Jisung sınıfa girdiğinde üzerinde iki göz hissetmiş ve hafifte olsa gülümseyip o gözlere dönüp sanki sınıfı tarıyormuş gibi yaparak göz kırpıp yerine geçmişti.
Jisung yerine oturur oturmaz felsefe hocası Yang jeongin girmiş ve dersi başlatmıştı.
Jisung kaç saattir uykusuz olduğundan iki de bir gözleri kapanıyordu. Minho jisungun uykusuz olduğunu bildiğinden diğer ders teahyunla yer değiştirme hakkında konuşmak için zilin çalmasını beklemişti kırk dakika boyunca.
Zilin çalmasıyla Minho soluğu teahyunun yanında almıştı.
"Teahyun yer değişelim mi sen beomgyunun yanına otur"
Teahyun neden böyle birşey yaptığını anlamasada ona göre hava hoştu.
Eşyalarını alıp beomgyunun yanına geçtikten sonra hemen uyumak için anlını sıranın üstündeki kollarına koyup uyumuştu; aynı beomgyu gibi.Minho izlediği çocuğun çok hızlı uyumasıyla hafif şaşırmıştı. Arkasında duyduğu kıkırdama onu gerçek dünyaya döndürdüğünde hemen jisungun yanına yerleşip çantasınıda kenara koymuş jisunga dönüp cevap bekler gibi bakıyordu jisungun gözüne.
Jisung mesajı aldığında elini boynuna atıp kaşımaya başlamıştı ama aklına gelen şeyle elini çekmiş kimseye duyurmadan fısıltıyla konuşmuştuç
"Minho morluk falan görünüyor mu"
Minho jisungun sorduğu şeyle hem kıkırdıyıp hemde kafasını iki tarafa hayır anlamında sallıyordu.
Jisung görülmediğinden dolayı ilk önce derin bir nefes almış daha sonra yanında kıkırdaması kahkahaya dönüşen oğlan yüzünden bııkınca nefesini vermişti dışarıya.
Minho içeri giren hocayla susup derse odaklanma kararı almış ama sadce iki dakika sürmüştü çünkü jisung ikide bir gözleri kapanıp kafası önüne düşüyordu. Minho çantasından küçük bir yastık çıkarıp jisungun kafasını ona koyduktan sonra ellerini saçların daldırmış yavaş yavaş okşamaya başlamıştı. Jisung ise minhonun bu hareketiyle hemen uyuyakalmıştı.
~🐼~Jisung uyandığında dersin matematik olmasıyla hafif çaplı bir şok yaşamıştı. Beş ders uyumuştu resmen. Minho sinirli ama bir o kadarda şaşkın sincaba bakıp elini sıranın altından jisungun dizine koyup hafif okşamıştı. Jisung bacağını okşayan minhoya baktığında Minho gözleriyle sorduğu soryu anlamış gibi çantasından çıkardığı defter kalemle birşeyler yazıp minhoya göstermek için biraz kaydırmıştı defteri sırada.
'5 ders boyunca uyumuşum'
Minho yazıyı okuduktan sonra gülümseyip jisungun elindeki kalemi almış bu sefer o birşeyler yazmıştı.
'sen gece uyumadın mı?'
Minhonun yazdığı yazdığı cümleyi okuduktan sonra jisung kafasını sağa çevirip iki yana sallamıştı.
Minhonun bedensel diliyle sorduğu soruyu anlamıştı minhonun elinden kalemi aldığında ders zili çalmıştı
"Ne oldu? neden uyumadın mı? uyuman lazımdı?"
Minho susmak bilmiyordu soru sorup duruyordu ve jisung onun yüzünden konuşamıyordu. Jisung son çareyi elini kalın baldırlara koyup yavaş yavaş okşamakla bulmuştu.
Minho şaşkın bakışlarıyla jisungun gözlerine bakıyordu.
"Aşkım dün gece boyunca ders çalıştığım için uyumadım"
Jisung fısıldayarak söyledikten sonra elini kalın saldırılardan ne kadar ayırmak istemese de ayırıp önüne dönmüştü. Minho ise hala jisungun yaptığı şeye şaşırsada kafasını iki yana salldaktan sonra kendine gelmiş jisungla konuşucakken hocanın sınıfa girmesiyle susup tekrardan önüne dönmüştü.
~🐼~Çıkış zilleri çalmasına rağmen matematik hocası bir soru yüzünden otuz kişi bir kişinin çıkıp çözmesini bekliyordu. Hoca listeden seçtiğinde Minho çıkmıştı. Minho ayağa kalkıp tahtaya doğru yürüyordu. Herkes şuan yapıp bitirmesi için gözleriyle yalvarıyordu. Minho ise bilmediği soruyu nasıl çözeceğini hesaplıyordu ama tüm ders jisungla uğraştığından dolayı sorunun cevabını bilmiyordu. Jisung olayı anladığında elini kaldırıp;
"Hocam ben yapabilir miyim hem kendimi test etmiş olurum"
Jisungun sorduğu soruyla herkes hocaya bakıp 'evet hocam denesin kendini' gibi şeyler söylüyorlardı. Hoca ikna olduğunda minhoya yerine oturmasını jisunga da tahtaya gelmesini söylemiş ve öğretmen masasına kalçasını dayayıp soruyu çözmesini beklemişti.
Jisung soruyu bir dakikada çözmüş ve hocaya sönüp;
"Hocam çıkabilir miyiz?"
Demişti. Herkes hocanın çıkabilirsiniz cevabıyla koşarak çıkmışlardı. Zaten onlardan başka sınıf kalmamıştı okulda.
Jisung sınıftaki öğrencilerin kahramanı olduğunu bilmeden minhoyla çıkmıştı okuldan.
~🐼~
Son bir bölüm kaldı o da yarın GELİCEK çünkü o bölüm smut üzerinde bi kaç saat yoğunlaşmam lazım neys sizi seviyorum
[Minsung'la kalın mutlu kalın (Kiss)]🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-
Fanfiction!!!!DÜZENLENİCEK!!! Minho jisunga sırılsıklam aşıktı ama okul homofobik kaynarken onunla nasıl sevgili olabilirdi. Herşeyi boşverip sonuçlarına katlanmak mı? yoksa içinde aşkını bitirip yoluna devam etmek mi?... siz minhonun yerinde olsaydınız hangi...