∆³

452 54 41
                                    

Jisung eve geleli saatler oluyordu ama bir türlü o gözleri unutamıyordu. Ne yaparsa yapsın olmuyordu, resmen aklı unutmaması için gözlerinin önüne getiriyordu o sevgiyi barındıran gözleri...

Jisung annesinin seslenmesiyle kendine gelmişti.

"Jisung iki saattir seni çağırıyorum duymuyor musun?!!!"

Jisung hayatta annesini ikilettirmezdi  yoksa ya dayak yerdi yada annesinin iki saatlik azar konuşmasına maruz kalırdı.

"JİSUNG BEN SANA KAÇ DEFA DİCEM BİR KEREDE SESLENDİĞİMDE GEL ANLAYAMIYOMUSUN YA BAŞKA JİSUNG MU VAR EVDE BEN BİLMİYORUM İSMİN SENİN NASIL DUYMAZSIN Kİ!!!!!!?!!?!?!!"

Ve daha nice sözler zaten belirli bi yaştan sonra annesi sadece azarlıyordu onu. Artık koca adam olduğu için dövemiyordu, onun yerine sadece azarlıyordu ama bazen sözleri o dayaktan daha çok acıtıyordu. Jisung o anlarda 'dayak yesem daha az acıtırdı' diye düşünüp dururdu.

"AH!! SENİN YÜZÜNDEN KAFAM AĞRIYO!?!!!!"

Kadın elini alnına koyarak konuşmuştu.

"Özür dilerim anne"

Jisung ürkekçe konuşmuştu.

"ZATEN ANCA ÖZÜR DİLE JİSUNG BAŞKA HİÇ BİR BOKA YARAMA TAMAM MI"

En çok bu cümle ağrına gitmişti jisungun. Nasıl bir boka yaramıyordu en iyi notlar onda, iyi bir çocuktu, bütün hocaların gözdesiydi. Resmen bir annenin isteyeceği en iyi özellikler  jisungta vardı. Nasıl annesi ona böyle söyler anlayamıyordu jisung.

"Bir daha beni ikilettirme jisung yoksa bu defa ciddiyim daha beter olur"
"Anladın mı?"

Jisung konuşamıyordu, eğer konuşursa ağlardı ve annesi ağlamasından nefret ederdi. Kafasını hızlıca aşağı yukarı sallamıştı annesi pek tatmin olmasada önemsemeyip kapıya dönmüştü ama aklına gelen şeyle tekrardan jisunga dönmüştü;

"Acıktıysan git ye yemeğini ben uyucam"

"Tamam anne iyi geceler"

Jisung sakinleştiğini hissetiği için bu sefer annesine cevap vermişti.

"Sana da iyi geceler jisung"

Annesi resmen bilerek adını bastırarak söylemişti.

Jisung anlamıştı ama anlamamazlıktan gelmeyi tercih edip genişçe gülümsemişti annesine. Annesi odadan çıkıp gittiğinde jisung daha fazla kendini tutamamıştı.

Sanki vücudu ağır bir yükmüş gibi taşıyamamıştı bacakları onu. Neyse ki arkasında yatak vardı yoksa yine ses çıkardığı için azarlanırdı. Bütün gece ağlamıştı jisung sabah uynadığında yüzünün şişeceğine adı kadar emindi ama umrunda değildi kaç sene sonra ağlıyordu sonuçta...

Jisung aslında ağlamanın zayıflık olduğuna inanırdı, hem kim en zayıf anını başkasına göstermeyi sever ki...

Odadaki bütün cansız eşyalar her geceki gibi bu gecede şahit olmuştu jisungun hayattan nefret edişine...

_____________

Minho eve gittiğinde kendini yatağa atmıştı ama aklına gelen şeyle doğrulup cebinden telefonunu çıkarıp instasını kontrol etmişti ama hiç bir şey yoktu. Hemen jisungun instasına girdiğinde isteğinin hala aynı olduğunu görmüştü. Birazcık üzülmüştü ama ayağının altında hissettiği yumuşaklıkla telefonu bırakıp ayağının altında ona sürtünen kediye seslenmişti;

"Doriii~~"

Minho kediye adıyla seslendiğinde kedi yatağa atlayarak kucağına yerleşmişti. Minho bu tatlı görüntü karşısında ermişti resmen ama kapıdan bir miyavlama daha duyduğunda kafasını kaldırıp bakmıştı.

"Soonieee~~"

Minhonun adıyla seslendiği kedi koşar adımlarla yanına gelip atlamıştı yatağa ve minhonun yanına kıvrılmıştı.

"Dongieee~~"

Minho ne kadar seslensede kedi gelmemişti. Kucağındaki doriyi yatağa bırakıp evde dongie'yi aramaya başlamıştı ama ne kadar arasada bulamamıştı. Belki dışarı çıkmıştır diye düşünüp çok fazla takılmamıştı. Çünkü genelde dışarıya hep dongie çıkardı, diğerleri evde takılmayı severdi. Minho bu yüzden fazla endişelenmemişti.

___________

Saat resmen 12 olmuştu ama dongie bir türlü gelmemişti. Minho artık evde duramıyordı. Hemen eşyalarını alıp çıkmıştı evden. Gördüğü bi kaç kişiye sormuştu ama bir türlü bulamamıştı kediyi. 3 saattir arıyordu kediyi en son sakinleşmek için parka gitmeye karar vermişti yarın kayıp ilanlarını hazırlayıp asardı sonuçta.

Minho parka vardığında hiç beklemediği birini görmüştü...

__________

Nasılda tak diye kestim😈
Sizce parkta kimi gördü bence .......' yı gördü (tabiki söylemem)

Umarım bölümü beğenirsiniz 🫰 yorum ve oy vermeyi unutmayın yazarınız jis kaçar 🙋

~~~~~

(Artık jisle fotomuz var yey🥹)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Artık jisle fotomuz var yey🥹)


[Minsung'la kalın mutlu kalın (kiss)]🙋

HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin