Melody/
Fel vettem egy arany színű csipkés ruhát. Mélyen kivágott volt. A vágás le nyúlt a melleim alá. És a szoknyája is elég rövid épp, hogy takarja a fenekem. És az egyik combja fel vágott volt. Egészen a csípöjéig. Eléggé feszül rajtam. Csináltam egy kis vacsorát. És épp a kanapén ültem. Vártam Alexet. Ekkor a hátsó ajtót hallottam nyitódni. Alex sose jön a hátsó ajtón be. Így ki kaptam a pisztolyt a kanapé párnája alól. És megfordultam egyenesen rá fogtam a pisztolyt. De láttam, hogy Alex mellkasának tartom a pisztolyt. Gyorsan el dobtam a pisztolyt. S a kezeim a számhoz kaptam. Nem akartam rá fogni. Nem tudtam hogy ő az. Levert a víz. Majdnem el sírom magam. A bűn tudat miatt. Nagyon sajnálom. De ekkor magához rántott.
- De tüzes valaki bébi! Kis rém álom. Imádlak bébi. - suttogta a számba. Mire szenvedélyesen az ajkaimra tapadt. Mohón csókolni kezdett. Mire meg remegett az egész testem. Kacéran el mosolyodott. Majd végig simította a combom. Mire meg markoltam az inget a mellkasán. Be nyúlt s meg markolta a fenekem. Fel nyögtem az ajkai alatt. Fel kapott az ölébe és a falnak nyomta a hátam. Mire a nyakamba szagolt. S egyenesen a szemeimbe nézett.
- Imádom mikor ilyen tüzes vagy bébi. - mondta. S még jobban a falnak nyomott.
- Ne haragudj érte. Nem akartam. Nem tudtam, hogy te vagy az.- suttogtam halk hangon. Mire az állam alá nyúlt. S fel emelte a fejem. Egy lágy csókot lehelt az ajkaimra.
- Semmi baj édes. Én mondtam, hogy légy talpra esett és figyelmes. Ügyes voltál édes. - suttogta. S ismét meg csókolt. Szenvedélyesen és érzékin tapadt az ajkaimra. Imádom ezt. el távolodott majd le tett az öléből . Végig nézett rajtam tetőtől talpig. S pajzánul be harapta az alsó ajkát.
- De csini valaki. Csak nem nekem csípted ki magad ? - kérdezte pajzán mosollyal a szája szélén. Amitől be bizsereg minden porcikám. Zavarba esetten haraptam be az alsó ajkam. Át karoltam a nyakát.
- És ha igen szivi? Le tepersz érte szivi?- suttogtam alattomos hangon a fülébe. Bele csókoltam a nyakába. S gyengéden a nyakába haraptam. Ki rázta a hideg. Majd a falnak nyomott. És szenvedélyesen csókolni kezdett. Ismét fel kapott az ölébe és egy gyors mozdulattal meg szabadított a ruhától. A nappaliba vitt és a kanapéra fektetett. Én is elkezdtem el öltöztetni. Közben a kockás hasát cirógattam végig az ujjaim hegyével. Mire észbe kaptam már két ujját a puncimba dugta. S hevesen ujjazni kezdett. Amitől hangosan fel nyögtem. Nyelvével végig nyalta a nyakam. S a melleim kezdte a nyelvével végig nyalni. Amitől a Hajába markoltam. Ki vette az ujját, majd hirtelen a farkát belém nyomta. Egy magabiztos lökéssel tövig bennem volt. Hangosan fel sikítottam tőle. Majd erős lökésekkel nyugtázta a sikításom. Gyorsan és erősen ostromolni kezdett. Remegtem alatta. Minden lökés egyre durvább volt. Amit sikitva élvezek. Ő is hangosan fel nyögött. Mikor a csucsra ért. Bele markoltam a hatába. S erősen húzni kezdtem a körmöm hatán. Miközben sikítva élveztem el tőle. Lassan ki húzta belőlem. S szenvedélyesen meg csókolt. Szuszogva váltak szét az ajkaink. Csak néztünk egymás szemeibe. Erdekes a mi kapcsolatunk. Hogy lehet mindnen szeretkezés, ennyire kéjjel fűtött. Hogy tudunk ennyire el veszni egymasba. Fel kelt majd a nagy tükör elé állt. Látta mennyire ki martam. Látszott a körmöm nyoma a hátán. Mögé léptem. S gyengéden végig simítottam az ujjaim hegyével a seb helyét.
- Sajnálom Alex. Remélem nem fáj. Nem akartam fájdalmat okozni. - suttogtam. S az egyik marás helyét meg csókoltam. Amire el mosolyodott.
- Nem fáj édes. Nem okoztál fájdalmat. Ne aggódj kedvesem.- mosolyogta, s meg fordult. Gyengéden meg simogatta az arcomat. Majd vissza felöltöztünk. S a kanapéra vissza ültünk. Alex valamiért feszült volt. A keze feszülten volt a combján. Meg fogtam a kezét. Majd meg simogattam.
- Mi a baj szívem? Miért vagy olyan feszült?- kérdeztem tőle érdeklődve. Mire sóhajtott egyet.
- Csak fáradt vagyok. Túl sok dolog szakadt most a nyakamba. Ne aggódj miattam édesem.- mondta. S hátra dőlt. Közbe hátra hajtotta a fejét is. És a két tenyere közzé fogta az arcát. El mosolyodtam. S a füléhez hajoltam.
- Tudom mi tudna meg nyugtatni szívem. - suttogtam Mire rám nézett. Kedvesen el mosolyodtam. Majd meg fogtam a tarkójánál fogva és a fejét az ölembe tettem. Amire nagyon meg lepődött. A szemeibe néztem. S meg pusziltam a homlokát. A halántékát a két középső ujjammal. Lassan masszírozni kezdem. Amire le hunyta a szemeit. S mely levegőt vett. Egyre nyugodtabb lett. S a teste is egyre jobban el lazul. Abba hagytam és a homlokát kezdtem simogatni. S a haját. Jól esik neki. Közben lágy mosoly húzódik a szája szélén. Ami olyan őrjítő. Bele borzongok. Ki nyitotta a szemét.
- Hogy tudsz ilyen jól kezelni engem? Miért vagy ilyen jó benne édes?- kérdezte. Miközben fel nyúlt. S ő is meg simogatta az arcom. Majd fel ült.
- Nincs benne semmi különleges drága Alexander. Csak szeretlek. Ennyi az egész. Ehhez nem kell érzék. - mosolygom rá. S magához ölelt. A mellkasára hajtottam fejem. Most ő kezdte el gyengéden simogatni a fejem. Olyan jó érzés az érintése. Hirtelen hátra feküdt, s húzott magával engem is. Most rajta fekszek. El mosolyodtam. S vissza hajtottam a fejem. Majd a hajam ujjai köré fogta. Játszadozni kezdett a haj tinccsel.
Mindenki úgy ismeri őt mint magát a gonoszt. De én ismerem ezt a különleges énjét is. Ami olyan gyengéd és óvatos. Olyan mint egy kisfiú. És sokszor én is kislánynak érzem magam. Főleg mikor magához ölelt. S érzem a karjait, ahogy körém fonja. És teljesen el veszek a karjai között.
- Olyan cuki vagy ilyenkor Alex. - mosolyogtam rá. Mire a szemembe nézett. S el mosolyodott. Lágy csókot lehelt az ajkaimra. Olyan jól esett.
- Most olyan Vagy édes. Mint egy kislány. Úgy élvezed az érintésem. - mosolyogta. S ismét meg csókolt.
- Úgy szeretek veled lenni. Különlegesnek érzem magam.
- Valóban bébi? Az is vagy. Egy nő se volt még ilyen velem. Nem állt meg soha senki ennyire közel a szívemhez, mint te egyetlenem.
- Jó érzés ezt hallani. Alig várom, hogy egy életen át velem legyél.- mosolyogtam rá. Majd fel húzott, s az ölébe ültetett. Gyengéden végig simított az államon. Majd érzékin meg csókolt. Amit viszonoztam. Fel állt velem az ölébe és egyenesen a hálószobába vitt. Imádom ezt a pasit. Az én királyom. Az egyetlen férfi, aki mellett boldog vagyok. Vele örömmel össze kötném az életem. Igazi perzselő és lángoló szerelem. Ami sose fog meg változni. Túlságosan szeretem. Hozzá tartozom. Ahogy ő is hozzám. Össze köt a sorsunk. És a közös kalitkánk. A mi közös arany kalitkánk.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BLOOD & MOON //18+// Befejezett
Любовные романы"Ez egy csúf világ, Ahol nem számítanak az érzelmek és az álmok Arany kalitka mely kulcsát messze eldobták." 🥀💔⛓️🔐👑 ⚘️ Maffia / Romantikus/ 18+⚘️ Egy világhírű Maffia hercegnő és egy híres és befolyásos Maffia király. Melody-nak kényszer...