12.

748 19 0
                                    

/Melody/

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

/Melody/

Hatalmas ez a kastély.  Minden felé lépcsők kanyarognak. Nagyon unalmas egyedül ebbe a szobába. Csak nem értem hogy miért nem mehetek Ki a szobából. Nem vagyok már öt éves kislány. Tudok én magamra vigyázni. Azt hiszik olyan kis ártalmatlan és törékeny vagyok. Meg látszik hogy nem ismernek engem. Attól mert lány vagyok ne tévesszen meg senkit. Jobban tudok a késsel és a pisztollyal bánni mint a saját bátyám. Azt hiszik olyan el esett vagyok. Attól mert utálom ezt az életet nem azt jelenti, hogy nem is tudom megvédeni magam. Alex is azt hiszi hogy szükségem van az ő pátyolgatására. Magam is jól fel találom magam. Egész életemben férfiak között éltem. Meg tanultam hogyan védjem meg magam. Jacob meg tanítót az ön védelemre. En pedig meg tanultam forgatni a fegyvert és a kést. Úgy döntöttem, csak ki megyek szét nézni ki is van ebbe a nagy kastélyban.  Nem fogok egész nap a szobámba kuksolni. Ki léptem az ajtón és a hosszú folyosón kezdtem sétálni.  Három irányba kanyarogtak a lépcsők. Hatalmas ez a lépcső sor. Ahogy le indultam lépcsőn velem szemben hallottam jönni valakit. De nem érdekelt. Ekkor Owen és Ryan jött velem szemben.  Nagyon meg lepődtek hogy én mászkálok. Kíváncsian néztek rám. Majd Ryan meg szólalt. 

-          Mi járatban hercegnő? – kérdezte meglepetten. Kicsit idegesített hogy be kell számolnom. Minden lépésemről.

-          Jöttem sétálni egyet.  Mert halálra unom magam egyedül abba az üres szobába.

-          De nem szabad egyedül járkálnod,  veszélyes lehet.- mondta Owen. Azt hiszi hülye vagyok.  Én is tudom hogy nem hagyhatom el a szobát. De nem érdekelt.

-          Ha annyira zavar. Akkor vezessetek ti körbe!- morogtam Owen orra alá élesen. Nem voltam jó hangulatban ahhoz hogy őket hallgassam.

-          De vannak bizonyos helyek ahova nem mehetsz be.- mondta Ryan nyugodt hangon.  Meg forgattam a szemem majd mogorván válaszoltam neki.

-          Nem igazán érdekel, hogy hova mehetek be. Ne nézzétek kislánynak. Mert nem vagyok az. Vagy körbe vezettek vagy megyek egyedül.

-          Meg mindig olyan kis tűzről pattant vagy. Legyen el kísérünk. De utána vissza kell menned a szobába.

-          Jaj jól vagy már! Unalmas már ez a nóta! Menjünk végre vagy egész nap ítt akartok bámulni?!! -morogtam rideg hangon. Amitől a fiúk nagyon meg lepődtek.  Mondtam nem vagyok olyan ártalmatlan. A fiúk ekkor elém léptek és mondták kövessem őket. Le mentünk egészen az alsó szintig. Közben beszélgettünk. Vagyis jobban mondva a fiúk beszéltek nekem. Én csak hallgattam őket. Majd meg untam hogy csak kullogok mögöttük. Ekkor hirtelen közéjük vágtam és előre mentem. Owen nem örült ennek. De nem érdekelt . Elkezdtem fel menni a lépcsőn. A fiúk alig bírtak jönni utánam. Majd úgy döntöttem hogy az északi szárny fele veszem az utat.

BLOOD & MOON //18+//   BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang