24.

655 15 0
                                    


/Melody/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/Melody/


-          Fújtam egy kis parfümöt magamra és már mentem. Ahogy ki nyitottam Jacob állt az ajtóban. Érdeklődve néztem rá.

-          Szia hugi.- mosolyogta rám a bátyám.

-          Szia Jac.- mosolyogtam, s át öltem.

-          Gyere velem. Alex beszélni akar mindenkivel. Valami baj lehet mert azt mondta siessek.  Mert rád is tartozik, de feszült volt és ideges.

-          Mi baja lehet. Nem szokott ilyet csinálni

-           Nem tudom. Személyesen akarja el mondani.

-          Megyek.- mind a ketten, s elkezdtünk menni a zene szoba felé. Be léptünk , Alex-et kerestem a szememmel. majd meg láttam ahogy a dolgozó asztal előtt állt. És a két karjára támaszkodott az asztalon. Így egy kicsit ijesztő volt. Az ere ki látszottak a karjába, amit a tetoválásai meg jobban ki emeltek.  Rám pillantott. Majd ki húztam magam és oda leptem a többiekhez. Mindenki rám szegezte a tekintetét. Ez már idegesítő.

-          Mi van! Mit kell nézni ennyire rajtam?!! Tán nem lehet szoknyát  fel venni?!! Majd ki esik a szemetek!- morogtam az orrom alatt. S karba tettem a kezem. Mindenki zavarodottan sütötte le a tekintetét. Amit egy arrogáns mosollyal díjaztam.  Alex huncutul mosolygott rám.  Amitől zavarba jöttem.

-          Na Alex, miért kelet mindenkinek ide jönnie?- kérdezte Owen. 

-          Mint tudjátok Melody holnap el utazik. Megy Los Angelesbe.

-          Igen főnök, tudjuk.- mondta Luke

-          Mindannyian velük fogtok menni. Melody nem maradhat egyedül.

-          Miért mondod ezt?- kérdezte Jacob. Majd rám nézett. Ez nem tetszik nekem. Alex tud valamit.

-          Mit tudsz Alex? Amit én nem? Mit tervez apám ellenem?- kérdeztem magabiztosan,  mire mindenki rám nézett. Alex büszke mosolyt villantott.

-          Úgy látom hercegnőm,  hogy sejtesz valamit

-          Miről van szó Alexander? Ki akar ártani nekem? Kérdeztem hátra dőlve, s karba tettem a karom. A fiúk szája tátva maradt. Hitetlenkedve néztem rájuk.

-          Mi van? Meglátszik nem ismer egyikőtök se.

-          Miért ki vagy te hercegnő? Még nem láttam hozzád hasonlót Melody.- kérdezte Ryan érdeklődve. Nem ért semmit se. Hiába Alex legjobb embere

-           Az alvilág hercegnője vagyok Ryan.  Szerinted milyennek kéne lennem? Az egyetlen leány gyermek a Maffia birodalomban.  7 generáció óta az első leány gyermek vagyok. Szerinted nem tudom, hogy megy a dolog? Hidd el  fele annyira se ismertek mint kellene. Azt hiszed, csak ti öltetek már embert?

BLOOD & MOON //18+//   BefejezettWhere stories live. Discover now