Minho parka vardığında hiç beklemediği birini görmüştü...
~~~~~~~
Han jisung
Sadece adıyla bile minhonun küçcücük kalbini yerinden çıkacakmış gibi atmasına sebeb olan kişiydi, han jisung
Aslında Minho ilk görüşte aşka inanan tiplerden değildi ama öyle herkesi kıracak bir tipte değildi. Herkes gibi sevgilisi olmuştu ama onlarla sadece kalpleri kırılmasın diye sevgili olmuştu. Ama bu inancının han jisungu görene kadar olacağına katiyen inanmazdı.
Sincabı andıran tombul yanakları, yanağının üstündeki beni, sincap gibi iri gözleri... resmen han jisung sincabın insan hali gibiydi.
_______
Jisung ağlamaktan tükenmişti resmen biraz daha zorlasa kan ağlayabilirdi.
Jisung aklına gelen fikirle yatağından kalkmıştı. Sessiz bir şekilde parmak ucunda yürüyordu. Kapıya vardığında sessiz olmaya dikkat ederek açmış ve aynı şekilde de kapatmıştı. Parmak ucuyla tahta merdivenlerden indikten sonra askılığa geldiğinde kalın montunu ve anahtarı alıp kapıyı sessiz olmaya çalışarak açmıştı, zaten bu gün yeterince azar yemişti daha fazlasına ihtiyacı yoktu.
Kapıyı açtığında yüzüne çarpan soğuk havayla titremişti. Arkasına dönüp atkısınıda aldıktan sonra evden çıkmıştı.
Parka gitmeyi çok severdi küçükken ve aklına babasıyla küçükken gittiği park gelince oraya gitmeye karar vermişti.
Yolda giderken kulaklığını takmış ve her zaman ki şarkıyı 'two men in love' dinlemeye başlamıştı. Yürürken yüzüne çarpan soğuk hava şarkıyla birleştiğinde çok iyi hissettiriyordu. Zaten ne zaman bişey olsa evden kaçıp bir yerlerde şarkı dinlemeyi çok severdi.
Parka yaklaştığında parkta göz gezdirmişti ama bir kedi gözüne çarpmıştı ve çok tatlı duruyordu. Hemen yanına gidip yavaşça yaklaşmaya başlamıştı. Kediyide korkutmamak için elini koklatmıştı, sanki ona 'korkma ben sana asla zarar vermem' mesajını vermek istemişti.
Kedi ilk önce ürksede sonrasında jisungun eline sürtünmeye başlamıştı. Jisung kedinin tatlı haline gülerken telefonu çalmıştı, işte 'hayatımın orta yerine sıçtım' diye buna derim demişti içinden jisung ama isme baktığında annesi değildi, sınıf arkadaşı minhyuk'tu
Jisung ekranda yeşil butona benzeyen daireyi yukarı kaydırdıktan sonra konuşmaya başlamıştı minhyuk;
"Jisung gece üçte rahatsız ettim özür dilerim ama yarın felsefe defterini getirebilir misin?"
Jisung sadece şu siktiğinin telefonunu kapatıp karşındaki tapılası tatlılığa erimek istiyordu.
"Getiririm yarın başka birşey yoksa kapatıyorum?"
"Başka bişey yok iyi geceler"
"İyi geceler"
Jisung hiç beklemeden sonrandırmıştı aramayı ve sonunda istediği şeyi yapabilirdi, karşısındaki tatlılığa eriyebilirdi ama tasmasındaki ad gözüne çarpmıştı.
"D-dongie?"
Jisung kedinin tasmasındaki adı okuyunca kedi miyavlamıştı, jisung da kendi adını söyleme ihtiyacı hissetmişti
"Merhaba dongie ben jisung"
Kendi adını söylerken kafasını hafifçe yana yatırmıştı ama resmen izleniyormuş gibi hissediyordu, hemen kafasını kaldırıp etrafında göz gezdirdi ve o gözleri gördü sevgiyi barındran o evi görmüştü...
Evet Lee Minho karşısındaydı sevmediği adam karşısında sevgiyi barındıran gözlerle bakıyordu jisunga.
Minho kafasını hafifçe iki yana sallayıp jisunga selam vermek için elini sallamıştı ve ona doğru yürümeye başlamıştı ama jisunga yaklaştığında jisungun yanındaki kedi çok tanıdık geliyordu, çok sürmeden tanımıştı o küçük tapılası kediyi 'dongie' oydu
Minho büyük bir mutlulukla seslenmişti dongie'ye"DONGİE SENİ ÇOK ÖZLEDİM!!"
Jisung yanındaki kedinin minhoya koştuğunu görmüştü yoksa Minho kedi mi besliyordu, bu tapılası tatlılıkta ki kedi minhonun muymuş?
Minho kediyi kucakladğı gibi jisung'un yanına oturmuştu jisungun yanına oturduğu için yüzünü net görüyordu.
Minho yüzünü gördüğü çocuğun ağladığını düşünmüştü ama bir türlü soramıyordu, utanıyordu zaten. Aralarında ölüm sessizliği vardı ama bütün herşeyini bir kenara koyup jisunga soru yöneltmişti;
"Sen ağladın mı?"
~~~~~~~~~
Evet aşklarım bana ne oluyo bilmiyorum ama birden ilham geliyo sanırım kahve içince öyle oluyo neys
Umarım bölümü beğenirsiniz 🫰 yorum ve oy vermeyi unutmayın yazarınız jis kaçar 🙋[Minsung'la kalın mutlu kalın (kiss)]🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-
Fanfiction!!!!DÜZENLENİCEK!!! Minho jisunga sırılsıklam aşıktı ama okul homofobik kaynarken onunla nasıl sevgili olabilirdi. Herşeyi boşverip sonuçlarına katlanmak mı? yoksa içinde aşkını bitirip yoluna devam etmek mi?... siz minhonun yerinde olsaydınız hangi...