Minhonun bişey daha demesine izin vermeden hızlıca uzaklaşmıştı jisung o parktan~~~~~~~~~~~~
Minho jisungun öylece gitmesine şaşırmıştı, hem onu öpüyordu hem de hataymış gibi söyleyip unutmasını istiyordu.
Minho o an içinde birşeylerin yavaş yavaş öldüğünü hissetmişti.
Havanın esmesiyle ağladığını farketmişti yoksa farkında bile değildi.
Dongie sahibinin duygu değişimini hissetmişti. Hemen uyuduğu yerden kalkıp miyavlayarak sahibine sürtünmeye başlamıştı.
"Dongie ben ona aşıkken o gelip unut diyor"
"Miyav"
Minho donginin kendine hak verirmiş gibi miyavlamasına gülümsemişt.
Gözyaşlarını silip ayağa kalkmıştı
"Dongie hadi eve gidelim"
Minho parktan çıkarken tekrar o banka bakmış ve kendine söz vermişti han jisungu sevgilisi yaptıktan sonra buraya gelip onunla doya doya öpüşücekti
(Ben minhoma güveniyorum yapar o fighting💪!!)~🐼~
Jisung eve girdiği gibi sessiz olmaya çalışarak odasına çıkmıştı neyse ki annesi hala uyuyordu.
Jisung odasına girer girmez yatağına uzanmıştı hemen uyuyup unutmak istiyordu o anı. Neden minhoyu öptüğünü bilmiyordu. Sadece o an ona tatlı geldiği için mi öpmüştü bilmiyordu. Kafası çok karışıktı o yüzden uyumak istiyordu
Ama bir türlü uyku tutmuyordu en son çareyi telefonla oynamakta bulmuştu.
Telefonu eline aldığı gibi instaya girmişti ama bir takip isteği vardı.
Know._.Lee
Takip isteğiKabul et Reddet
Jisung sorgulamadan direk kabul etmişti. Aslında merak ediyordu o hesabı ama uykusu ağır bastığı için uyuyakalmıştı.
~🐼~
Minho eve vardığı gibi kendini yatağa atmıştı. Tam uyumak üzereyken telefon ekranının yanıp söndüğünü görmüştü. Zaten telefon parlaklığını en yüksek seviyede kullanırdı hep.
Minho belki annesidir diye bildirimlerden bakmıştı ama annesi değildi. Han jisung'un ta kendisiydi ve isteğini kabul etmişti. Minho oyalanmadan Instagrama girip jisungun hesabına tıklamıştı.
@j.one.146
20 gönderi | 80 takipçi | 120 takip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-
Fiksi Penggemar!!!!DÜZENLENİCEK!!! Minho jisunga sırılsıklam aşıktı ama okul homofobik kaynarken onunla nasıl sevgili olabilirdi. Herşeyi boşverip sonuçlarına katlanmak mı? yoksa içinde aşkını bitirip yoluna devam etmek mi?... siz minhonun yerinde olsaydınız hangi...