∆⁸

423 55 48
                                    


Oy: 20
Yorum: 30


~🐼~


Jisung herkesin giyinmesini bekleyip hiç kimse odada kalmayıncaya kadar beklemişti. Herkesin içinde giyinmekten nefret ederdi, o yüzden en son o giyinirdi. Beden hocalarıda pek takmaz kızlarla ilgilenirdi hep.

"Oh sonunda giyinebilirim artık"

Aslında dakik bir insandı jisung; herşeyin saatinde bitmesi makuldu onun için, ertelemekten de nefret ederdi ama o gün nedensizce yavaş giyinmişti. Tam herşeyi tamam çıkacakken minhoyu görmesiyle duraklamıştı.

Minho kapıyı kilitleyip arkasına döndüğü zaman jisungu görmüştü.

"Ooo yüzünü gören cenletlik jisung"

Minho pis sırıtışıyla jisunga doğru adımlar atıyordu, jisungsa kaşlarını çatmış ne yapacağını tartıyordu ama ne kadar tartarsa tartsın bu adamın varlığı yetiyordu kafasını karıştırmaya.

"Kapıyı niye kilitledin?"

Jisung başıyla kapıyı işaret edip çatık kaşlarla sorar gibi konuşmuştu ama Minho cevaplamak yerine jisungun üstüne yürüyordu.

Jisung korksada belli etmiyordu sadece gözlerini o gözleri sabitlemiş geriye adımlar atıyordu. Bir süre sonra jisungun sırtı dolaba dayanmış ve böylece adımları son bulmuştu, kaçacak bir yeri kalmamıştı.

Minho iki kolunu jisungu sıkıştırmak için iki yanına koymuştu.

Jisung eğilip tam kaçacağı zaman Minho ondan önce davranıp onu durdurmuş ve iki bileğini yakaladığı gibi kafasının üstünde birleştirmiş bakıyordu gözlerinin en derinliklerine.

"Jisung dün neden gelmedin?"

Jisung bu soru üzerine şaşırmıştı yani dün 'bütün gün beni mi merak etti' düşüncesi jisungun hoşuna gitmişti ama minhonun bilmesine gerek yoktu.

Minhonun sorusundan sonra sesizlik hakimdi odaya, kimse konuşmuyordu. Minho sıkıldığını belli edip jisungun bileklerini sıkıp tekrar sormuştu sorusunu.

"Sana dün neden gelmedin dedim"

Minhonun ses tonu jisungu hafif ürkütmüştü o yüzden yalan söylemek gelmimişti o an içinden.

"Uyuyakalmışım"

Jisung kafasını yana yatırıp ağzında geveleyerek söylemişti kelimesini zaten minhonun nefesi yeterince işkence ediyordu boynuna.

"Jisung emin misin uyuyakaldığından, başka bişey yok değil mi?"

Jisung minhonun bu ilgili tarafını anlamış değildi yada anlamak istemiyordu...

"Sen neden benimle bu kadar ilgileniyorsun ki?"

Jisung çatılı kaşlarıyla aralarında bir kaç santim olan çocuğa sorusunu yöneltip cevaplamasını  beklemişti ama onun yerine dudağının üstünde tüy kadar hafif bir dokunuş hissetmişti.

Minho tüy kadar hafif bir dokunuşla jisungu dondurmuştu resmen.

"Jisung benimle çıkar mısın?"

Minhonun bu sorusu üzerine jisung daha fazla şaşırmıştı, ne diyeceğini bilmiyordu ama sedece bir kelime dökülmüştü dudaklarından;

"Neden?"

Minho bu soru karşısında hafif şaşırmıştı ama bu şaşkınlığı kısa bir süre sürmüştü jisunga cevabını vermek adına ilk önce gülümseyip sonra da gözlerini onun gözlerine dikmişti.

"Çünkü daha önce hiç böyle güzel hissetmemiştim seni görünce kalbim maratona çıkmış gibi atıyor"

Minho aşkını anlatırken jisung şaşırmış şekilde söylediklerini dinliyordu, söylecek sözleri yoktu o an için.

Minho daha fazla dayanamayıp jisungun dudaklarına yaklaşmıştı ama jisung son anda kafasını yana çevirip öpücüğünden kaçmıştı.

Jisung kafasını yana çevirmesiyle ufak çaplı şok yaşamıştı Minho; demek ki tek aşık olan taraf kendisiydi. Jisung belkide o gün cidden unutmasını istemişti... içinde bir duygu barındırmadan.

Minho jisungun bileklerini serbest bırakmış ve orda bir saniye kaybettmeden çıkıp gitmişti. Jisung ne yaptığının yeni farkına varmıştı. Resmen minhoha 'ben sana aşık değilim' demişti o hareketiyle ama aslında öyle birşey yoktu. Jisungta minhoya sırılsıklam aşıktı sadece zilin çaldığını duyduğu için yakalanma korkusuyla çevirmişti kafasını. Yine ve yine minhoyla araları bozulmuştu her zamanki gibi.

~🐼~

Aslında bu bölümü haftasonu atıcaktım ama iki okuyucuğumun yoğun istekleri üzerine atıyorum @denizisteaga @minsungdersusarim
Alın size yb

aşklarım bundan sonra sınır olucak ben yapmak istemedikçe siz ne yorum yapıyorsunuz ne de oy veriyorsunuz o yüzden sınır geçilmedikçe yok size yb falan

Noktalam işaretleri özürlüsüyüm eğer böyle şeyler dikkat ediyorsanız okumayın kitabımı
Yazarınız Jis kaçar 🙋

❗❗pov ve fic insta hesabıma hepinizi bekliyorum chanji_146❗❗

❗❗pov ve fic insta hesabıma hepinizi bekliyorum chanji_146❗❗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Minsung'la kalın mutlu kalın (Kiss)]🙋

HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin