∆¹⁸

290 26 57
                                    

Smut bölüm sonu bitiyor koyduğum işarete kadar okuyabilirsiniz

~🐼~

İkili için zaman su gibi akmıştı ve bu gün mezun oluyorlardı.

"Anne burdayım!"

Jisungun gür sesi okulun sahasında yankılanmıştı.

"Jisung bağırma kulağım sağır oldu"

Jisung yanındaki adama bakıp iç çekmişti sadece. Eğer onunla tartışırsa çekip öperdi. Zamanlada bir kaç özelliğimi öğrenmişti ve şu anda ortam hiç müsait değildi çünkü homofobik kaynayan bir okulun sahasındaydılar.

"Jisung... Minho..."

Jisung on ikinci sınıfa geçtiklerinde annesine söylemişti. Hyejin ilk önce bu ilişkiye sıcak bakmasada zamanla minhonun jisunga bakışlarından anlamıştı ikisininde ne kadar aşık olduklarını.

"Çok güzel çift olmuşsunuz"

Hem jisung hem de hyejin ağlamaya başlamıştı. Minho ne yapacağını şaşırmıştı. Ortamı neşelendirmek için dikkatleri üzerine alıp öyle devam etmişti konuşmasına.

"Ağlamayın... Heh buldum bana bakın"
"İneklerin en sevmediği element ne?"

Jisung ve hyejin 'bu salak ne diyor' der gibi bakıyorlardı minhoya.

"AzOt"

Minho cevabı söylediği gibi kahkahalara boğulmuştu. Jisung ise minhonun aptal soğuk şakalarından bıktığı için kulağına yaklaşıp sevgi sözcüklerini söylediği gibi minho susmuştu.

"Anne kusura bakma şu sıralar soğuk espirilere ilgisi varda"

"Sorun değil"

Minhonun birden elini kaldırmasıyla jisung şaşaırsada sonradan nedenini anlamıştı.

"Jisung"

Ryunjin gelir gelmez hemen jisunga sarılmıştı. Minho alışmıştı artık annesiyle sevgilisinin bu haline.

"Hadi fotoğraf çekelim"

~🐼~

"Minho sana yüz kere mi demem lazım şu kedilerini oğluma yaklaştırma"

Önceden kedilerden hoşlanan jisung şimdi sevmiyordu çünkü kedileri ne zaman görse biricik oğluna saldırıyordu.

"Aşkım onu boşverde..."

Minho jisungun dibine girerek ellerini jisungun beline sarmıştı.

"Hayır daha dün yaptık"

Jisung ne kadar olmaz desede sonları illaki bir yerde götünden olmuş jisungla bitiyordu.

Jisung vazgeçip ellerini minhonu boynuna dolayıp dudağına atılıcakken kapının çalmasıyla vazgeçmişti.

Mutfakta isyankar minhoyu bırakıp kapıyı açmaya gitmişti. Kapıyı açtığında karşısındada gördüğü arkadaşlarıyla bıkkın bir nefes almıştı.

"Yine mi"

"He amk yine. ya bir kerede bölmeseniz olmaz mı?"

Kaslı ve kısa olan çocuk kolunun altında onunla aynı boydaki sarı saçlı çocukla girmişti içeri.

"Changbin diğerleri nerde?"

Jisung ne kadar gelmelerini istemesede diğerlerini merak ederek soru sormuştu kısa olana ithafen

"Gelmiceklermiş"

"Deli mi siktide gelmiyorlar"

Minho salona girerek sözünü söylemiş ardından jisungun boş yanına oturmuştu.

"Neyse evde bira var mı canım çekti"

Changbin içeceği biranın halleriyle ağzı sulanıyordu ama aldığı cevapla hayelleri başına yıkılmıştı.

"Dün Minho içti sonunu"

Minho kıkır kıkır gülerken sarı saçlı çocuğun bakışları altında eziliyordu diğer yandan.

"O zaman kalkalım Felix"

Changbin diğerlerine sarılma ihtiyacını hissetmeden felixsin elini tutarak çıkmışlardı odadan. Jisung ise arkalarından gitmek yerine yanında oturan minhonun kucağına oturarak gülümsemişti.

❗❗SMUT UYARISI❗❗

|Minho pov|

Kucağıma oturan jisungla hafif şaşırsamda ellerimi bacaklarına atmıştım ve yavaş yavaş okşamaya başlamıştım. Hafif gözleri kayar gibi olmuştu. Sanırım ona dokunmamı seviyor gibiydi. Daha fazla bekletmeden jisungun ensesine elimi atarak onu kendimi çekip öpmeye başlamıştım. Dudaklarını şeker misali emip çekiştiriyordum. Oda sevmiş olucaktı ki inlemeye başlamıştı. Dilimi içeriye yollar yollamaz jisungun ağzının içini keşfe çıkmıştım. Sanki daha önce keşfetmemiş gibiydim. Dudaklarımızı sesli ayırdıktan sonra zaman kaybetmeden boynuna yönelmiştim. Öpüp emiyordum bazı yerlerinde ise dişlerimle çekiştiriyordum. Jisungun bana sürtünmesi hiç yardımcı olmuyordu. Onu o koltukta becermek istemiştim ama sonra temizlemesine üşendiğim için koltuktan jisungla birlikte kalkmıştım.

"Nereye?"

Bayık bakışlarıyla bana bakarak sormuştu sorusunu. Şuan ne kadar seksi durduğundan bihaber soru sormuştu ve sikeyim ki daha fazla azmıştım.

"Odaya"

Verdiğim cevapla ikna olmuş olucaktı ki boynumu öpmeye başlamıştı. Oda bir kaç adım uzaklığında  olduğundan hızlıca varmıştım. Kucağımdaki jisungu yavaşça yatağa bırakıp üstümdekileri çıkarmıştım

"Sabırsız~"

Jisungun söylediği şeyle kıkırdayıp onunda giysilerini çıkarmaya başlamıştım. İkimizde çırılçıplak kaldığımızda jisungun üstünde yerimi almıştım. İlk önce dudaklarıyla vakit kaybetmiştim ardından yavaş yavaş altaraflara doğru öpücük koyarak yol çiziyordum. En son geldiğim durakta penisi vardı. Ucunu öpüp sıcak nefesimi üflemiştim. Jisung irkilerek kafamı çekmeye çalışsada ben inadına daha fazla üflüyordum sıcak nefesimi. En son dayanamadım ve hepsini ağzıma alıp gelgitlere başlamıştım. Jisung elini saçıma daldırmış daha fazla ittiriyordu beni penisine.

"Ahmm~ Minho çok iyi~'

Jisungun inlemeleriyle birlekte söylediği kelimelerle hafifçe gülümsemiştim.

"Minho geliyorum"

Jisung sözünü bitirmeden ağzıma gelmişti. Boğazımı yakan sıcak sıvıyla gülümseyip jisungun bir bacağını omzuma almıştım. Dar deliği heycandan kasılıp dururken bu sefer dilimi yollamıştım içine. O kadar iyi hissettiriyordu ki sıcak duvarları kendimi tutamıyordum artık. Dilimi çeker çekmez penisimi iki üç kere çekiştirdikten sonra jisungun deliğine konumlandırmıştım. Daha başını sokmamla jisung çığlık atmıştı. Onu rahatlatmak amacıyla meme uçlarının birine elimle işkence ederken diğerine ağzımla işkence ediyordum. Jisungun dikkati dağılır dağılmaz hızlıca içine girmiştim. Biraz beklemiştim ardından yavaş yavaş gelgitlere başlamıştım. jisung Bayık bakışlarıyla bana baktığında tekrar azmıştım. Neyse zaten tek turla kalmazdım yavaş yavaş hızımı artırmıştım. Odada bir tek jisungun inlemeleri ve iki tenin birbirine çarpma sesi yankılanıyordu. bir kaç dakika böyle sürdükten sonra gelebilmiştim. anlıma yapışan saçlarımı geri atarak soru sormuştum jisunga.

"İkinci tura varmısın?"

Ve ardından göz kırpmıştım. Jisung elini boynuma atmasıyla öpüceğini anlayıp önce davranmıştım.

❗❗SMUT BİTTİ❗❗

~🐼~

Normalde bu bölüm dün gelicekti ama teknik nedenlerden ötürü bu güne kaldı. Ya bişey dicem smut yazmak daha kolaymış onu farkettim. Umarım bu sefer ebeme sövmezsiniz yazdım smutu çünkü.

Byeee~

HOMOPHOBİC SCHOOL -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin