Smut uyarısı koydum okumak istemeyen diğer işarete kadar kaydırabilir 🙋
~🐼~
Minho öğle arası olduğu için çatıya çıkmış telefonundan jisunga mesaj atmıştı.
~🐼~
Jisung sınıfta oturmuş soru çözüyordu. Masanın üstünde duran telefonun ekranı yanıp sönmesiyle dikkatini çekmişti. Ekrana gelen bildirimi gördüğünde gülümseyip mesaja cevap vermek adına parmaklarını klavyede gezdiriyordu.
Tavşan suratlı aşkım💗Şştt güzellik çatıya gelsene
Bilemedim şimdi gelsem mi?
Gel gel pişman olmazsın güzelim
Yakışıklı olduğun için geliyorum
görüldü✓✓
Jisung daha fazla oyalanmadan okulun yangın merdivenlerinden çıkarak çatının kapısına varmıştı. Elini kaldırıp kulpu tutarak aşağıya indirip kendine doğru çekmişti. Kapının açılmasıyla çatıya adımını atar atmaz belinden tutulup çekilmesi bir olmuştu.❗❗SMUT UYARISI ❗❗
"Minho ya bizi görürlerse"
"Şştt kimse görmez"
Demesiyle jisungun dudağına yapışması bir olmuştu. Jisung ise oturduğu yerde daha rahat pozisyona gelebilmek için minhonun bacaklarında biraz öne kaymış kalın baldırlarına oturmuş ve ellerini boynuna dolamıştı. Minho baldırlarına oturan jisungla hırıltılı bir inleme bırakmıştı jisungun ağzına. Minho elini jisungun gömleğinin altınadan geçirip ince beli okşamaya başlamıştı. Jisung minhonun elini hissetmesiyle karnına kramplar girmeye başlamıştı. Minho dudaklarını ayırır ayırmaz jisungun boynuna yönelmişti. Bu sefer çok fazla morluk ve ısırık izleri bırakmamaya çalışıyordu ama nafile karşısında jisung olunca kendi zor dizginliyebiliyordu. Jisung boynunda hissettiği ıslak dudaklar ve dişlerle inlemesini tutmaya çalışıyor ama beceremiyordu, o yüzden sadce minhonun duymasına özen göstererek alçak sesle inliyordu. Jisung altında hissettiği şişlikle, kendini şişliğe sürtüyordu ve sadce o şişliğin içinde olmasını istiyordu. Minho ise kendine engel olmaya çalışarak jisungu zorla da olsa kendinden uzaklaştırıp gözlerini boynunda ve dudaklarında gezdirip en sonunda da gözlerine çıkarmıştı.
"Jisung durmalıyız artık"
"Hayır ol-ol-maz"
Minho her ne kadar dil döksede jisung diretmişti. Minho son çareyi köşedeki fazla küçük olmayan temizlik deposunda bulmuştu. Jisungu kalçasından tutarak birlikte kalkmışlardı. Jisung ise bacaklarını beline dolayıp minhonun boynuna ıslak öpücükler bırakıyordu. Minho ise jisungun ıslak öpücüklerinden dolayı alt tarafını karınçalaşması artınca ortama sessiz inlemeler bırakıyordu. Minho kapıyı açtığında odanın ortasında duran ipi aşağıya çekince ışık yanmış ve ortamı loş ışığıyla aydınlatmıştı. Minho daha fazla dayanamayıp jisungu yere indirmiş ve kemeri çözmeye başlamıştı. Jisungsa kemeri açan minhonun ellerini çekmiş kendisi açmıştı. İç çamaşırıyla birlikte pantolonu indirdiğinde karşısındaki büyüklükle yutkanmuştu. Cidden bunu ağzına almayı bırak deliğine nasıl sokacağını bilmiyordu. Minho yarı açık gözleriyle aşağıya baktığında penisiyle bakışan jisungu görünce hafif kıkırdamış ardından elini jisungun saçına daldırıp penisine yaklaştırmıştı. Jisung saçındaki elin onu yönlendirmesine izin vererek sıcak nefesini karşısındaki penise üflemişti. Minho gelen sıcak havayla bütün vücudunun titrediğini hissetmişti. Jisung daha fazla bekletmeden penisin ucuna yavaş bir şekilde ağzına alıyordu. Minho hissettiği sıcaklıkla kendini bulutların üstündeymiş gibi hissediyordu ama sadece penisinin yarısını ağzına almış olan oğlanı saçlarından tutarak daha fazla daldırmıştı. Jisung boğazında hissettiği dolulukla gözleri yaşarmıştı. Minho jisungun saçından çekerek gelgitler yapıyordu. Minho bir süre gelgitleri yaptıktan sonra dayanamayıp jisung koltuklarının altından tutarak kaldırmış oradan hemen eli pantolonuna gitmişti. Jisung kendine gelemeden kaldırılmış üstelik pantolonuda indirilmişti Minho tarafından. Minho gördüğü incecik bacaklarda yutkunup jisungun iç çamaşırında indirmişti. Jisung üstündeki gömlek dışında başka kıyafeti yoktu ve bu karşı tarafın biraz daha erkekte olmasına katkı sağlıyordu. Minho daha fazla dayanamayıp jisungu köpek pozisyonuna getirip bir parmağını deliğine göndermişti. Jisung hissettiği parmakla kafasını önüne eğmiş kesik kesik nefes alıyordu. Minho ikinci parmağınıda gönderip makas harektini yapmaya başlamıştı. Jisung içindeki iki parmakla acıyı en zirvede hissediyordu. Bir süre sonra içindeki parmakların çıkmasıyla boşluğa düşmüştü. Minho parmaklarını çıkarıp penisini eline almış hafifçe gelgit yapıyordu. Jisungun sızlanmalarını duymasıyla penisini bu sefer jisungun deliğine konumlandırıp yavaş yavaş içine giriyordu. Jisung deliğinde hissettiği penisle nefesini tutmuş sadece acının yerini zevke bırakmasını bekliyordu. Minho jisungtan gelen onaylamayla yavaşça içine girip çıkıyordu. Jisung içine girip çıkan penisle yavaş yavaş zevk aldığını hissediyordu Minho daha da hızlanıp ara ara jisungun sırtına öpücükler bırakıyordu. Birkaç gelgitten sonra hem Minho hemde jisung aynı anda gelmişlerdi. Jisung içinde hissettiği sıcak sıvıyla hafif gülümsemişti. Minho ise karşısında ki delikten taşan menisini gördüğünde yüzündeki sırtış dahada büyümüş ve gülümsemeye dönüşmüştü.
❗❗SMUT BİTTİ ❗❗
Jisung yorgun olduğundan dolayı daha fazla elleri ve ayakları üzerinde duramamış yere yığılmıştı. Minho düşen bedeni hemen yerden kaldırap kalın baldırlarına oturtmuş ve başını omzuna yaslamıştı.
Bir kaç dakika öyle durduktan sonra Minho kucağındaki bedeni kaldırıp kıyafetlerini giydirmiş ve çıkmışlardı küçük depodan.
Jisung topallayarak yürüyordu Minho biranda durup jisunga dönmüştü.
"Jisung sen önden git ben on dakika sonra gelicem tamam mı?"
Jisung nedeni anlayamadığı için kaşlarını hafif çatmış öyle bakıyordu minhoya.
Minho kaşlarını çatan jisungla ne sorduğunu anlamış gibi hemen cevaplamıştı.
"Aşkım önlem alıyorum"
"Ha tamam ben gidiyorum"
Jisung daha fazla zaman kaybetmeden kapıya ulaşıp merdivenlerden inmiş ve sınıfa yürümüştü. Sınıfta hiçkimsenin olmasına sevinmiş ve hemen ceketini alarak ne olur ne olmaz gimişti. Boynunu kapatır kapatmaz sınıf arkadaşları girmişti sınıfa. Bir süre sonrada Minho gelmiş ondan sonra matematik hocası kim seungmin sınıfa girip dersi başlatmıştı.
~🐼~
Ders bitmiş bütün öğrenciler sınıftan çıkıyordu. Jisung bilerek yavaş yavaş toplanıyordu aynı Minho gibi. Sınıfta tek onlar kalınca Minho jisunga yönelip konuşmaya başlamıştı
"Jisung zaten yarın haftasonu bizim evde kal annemlerde arkadaşının yanında kalıcaklar"
"Neden eve gelmiyorlar ki"
"Onlar Japonya'da yeni geldiği için arkadaşlarını özlemişler o yüzden orada kalıcaklar"
"Hm?"Jisung çantasını omzuna takıp montunun cepinden telefonunu çıkardıktan sonra annesini arayıp izin istemişti.
Minho sabırsızlıkla jisungun izin almasını bekliyordu.
Jisung telefonu kapatır kapatmaz büyük gülümsemeyele minhoya bakmış ardından minhonun sabırsızlıkla beklediği kelimeleri kendi ağzından söylemişti.
"İzin verdi"
Minho küçük çaplı sevinç yaşadıktan sonra jisungu da alıp evinin yolunu tutmuştu.
~🐼~
Yarın sınav var ama ben smut yazıyorum ne güzel
Çok hırslıyım sınavda smut sorulucakmış 🥲
[Minsung'la kalın mutlu kalın (Kiss)]🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-
Fanfic!!!!DÜZENLENİCEK!!! Minho jisunga sırılsıklam aşıktı ama okul homofobik kaynarken onunla nasıl sevgili olabilirdi. Herşeyi boşverip sonuçlarına katlanmak mı? yoksa içinde aşkını bitirip yoluna devam etmek mi?... siz minhonun yerinde olsaydınız hangi...