Alexander/
Ki tettem a fiúkat a Carmen birtokon. Hogy kezelésbe vegyék azt a két faszt. Utána én jövök megyek meg nézem. Hogy merre is van. Azt mondta sétálni megy. De Jacob nagyon el hallgat valamit. De nagy nehezen ki szedtem belőle. Hogy Melody kocsival ment el egy negyed órája. Be ültem a kocsiba. Majd el indultam. Nem tudom merre keressem. Azt mondta Jacob hamar fel ismerem a kocsiját mert bíbor színű. Elindultam, mindent elkezdtem át nézni. Le volt kicsit húzva az ablakom. Majd hallottam hogy elég gyorsan jön valaki a kanyarba. Majd meg láttam a bíbor BMW-t ahogy driftelve veszi be a kanyart. Valóban Melody ülne benne. Mire hirtelen kocsi egyenesbe vágódott. Majd megláttam a hercegnőmet. De remélem rosszul látom, hogy mi van a kezébe. Az egy cigaretta. Ezért szorulni fogsz bébi. Nagyon meg lepett volt. Majd kacéran rám mosolygott és meg azért is bele szívott a cigibe. Driftelve fordultam utána. Mire padló gazzal hajtott előttem. Én is rá húztam. Padló gázzal mentem utána mire mellé értem. Lejjebb lassított, majd huncutul mosolygott. Hirtelen be mutatott és ki nyújtotta rám a nyelvét. De ismét bele szívott. Ezért nagyon nyögni fogsz. Csak állj meg bébi. Többet nem fogod kívánni a cigarettát.
- El foglak ezért fenekelni! Csak állj meg bébi.- szóltam oda neki. Amire csak rám vigyorgott.
- Alig várom szivi. - incselkedett velem. S ismét ki nyújtotta rám a nyelvét. Majd hirtelen elém vágott és driftelve vette be a kanyart. Nagyon ügyes. Jól bánik a kocsival. Jó érzéke van hozzá. Úgy mint a fegyverekhez is. Kis huncut. Rossz kislány. Nem úgy néz ki mint aki annyira meg sérült volna. Ekkor egy erdős részhez értünk. Miért gondoltam egyet és elé vágtam. Most én fogok heccelés keppen satu féket nyomni. Úgyse vág elém azt fogja hinni hogy csak élvezem. De egyből le fékezett. Meg a kocsija hátulja is oldalra csúszott. Nem igazán akart meg állni többször is előzni próbált, de nem hagytam neki. Ami biztos nem tetszik neki. Ekkor hirtelen fel mozdult a kocsija és lassulni kezdett. Le fog állni a motor. És így is történt. Melody eléggé meg lepődött tőle. Majd teljesen le állt a motorja. Amire izgatottan az alsó ajkamba haraptam. És bele néztem a Tükörbe vigyorogtam egyet. Mire hercegnőm hátra dőlt. Na most szorulni fogsz bébi. Csak kapjalak a kezem közzé bébi. Ájulás foglak most újjazni vagy meg dugni. Csak kerül a kezeim közzé. Most biztos meg tudod milyen maga a gonosz. Nagyon csattogni fogok benned bébi. Ekkor ki szálltam. S alattomos mosollyal léptem a kocsija ajtajához. Karomat az ablakra tettem és be hajoltam az ablakon. Jól állt neki az a ruha. De túl merész neki. Csillogós fekete ruhája volt. Ami az oldalnak cipzáros volt. Elégé feszült a formás kis testén. Be bizseregtem odalent tőle. Csak szedjelek ki ebből a kocsiból. Nem úszod meg szárazon bébi. Sikítva fogsz el élvezni.
YOU ARE READING
BLOOD & MOON //18+// Befejezett
Romance"Ez egy csúf világ, Ahol nem számítanak az érzelmek és az álmok Arany kalitka mely kulcsát messze eldobták." 🥀💔⛓️🔐👑 ⚘️ Maffia / Romantikus/ 18+⚘️ Egy világhírű Maffia hercegnő és egy híres és befolyásos Maffia király. Melody-nak kényszer...