16.

654 19 0
                                    

Melody /

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Melody /

Ahogy ki jöttem a lakosztályból. El indultam meg keresni a Bátyáim . Ahogy le értem a nappaliba beszélgettek. Be léptem az ajtón s meg láttam az apámat és Justint. Ideges lettem tőle. Sejtem hogy mit akarnak. De akkor is nemet mondok rá. Nem fog érdekelni mennyire harapja le a fejem. Elegem van belőlük. Ekkor apa meg szólalt. 

-          Pakolj össze! Most azonnal! El megyünk innen, nem fogom engedni, hogy itt maradj!- morogta apa élesen.

-          Én nem megyek sehova! Ne parancsolgass nekem! Eddig le szartad hogy kivel vagyok! Akkor ez után is így lesz.

-          Azt mondtam pakolj  és indulj! Nem leszel Alexander felesége, fel bontom az eljegyzést.

-          Biztos hogy nem! Nem megyek innen sehova se! Szállj le rólam és hagyj békén.

-          Melody!! Apád azt mondta pakolj össze! Mit nem értesz ezen?!- morogta oda Justin. De nem érdekel akkor se megyek velük. Kezdenek nagyon fél idegesíteni.

-          Én a helyedbe ki se nyitnak a pofám! Te engem ne utasítgass! Egyedül Alexander parancsol nekem!

-          Ezt ki mondta neked te kis csitri?! Utoljára mondom hogy pakolj össze!- morogta apa. Ekkor teljesen el borult az agyam. Majd ki kaptam a pisztolyt és apámra fogtam. Jacob próbált nyugtatni de nem érdekelt.

-          - mit eszel ezen a semmire való faszin? Egy rossz talp nyaló! Akinek semmilye se lenne ha a nagy apja nem ad neki pénzt!- morogta apám. Ezzel be telt a pohár.

-          Azt mondtam fogd be a szád!! Le szarom hogy mit mondasz nekem!! Ha a közelemben jössz ki nyírlak!! Ne beszelj így róla!! Mert agyon lőlek!!- ordítottam mire Owen és Ryan is oda értek. Hirtelen elkezdtek le fogni ami még jobban fel idegesített.  Majd velük is ordítani kezdtem.

-          Eressz el a kurva életbe!! Agyon lövöm ezt a barmot a bátyjával együtt!- ordítottam torkom szakadtjából. 

-          Melody fejezd be!- utasított Ryan.

-          Ne parancsolgass nekem!! Semmi közötök hozzá hogy mit csinálok az apámmal!!- Ordítottam, de ekkor a fiúk le fogtak a kezemet.

-          Eressz el !!! Ryan!! Engedd el a karomat!!- ordítottam. Utalok mindenkit aki itt van. Eközben le jött Alex de én nem is figyeltem. Nagyon ki kapcsolt az agyam. Nem tudtam mit csinálok. Ekkor ordítani kezdtem.

-          - Engedjetek már el!! Nem hallod Ryan?!! Azt mondtam eressz el

-          - Melody higgadj már le! Még meg ölsz valakit!-utasított. Amitől gyere jobban el borult az agyam. Meg  akartam húzni  de le fogtak ismét.

BLOOD & MOON //18+//   BefejezettWhere stories live. Discover now