Alexander/
De több ilyen nem lesz. Nem akarom hogy baja essen. Ki tudja mit csinálna vele az apja es a nagybátyja, ha nem leszek mellette. Idegesitett nagyon. Ekkor lépteket hallottam a lépcső felől. S be lépett álmos fejjel az én egyetlen hercegnőm. Aki olyan édes ilyen álmosan. Aza bordó ruha eszembe juttatta a tegnap esténk. Ahogy feküdt alattam miközben meg ujjaztam. Amitől a vággyal fűtött nyögései meg jobban a fülembe csengenek. Oda jött hozzám majd meg puszilta az arcomat. És még fogta a karomat.
-Jó reggelt fiúk.- mondta mosolyogva, s ki egyenesedett. Édes kislány. Ekkor fel álltam hogy le üljön. De hirtelen meg indult a konyha felé. Utána léptem, s meg láttam, hogy ásítva csinál egy kávét magának. Neki dőltem az ajtó fel fának. Úgy néztem. Nem tudom ki verni a fejemből, ami tegnap este történt köztünk. Majd meg fordult. Rám mosolygott. Ekkor közelebb mentem hozzá. S meg álltam előtte. Gyengéden meg simogattam az arcát, s egy apró puszit adtam a homlokára. S hirtelen neki nyomtam a szekrénynek. Meg ragadtam a tarkóját, s az ajkaira tapadtam. Szenvedélyesen csókolni kezdtem az édes ajkait . Amit viszonzott, közben mosolygott az ajkaim alatt. S el tolt magától.
-Ne ilyen feltűnően! Ha titokban akarod tartani.
-A fiúk úgyis tudják hogy az enyém vagy. Gyere ülj le ide az asztalhoz. Beszélnem kell veled.
-Ez nem hangzik túl jól
- Én se vagyok el ragadtatva tőle.
-Mi lenne az?- kérdezte érdeklődve. S a kezeit a karomat tette s meg simogatta. Valamiért nyugodt lettem. Jól esett az érintése. Már nem éreztem olyan idegesnek magam. Soha se tudott még egy nő le nyugtatni.
-A héten haza kell menned Los Angeles be. Hivatalos estére vagy hivatott. Apádnak új szövetségesei látni akarnak téged. Csak úgy kötik meg az alkut. Ha te is ott leszel. Álarcos bállal akarják ünnepelni
-Ugye nem mondod komolyan?!- kérdezte aggódóan. Neki se tetszik ez az ötlet.
-Tudom hogy nem akarsz menni, de muszáj. Édes anyád el akar tölteni egy kis időt, mielőtt üzleti útra megy.
-Ezt még meg értem. De nem akarok az apámmal találkozni. Nem tetszik nekem ez. Főleg a hétvégi balhé után.
-Nekem se, de nem mehetek veled. És senki se az emberim közül. Nem akartalak el engedni egyedül.
-Meg Ryan se?- kérdezte ijedten.
-Ő se, őt akartam küldeni de nem lehet. Mert bajba kerülhetsz. De minden hétvégén megyek hozzád.
-Tényleg Alex?- kérdezte, s a szemei fel csillantak. Ami olyan édes volt, hogy azt hittem el olvadok. Miert tud teljesen le venni a lábamról? Ez a kibaszott édes hercegnő. A füléhez hajoltam.
-Ma este folytatni fogom az esti játékomat. – suttogtam a fülébe, s meg csókolta a nyakát.
-Te aljas, nem hagyom magam. Ezt be nézted.- mondta incselkedve, s ki nyújtotta Rám a nyelvét.
-Csak nehogy le harapjam a nyelved. Meg látjuk este mekkora szád lesz cica.- suttogtam halk hangon.
-Úgyis csak a szád nagy!- incselkedett velem tovább. Huncut mosolyra húztam a számat. S a füléhez hajoltam.
-Az este mégse azt mondtad. Mégis azt nyögted hogy „lassabban kérlek”. De ha ilyen nagy a szád, akkor itt a helyszínen ujjazlak meg. Nem fog érdekelni kihalja a sikítozásod. Nem félek meg tenni. Csak incselkedj tovább. - suttogtam alattomosan a fülébe, s nyelvemmel meg cirógattam a fül cimpáját. Amitől ki rázta a hideg.
-Túl nagy a szád Alex! Csak nehogy ez úttal te nyögjél tőlem. Nem ismersz engem. Szerinted miért akar minden férfi engem? Hidd el ha akarnám, már most fel tudnálak izgatni egyetlen érintésem miatt
-De nagy a szája valakinek. Csak óvatosan cica. Mert a végén tényleg meg duglak. De akkor biztos nem szállsz ki alólam a saját lábamon. Ki se jönnék belőled. Addig dugnálak amíg sikítva nem könyörögnél, hogy hagyjam abba.
-Hiszi a piszi, te nagy szájú aljas. Majd meglátjuk mekkora szád lesz. Ha a nyelvem miatt fogsz el élvezni. Úgy fog állni rám a farkad, hogy egy éjszaka is kevés lenne hogy le higgadj.
-Óó bébi. Nagyon nagy szád van. Meg látjuk mekkora szád lesz. Ha a farkam lesz a szádba. Az ujjam meg ismét a puncidba járna. Míg sikítva élveznél el
-Perverz gaz ember. Maga a gonosz. Majd meg látjuk az ágyban mennyire lesz Maga a gonosz. – mondta magabiztosan, s felemelte a fejét. Huncutul végig néztem rajta. Vajon tényleg ilyen ügyes. Hogy egy érintéssel fel tudna izgatni. Kíváncsivá tett ez az aljas lány. Csak várd Ki a végét bébi. Ma nem úszod meg. Ma este nem csak ki nyalni foglak és meg ujjazni. Hanem meg is foglak dugni. Egész éjszaka alattam fogsz sikítozni. Annyiszor élvezem belé, ameddig sikítva nem könyörögsz nekem. Magát a gonoszt akarod bébi? Akkor meg kapod, de nem fogsz ki mászni alólam egy hamar. Lehet hogy nem csak egész éjszaka fogsz alattam feküdni hanem egész nap is. Ki foglak csinálni. Lábra se bírsz majd állni, ha végzek veled. Csak incselkedj tovább. S meg mutatom milyen maga a gonosz. Csattogni fogok benned ma éjszaka. Az ágyam az orgazmusod miatt lesz tiszta nedves. Majd ha ki kötözve fogsz feküdni alattam. Miközben hevesen járna benned a farkam. Egyre vadabbul és egyre jobban. Csak kapjalak a kezem közzé bébi.
-De nagy a szád. Csak kerülj a kezeim közzé este. Nem fogsz bírni lábra se állni. Úgy meg foglak dugni.
-Majd meg látod Alex . Ki foglak készíteni. Majd ha a puszta kezemmel foglak ki csinálni. Majd ha a nyelvem a farkadon érzed, akkor is ilyen nagy legyen a szád Alexander.- vigyorogta pajzánul, s be harapta az alsó ajkát. Hogy milyen egy perverz egy csaj ez a hercegnő. Óó de meg duglak, csak kerülj alám. Nem úszod meg szárazon. Egész éjszaka alattad fog nyikorogni az ágyam. Egész éjszaka a sikításod fogja be tölteni a szobát. De még lehet át is viszem a fekete szobába. Majd akkor legyen nagy szád cica.
-Óóó bébi, úgy az ágynak döntelek, hogy azt nem fogod zsebre tenni. De lehet még meg is büntetlek. Amiért ekkor szád van.
-Úgyis a szád nagy Alexander. Majd meg látod , hogy a te drága hercegnőd mit tud. Hogy nyögve fogsz el élvezni tőlem.
-Ez tetszik bébi. Izgatottan várom. – suttogtam a fülébe. Majd meg csókoltam a nyakát. Fel állt a székről, de ekkor elém hajolt. S az ingem nyakánál meg ragadott, s az ajkaimra tapadt. Szenvedélyesen csókolni kezdett. Amire egyből be gerjedek. Fel álltam s hirtelen fel kaptam az ölembe. Közben a feszes fenekét masszíroztam. Amitől el mosolyodott az ajkaim alatt, s szuszogni kezdett. Majd neki nyomtam a hátát a falnak. Közben szenvedélyesen csókoltam az ajkait. El távolodtam tőle és az alsó ajkába haraptam. Bele szagoltam a nyakába. S az orrommal végig simítottam rajta. El távolodtam tőle. Majd arcon puszilt. S le tettem az ölemből. Lábujj hegyre állt és meg csókolta a nyakam. Ami kurvára jól esett. Majd meg fordult és ki ment a konyhából. Izgatottan néztem utána , s Izgatottan végig nyaltam az alsó ajkam.
YOU ARE READING
BLOOD & MOON //18+// Befejezett
Romance"Ez egy csúf világ, Ahol nem számítanak az érzelmek és az álmok Arany kalitka mely kulcsát messze eldobták." 🥀💔⛓️🔐👑 ⚘️ Maffia / Romantikus/ 18+⚘️ Egy világhírű Maffia hercegnő és egy híres és befolyásos Maffia király. Melody-nak kényszer...