/Melody/
El jött a nap mikor vég érvényesen meg fog változni az életem. Ma lesz az estélyi ünnepség. Kicsit izgulok. Nem tudok mire számíthatok. A tegnapi incidens Justin-nal eléggé meg visel. Nem akartam nagy feneket keríteni a dolognak. De kibaszottul fáj, hogy meg tette velem. Ráadásul itt egy Maffia nagyúr birtokán. Ez kész rém álom. Tiszta szívemből utálom azt a barmot. Még mindig látszik a nyakamon az ujjai nyoma. De nem fel tűnő. Egy kis sminkkel el tüntetem onnan. Jacob egész este őrködött felettem. De vajon ki lehetett aza titokzatos fiatal férfi. Piszkosul jól nézett ki. Olyan kedves és gyengéd volt velem. Meg védett Justin-nal szemben. Hogy el menekült a gyáva. Úgy hallottam, hogy Owen és Luke helyben hagyták elég rendesen. Elegem van belőle. De haza fog vinni, ha vége lesz az ünnepségnek. Ismerem már, tudom úgyis ez lesz belőle. De nem akarok vele menni. Nem akarok vissza menni Los Angelesbe. Meg kérem Jacob-ot, hogy maradjunk itt legalább erre a két hétre. Hogy egy kis nyugtom legyen tőle.' Na jó Melody szedd össze magad és viselkedj hercegnő módjára. Emeld fel a fejed, húzd ki magad. Vedd fel a póker arcodat. És ne mutass ki érzelmeket. Nem láthatják rajtad mennyire meg viselt.' Gondoltam magamban. Majd vettem egy nagy levegőt és elindultam inni egy kávét. Le mentem a nappaliba. Olyan hatalmas ez a ház alig találtam ki a nappaliba. Ahogy be léptem mindneki ott volt kivéve a titokzatos fiatal férfit. Mindneki szélesen vigyorogni kezdett. Ekkor Ryan oda szólt nekem.
- jó reggelt hercegnő. Hogy érzed magad? - kérdezte érdeklődve. El mososlyodtam és a konyha felé vettem az irányt. Közben válaszoltam neki.
- voltam már jobban is Ray, de köszi meg vagyok.- mososlyogtam magam mögé ekkor Owen felém intézte a szavait.
- jobban érzed magad?-kérdezte halk hangon.
- egy kicsit. Csak meg visel.- mondtam, majd nagyot sóhajtottam. Töltöttem egy csésze kávét, s oda mentem le ültem a fiúk közzé. Mindneki rám szegezte a tekintetét. Levi meg szólalt.
- várod már az ünnepséget felség? - mososlyogta játékosan a fiú
- izgulok egy kicsit. Nem tudom mire számíthatok.- a fiúk elkezdtek mosolyogni.
- el hiszem, különleges alkalom lesz.- mosolygott Andrew magabiztosan.
- voltam már ilyen estélyen, de nem egy eljegyzés miatt lényegében. - mosolyogtam zavarba esetten.
Mindneki kacagni kezdett.
- mai naptól kezdve minden meg fog változni.- monda Jacob. Majd rám mosolygott és meg fogta a vállam. Hitetlenkedve néztem rá.
- ezt mire érted?- kérdeztem gyanakvona a bátyám. Nem tudtam mire érti ezt.
- ma estétől kezdve. Mindnenki hatalma meg szűnik feletted. Senkinek nem lesz hatalma feletted. Csak egyedül Mr.Cameron-nak lesz hatalma feletted.- úgy éreztem mentén el árulok a válasz hallatán. Nem akartam hinni Fülemnek. Mindneki hatalma meg gyengül felettem. Akkor ezek szerint a magam ura lehetek. Ezen a gondolaton nagyon el gondolkodtam.
-Komolyan mondod Jac?- kérdeztem hitetlenkedve. Nem akartam el hinni amit hallok.
-Igen hugi. Mindneki hatalma meg szűnik feletted. Azt csinalhatsz amit akarsz. Ahol akarsz. Egyedül Cameron úr parancsolhat neked. De ő nem fog le lancolni téged.- mosolyogta. Mindneki elismerően bólogatott. Ezzel meg lepett a bátyám. Ekkor Lukas is meg szólalt.
- Végre a magad ura lehetsz. Szabad lehetsz. És lesz döntési jogod. El döntséted végre, hogy te mit szeretnél és mit nem. - ezek a szavak nagyon meg leptek. Egy kicsit ijesztő is. De olyan jó érzés, hogy végre a magam ura lehetek. Bár biztos lesz egy minimum el várás.
-nagy lesz a mai nap. Reméljük tetszeni fog az estélyi ünnepség. - mosolyogta Tomas
-szabad leszel végre és meg szabadulsz Justin-tól.- mondta Ryan. Ez meg lepett elég rendesen.
Nem tudom Mr.Cameron számára, mit jelent a szabadság vagy a döntési jog. Leg szívesebben el mennék jó messze ettől a mocskos világ elől. El mosolyodtam, majd fel álltam.
-megyek szet nézek az udvaron, ha nem bánjátok.
-menj csak hercegnő, a kutyákkal vigyázz. - mondta Owen mosolyogva. A szemem fel csillant a kutyák hallatán. Siettem ki, hogy meg nézzem őket. Ahogy hátra felé mentem egy hatalmas kenelbe meg láttam Három gyönyörű Dobbermant. A szavam is el állt a kutyák láttán. Ekkor oda mentem és elismeroen mosolyogtam.
YOU ARE READING
BLOOD & MOON //18+// Befejezett
Romance"Ez egy csúf világ, Ahol nem számítanak az érzelmek és az álmok Arany kalitka mely kulcsát messze eldobták." 🥀💔⛓️🔐👑 ⚘️ Maffia / Romantikus/ 18+⚘️ Egy világhírű Maffia hercegnő és egy híres és befolyásos Maffia király. Melody-nak kényszer...