Haftasonu ikisi içinde güzel geçmişti ve herkes bilir ki haftasonları çok hızlı geçerdi.
Jisung yılların verdiği alışma zorunluluğuyla sabah rutinini halledip okul kıyafetini giymiş ve hızlı adımlarla merdivenlerden inip mutfağa yürümüştü. Mutfağa girer girmez her tarafı lezzetli kokular sardığından dolayı derin bir nefes almıştı. Ciğerleri bu kokuyla bayram ediyordu. Yıllar sonra ilk kez kahvaltıda iştahı vardı ve jisung bundan dolayı çok mutluydu.
"Jisung geç kalıcaksın"
Jisung annesinin sesiyle kendine gelip sandalyeye oturmuş ve herşeyden ağzına tıkmaya başlamıştı.
Hyejin karşında yanakları dopdolu jisung ile telefonunu çıkarıp fotoğrafını çekmişti.
Jisung karşısında patlayan flaşla donup kalmış ve şaşkınlıkla öylece annesine bakıyordu.
"Jisung Donma yetişmen gereken bir okulun var"
Jisung annesinin uyarısıyla ağzındakini çiğnemeye devam etmişti.
~🐼~
Minho anneleriyle vedalaştıktan sonra hızla çıkmıştı evden. Otobüs durağına yürürken aklına jisungun sevdiği şarkı gelmişti.
Hemen onu açıp dinlemeye başlamıştı.
Şarkı çok güzeldi ve havanın soğukluğu onun güzeliğine güzellik katıyordu.Otobüs durağına gelmiş ve beklemeye başlamıştı. On dakika geçmeden otobüs gelmişti gelmesine ama minhoyu şaşırtan birşey olmuştu 'han jisung' kafasını cama yaslamış ve gözleri kapali vaziyette şarkı dinliyordu.
Minho bu otobüse binmekten başka çaresinin olmadığını anladığında daha fazla oyalanmamak adına otübüse binip jisungun iki koltuk arkasının boş olmasını görmesiyle hemen oraya geçip oturmuştu.
~🐼~
Jisung otobüse binen minhoyu görmüştü ama eğer onunla konuşursa ortamın çok garip olacağını bildiğinden hemen gözlerini kapatıp minhonun sert ama bir o kadar da güzel kokan perfümüyle yanından geçip arkasına oturmasıyla tekrardan gözlerini açmıştı.
Jisung çalan şarkıyla daha çok düşünüyordu Minho hakkında. Ne yapacağı hakkında bir gram bile fikri yoktu. Resmen iki çıkmaz sokağa girmiş gibiydi; minhoyu kabul etse bir sorun kabul etmese bir sorundu.
Jisung düşünceleriyle boğulurken bir parmağın omzuna dokunmasıyla o tarafa dönmüştü ama döner dönmez minhoyla göz göze geleceğini bilmiyordu.
"Durağa yaklaştık seni dalgın görünce söyleyeyim dedim"
Minhonun yarım yamalak söylediği cümleyi jisung çok iyi anlamıştı kulağında çalan şarkıya rağmen.
"Teşekkür ederim Minho"
Jisung samimi gülümsemesiyle teşekkürünü edip ayağa kalmış ve kapının önünde beklmişti.
Minhonun aklı jisungun gülümsemesinde takılı kalmıştı...
Jisung minhonun donmasına anlam veremeyip parmağıyla minhonun omzuna dokunmasıyla sanki transtan çıkan minhoya kaşları hafif çatık ve ne olduğunu anlamayan gözlerle bakmıştı ama minhonun iki elini 'birşey yok' anlamında sallamasıyla boş verip önüne dönmüş ve durağa yaklaşmak üzere oldukları için düğmeye basmıştı.
İkisi de otobüsten inmiş yan yana yürüyorlardı ama kimseden çıt çıkmıyordu. Minho cidden bu durumdan bıkmıştı jisungun hiç konuşmaması sinirlerini bozuyordu.
Minho jisungun bileğinden tuttuğu gibi bir sokağa sürüklemeye başlamıştı.
Jisungsa karşı bile koyamıyordu nedensizce izin veriyordu onu sürüklemesine.Minho kimsenin neredeysen nadiren kullandığı sokağa girdiği gibi jisungun bileğini bırakmış ve dik dik jisunga bakıp derin bir nefes almıştı, ihtiyacı vardı eğer yapmasaydı şuan jisungun ince ama bir o kadarda güzel görünen dudağına atlayabilirdi.
Minho bakışlarını jisung'un dudağından gözlerine çıkarıp konuşmaya başlamıştı.
"Jisung seni seviyorum diye böyle davranma arkadaşta kalabiliriz cidden duygularımı kalbimin derinliklerine gömerim ama lütfen benimle konuşmamazlık yapma zaten ben cevabımı ald-"
Jisungun minhonun dudağına yapışmasıyla Minho kalakalmıştı. O kadar şaşırmıştı ki jisungun kollarının boynuna ne zaman doladığını bile bilmiyordu.
Jisung dudaklarını çekip arsızca minhoya bakıp dudaklarını yalamıştı. Jisungun bu hareketi minhonun kalp krizi geçirmesi için büyük bir sebebdi.
~🐼~
(Keşke bundanım olsa)
Hehe ben geldim ve güzel yerde kestim ha djddjdNeyse sizce arsız han nasıl?
Ve ORUSPU(ben) yazarınız bölüm yazmak yerine başka kitapları okuyor bana sövmek serbest
AŞKLARIM BİZİMKİLERİN AAA PERFORMANSINI NASIL BULDUNUZ TEK KELİMEYLE BAYILDIM
bebeğim minhoma büyük geçmişler olsun umarım en yakın zamanda tekrar sahalara döner
[Minsung'la kalın mutlu kalın (Kiss)]🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-
Fanfiction!!!!DÜZENLENİCEK!!! Minho jisunga sırılsıklam aşıktı ama okul homofobik kaynarken onunla nasıl sevgili olabilirdi. Herşeyi boşverip sonuçlarına katlanmak mı? yoksa içinde aşkını bitirip yoluna devam etmek mi?... siz minhonun yerinde olsaydınız hangi...