kardeşin var Mira üzgünüm. Öğrenmek istediğin gerçekler bunlardı kabullenemezsen anlarım ama lütfen sus öğrendiklerini kendine sakla yalvarıyorum sana. 

Gözlerimi yumup anlatılanları sindirmeye çalıştım. Duyduklarımın birer şakadan ibaret olması için allaha yalvardım. Ama ne yazık ki gerçekti. 

MADEN SEMTİ SAKİNLERİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin