Melody/Ahogy le tettem a telefont nagyot sóhajtottam. Az apám és Justin nagy bajba lesz ha ide ér. De még is érdemlik mind a kettő. De azért még ijedtem, hogy egész végig hallotta. Meg sose ijesztett meg, hogy figyel vagy hallgatózik. De most meg ijedtem. A tudattal hogy milyen balhét fog csapni ha ide ér. De mégis olyan nyugodt hangja volt. Lehet azért hogy meg nyugtasson. Jól esett halani a hangját. Ekkor be léptem a folyosóra majd le kaptam kulcsomat a helyéről. Ki mentem majd a garázs felé vettem az irányt. Be léptem majd az én drágaságomat néztem. Holt vagy három kocsim. Egy piros Ferrari, egy élénk sötét kék Mercedes. És az én drágám a bíbor BMW. Ki nyitottam majd be ültem. Ahogy be indítottam, hirtelen nyugodtság fogott el. Imádom a kocsim motorjának a hangját. Ekkor ki tolattam a garázsból. Majd ki hajtottam a ház elé. Jacob ki szaladt a házból. A félelem ki ült az arcára.
- Nyugi bátyó, csak megyek egy kört. Jövök mingyárt. Kicsit szellőztetem a fejem
- Nagyon vigyázz magadra. Oda figyelj.
- Nyugi jól tudok vezetni.
- Tudom. De azért óvatosan. – mosolyogta. Majd elhajtottam. Ahogy ki értem az utcából
Máris elengedtem fülem mellett amit mondott. Majd padló gázzal hajtani kezdtem. Imádom ezt. Élesen vettem be a kanyarokat. A kocsim hátulja ki fordult. Élveztem a kanyarokat. Teljesen le húztam az ablakot. Lejjebb lassítottam. De még így is elég gyorsan megyek. De már nem padló gazzal. Ki vettem egy szál cigarettát a kesztyű tartóból. Majd meg gyújtottam
. Ez kibaszottul jó érzés volt mélyen bele szívtam . S lassan ki fújtam. Közben be vettem egy éles kanyart. Imádom ezt a kocsit. Kezemet ki nyújtottam az ablakon. Élveztem a hűvös szelet. Ami fújja az arcom. Mély levegőt vettem. S ismét a cigarettába szívtam. Le lassítottam a kocsival. De azért nem viszem túlzásba meg a százat így is üti a kilométer per óra. Ekkor csörgött a telefonom. De nem érdekelt ki hív. Nem vettem fel. Sőt még le is vettem a Hangot róla. Majd a kocsiban be kapcsoltam a zenét. Maximum hangon hallgattam. Közben a cigarettám élveztem. Meg a hajam is ki engedtem. Ismét jól a gázra tapostam. Most ki adósan ki tombolom magam. De ekkor váratlan dolog történt. Amire egyáltalán nem számítottam. Miközben a cigarettám szívtam. És egy éles kanyart élveztem. Mire a kanyar végében Megláttam egy ismerős kocsit és benne valakit. Amire egyből egyenesbe vágtam a kocsit. Aki épp úgy meglepetten nézett ahogy én. Le vert a víz. Most biztos szorulni fogok. Sétáról volt szó. Nem örült száguldásról. De kacéran rá mosolyogtam és meg azért is a cigarettába szívtam. De egyedül volt a kocsiba. Ahogy láttam. De ráadásként meg integettem is neki a cigivel a kezembe. Ekkor a vissza pillantó tükörben láttam, ahogy driftelve fordul utánam a kocsival. Be haraptam az alsó ajkam. Majd heccelés képpen a gázra nyomtam. Padló gázzal hajtok. Mire mellém ért a kocsival. Direkt bele szívtam a cigarettába. S intettem neki egyet. Aljas mosoly húzódik a szája szélén. Lejjebb lassítottam. Incselkedni volt kedvem. Ekkor be mutattam neki, mi közbe be haraptam az alsó ajkam és ki nyújtottam a nyelvem rá. Az alsó ajkába harapott. Majd a gázra létem. És elé vágtam. És pont jött egy szép nagy kanyar, amit most kurvára élvezni fogok. Ekkor még jobban a gázra léptem. Majd driftelni kezdtem a nagy kanyarba. Amit Alex is utánam csinált. Ismét mellém hajtott. Egyszerre drifteltünk a kocsikkal. Amin csak mosolyogtam. Majd a kanyar után a szeme előtt gyújtottam rá. Amire fel vonta a szemöldökét. Ettől zavarba jöttem, majd le húzta az ablakot. Incselkedve néztem rá. Majd én is fel vontam egyik szemöldököm.
- El foglak ezért fenekelni. Csak állj meg bébi. – szolt oda hozzám. Kacéran el mosolyodtam.
- Alig várom szivi. – mondtam majd ki nyújtottam a nyelvem rá. És még azért is bele szívtam. majd a gázra léptem. Már egy erdős részén haladtunk mire le lassítottam. De hirtelen Alex elem vágott . Hirtelen nyomott egy satu féket. Amitől egyből a Fékre léptem. Meg a Kocsi hátulja is oldalra csúszott. Ezzel nagyon meg lepett. Lassan gurult előttem. Oldalra húzódott de en nem akartam még állni, de ahogy kerülni akartam ő is ugyanúgy elém hajtott. Aljas gazember. Direkt csinálja. Nem sok választásom van, mint meg álljak egyre lassabban hajt. És még kerülni se engedd. Na jó akkor lassitunk. Egyre lassabban megy . Már épp hogy gurulnak a kocsik . De ekkor hirtelen le állt a kocsim. Teljesen üres lett a tank. Csak nem tudom, hogy viszem haza a kocsit. Ekkor teljesen meg állt és a motor is le állt. Amire Alex a vissza pillantó tükörbe vigyorgott. ki kapcsoltam az övem. S csak vártam. Majd ki szállt belőle. És oda jött az ablakhoz. és karját az ajtóra tette. A kezei belül voltak . És előre hajolt. Incselkedve néztem rá.
- Helló bébi.- köszönt egy kacér mosoly keretében.
- Hellóka szivi. – mosolyogtam rá. Mire ki nyitotta az ajtót. S hirtelen ki húzott a kocsiból. Egy szót se szólt, csak még ragadta a tarkóm és az ajkaimra tapadt. Mire át karoltam a nyakát és a tarkóját kezdtem simogatni. Lassan el távolodott tőlem az ajkaival. A hátam mögé pillantott és meg látta az anyós ülésén a cigarettás dobozt. Amire rám nézett s huncut mosolyra húzta a száját.
- Ez mi is volt bébi? Te mióta is cigizel? – kérdezte, miközben a kocsi oldalához nyomta a hátam.
- Már egy ideje. Miért? Zavar szivi?- kérdeztem huncut mosollyal
- Hát nem igazán örülök neki. Még hogy szivi. Akkor most szivi ki csinál. – suttogta a fülembe majd fel kaprot az ölébe és a motor háztetőre ültetett. Közben a fenekem kezdte magabiztosan masszírozni. Hirtelen bele markolt amitől fel nyöszörögtem. Elég nagy volt a kocsi eleje, hogy fel tudjon rá ültetni. Mire észbe kaptam a keze már a bugyimba csúsztatta. Majd két ujját belém dugta. Közben a nyakam kezdte szenvedélyesen csókolni. Szívni kezdte a nyakam. Amitól a hátába markoltam. Majd az ujját mozgatni kezdte be és ki. Hátra fektetett a motor háztetőn, s gyorsan kezdett el ujjazni. Amitől úgy éreztem meg őrülök. Hangosan fel nyögtem. De be fogta a szám. Majd erősebben kezdett ujjazni. Mire sikítozni kezdtem. Egyre erősebben jár az ujja bennem. A fülemhez hajolt.
- Na most incselkedj bébi. Most nyújtogasd a nyelved. Most mutass be és szívj el egy cigarettát előttem. Most legyen nagy a szád mikor sikítasz alattam bébi. – suttogta a fülembe, mire meg jobban ujjazni kezdett.
- Ah.....ah.....ah.....ah....kérlek.....ah...ah.....ah....ah.....lassabban...ah...ah....ah....kérlek....ne.- sikítottam az élvezet miatt. Min gyárt el ájulok tőle. Olyan gyorsan csinálja ezt, nem bírom.
- Rossz kislány vagy bébi. Meg büntetlek elég rendesen. Sikítozz csak. Nyögjél csak jó hangosan. Ájulásig ujjazlak bébi. Élvezz el úgy mint még soha ennek előtt.
- Alex....ah....ah...ah.....ah....ah....kérlek.....ah...ah....ah....ne.....ne....Alexander.....kérlek....ah...ah...ah.....ah....ne! – sikítottam mire olyan orgazmus söpört végig rajtam. Ami soha ennek előtt. Sikítoztam tőle. És erősen bele markoltam Alex hátába. Meg ő is fel szisszent tőle. Remegve élveztem el. Ördögi mosolyra húzta száját. Majd le térdelt elém. S lejjebb húzott. Szét tárta a lábaim. Közben az ágyékomat csókolgatta. Azt alsó ajkamba haraptam, s mocorogni kezdtem. A forró ajkai miatt. Hirtelen bele csókolt a puncimba. Amitől a hajába markoltam. Imádom ezt az érzést.
- Gyerünk bébi, nyögj fel jó hangosan. Hallani akarlak. Nagyon rossz kislány voltál.- suttogta. Mire vadul nyalni kezdte a puncim. A hajába markoltam tőle. Olyan forró ajkai vannak. Nem bírom ezt. Túl jól csinálja. Óó Alexander, de jól csinálod.
- Óó.....de.....jól....csinálod....ah...ah...ah...ah! Ez az.....igen......ah...ah...ah...ah.....ó...ne! Ne.....hagyd......abba kérlek.....ah...ah...ah...ah! Olyan......finom.....nyelved van...ó....ne....ah....ah....ah...ah.- nyögtem miközben a hajamba markoltam, s hátra hajtott fejjel nyögtem fel. A másik kezemmel Alex fejét fogtam. Be haraptam az alsó ajkam. És hangosan sikítozni kezdtem.
- Ez az bébi. Nyögjél még. Olyan édes a puncid. Imádom. – suttogta miközben végig nyalta. Ekkor pedig remegve élveztem el a forró ajkai miatt. El távolodott tőlem. Majd felém hajolt. Egyenesen a szemeimbe nézett. Alattomos mosolyra húzta a száját. Majd fel emelte a fejem és a nyakamra pillantott. Ahol ki szívta. Izgatottan be harapta az alsó ajkát. Majd a nyelvével végig nyalta a nyakam. Imádom ezt a pasit. Ekkor meg fogtam tarkóját s az ajkaira tapadtam. Amit mohón viszonzott.
Majd hirtelen az ajkaimra tapadt. Közben a tarkómnál fogva meg jobban csókolni kezdett. Majd keze a szoknyám alá csúszott. A combom belső részét kezdte lassan masszírozni. Amitől szuszogni kezdtem. De fel szisszentem. mert fájt a szám. El távolodott tőlem. Végig nézett rajtam. Ismét fel kapott az ölébe, majd a kocsihoz vitt és be rakott a hátsó ülésre. Majd felém mászott. Nyeltem egy nagyot. Majd a ruhám oldalán levő cipzárt le húzta. Közben a nyakam kezdte el csókolgatni. Amitől a hátába markoltam. Ekkor le húzta rólam a ruhát. És fel tolta a lábaimat felém hajolt. Ekkor a tekintete meg ragadt az ajkamnál. Szerintem észre vette, hogy ki van csattanva. Fel ült és fel kapcsolta a kocsiba a lámpát. Majd fel húzott. A szemeivel az arcomat nézte. Meg látta a nagy vörös foltot az arcomon. És a számat. Mert az ütés miatt még kívül is szét csattant. Ujjaival lassan végig simított a seben. Lejjebb húzta az ajkamat és a szemei hirtelen sötétek lettek. Félelmetes tekintete volt. Meg látta, hogy a szám belső része mennyire fel szakadt. Ujjával óvatosan el engedte az ajkam. Fel akart kelni rólam, de magamra húztam.
- Ne hagy még itt kérlek. Majd utána el rendezed. – suttogtam a fülébe. Mire a tekintete ismét lágy lett. Óvatosan meg csókolta az ajkaim. Majd az oldalam kezdte simogatni. S hirtelen a nyakamba támadt. Amit viszont szenvedélyesen csókolni kezdte. Ami nagyon jó érzés volt. Egyik kezét a bugyimba csúsztatta. Mire meg markoltam a tarkóját. Majd egy ujját a puncimba dugta. Fel nyögtem tőle. Huncutul el mosolyodott. S meg jobban csókolgatni kezdte a nyakam. Közben szenvedélyesen ujjazni kezdett. Majd elkezdte a nyakam szívni. Fel nyögtem. Olyan jó érzés
- Mondtam bébi, hogy szorulni fogsz a cigaretta miatt. Most úgy meg foglak dugni többet nem akarsz rá gyújtani.
- Ah....ah...ah.....kérlek.....ah....ah....ne....ah....ah.....Alexander- sikítottam alatta. Mire be fogta a szám es erősen ujjazni kezdett. Amitől hangosan nyögni kezdtem. Élveztem nagyon. Akarom hogy meg büntessen.
- Rossz kislány vagy bébi. Sikítva fogsz most el élvezni.
- Ah.....ah....ah.....de jól....csinálod......ah.....ah.....ah. ez....az.....ah...ah....ah.....igen.....oh.....oh....de jó....ah...ah...ah
- Ez az bébi. Nyögjél még hangosabban. Gyerünk bébi. – suttogta a fülembe majd hirtelen belém hatolt. Hangosan fel sikítottam. Majd erősen dugni kezdett. Hangosan sikítozni kezdtem. A kezeit az én kezemre kulcsolta.
- Kérlek.....ah...ah....ah...ah lassabban....ah....ah...ah....ah.....kérlek szépen. – sikítottam alatta. Mire le lassított. És érzékin járt bennem. Mire minden porcikám meg feszült.
- Így jó lesz bébi? Ezt akarod?-suttogta zihálva. Ekkor pedig hangos nyögéssel élveztem el tőle. Amire még egy utolsó erős lökést nyomott.
- Ah....ah....ah...ah....igen......ah.....ah...ah... de.....jó érzés......ah....ah...ah.- nyögtem hangosan a nyakába. Máj óvatosan meg csókolt és lassan el távolodott tőlem.
- Imádlak szerelmem. Én kis Maffia hercegnőm. – suttogta miközben az ölébe ültetett. A nyakába fúrtam az arcom. Kezeivel lassan meg cirógatta a hátam. S fel emelte a fejem.
- Mi történt édes a száddal?- kérdezte érdeklődve. Nem akartam el mondani neki. De úgyis hallott mindent. De még nem akarom el mondani, még a közelségét akarom érezni.
- Nem baj ha később mondom el? Most csak téged akarlak. Semmi mást.
- Ez édes volt tőled hercegnőm. Legyen akkor, tessék azt csinálsz amit akarsz. De előtte mond ki újra hogy mit akarsz bébi. – mondta, s kacér mosolyt villantott. Ami tele volt büszkeséggel. Közben hátra dőlt.
- Téged akarlak Alexander. Semmi mást. Csak téged.- suttogtam. Mire a nyakához bújtam. Át ötletem és meg jobban magához ölelt. Ami nagyon jó érzés Volt. egyik kezével fel emelte a fejem. S lágyan meg csókot. Lassan csókolni kezdte az ajkaimat. Amit én is viszonoztam. Lassan szét váltak ajkaink.
- Akkor a tied vagyok édes. Szabad kezet adok neked! Azt csinálsz velem amit csak akarsz. - suttogta a fülembe, s a nyakam kezdte el csókolgatni.
- Komolyan mondod?- kérdeztem suttogva.
- Igen édes. Most te irányítasz. Most te dominálsz bébi. – suttogta közben a nyakam csókolgatta.
- Csináld még kérlek. Érezni akarom ahogy el áraszt a Forróság az ajkaid miatt. – suttogtam
- Mire el mosolyodott. S elkezdte a nyelvével végig nyalni nyakam. Majd óvatosan bele harapott a nyakamba. Amitől a hajába markoltam. Imádom ezt. Olyan jó érzés. Nem tudok be telni vele. Élvezem minden mozdulatát.
YOU ARE READING
BLOOD & MOON //18+// Befejezett
Romance"Ez egy csúf világ, Ahol nem számítanak az érzelmek és az álmok Arany kalitka mely kulcsát messze eldobták." 🥀💔⛓️🔐👑 ⚘️ Maffia / Romantikus/ 18+⚘️ Egy világhírű Maffia hercegnő és egy híres és befolyásos Maffia király. Melody-nak kényszer...