Melody
Nagyon furcsán éreztem magam. Nagyon érdekes volt ez az előbbi beszélgetés. Vajon tényleg igazat mond. Képes lenne csak úgy el engedni? Mivel Los Angeles elég befolyásos hely hatalom terén. De nem hiszem hogy neki több hatalomra lenne szüksége. Inkább az apám hajt nagyobb befolyásra. Amit ki nézek belőle. Meg csodálkozom rajta hogy nem parancsolta meg. Hogy csábítsam el Alexandert. Ebbe bele gondolni is rossz. Főleg ha le buknék. Lehet engem is ki nyírna nem csak az apámat. Vajon mit ért szabadság alatt? Kíváncsi vagyok mi lesz belőle. Alex egész végig engem nézett. Biztos fel tűnt neki hogy mennyire el gondolkodtam. Rá emeltem a tekintetem. A szemei olyan különleges. Nem sűrűn hoz egy férfi szeme zavarba. De Alex más az övé hűvös és rideg, de egyben mégis lágy és nagyon nyugodt. Ki rázott tőle a hideg de egyben le is ver a víz. Ekkor halk hangon megszólaltam.
- Biztos vagy ebben amit fel ajánlottál? Tényleg képes lennél le mondani rólam és a Los Angeles-i hatalmadról?- kérdeztem érdeklődve
- Hercegnőm ne aggódj ilyen dolgok miatt. Én nem szoktam meg szegni a szavam. Nekem nincs szükségem nagyobb hatalomra. Hisz az egész világ ismeri a nevem.
- Tudom, de mégis olyan furcsa hogy ilyen ajánlatot tettél
- A te érdekedbe, hogy ne kelljen mellettem meg öregedni. Ha lenne más aki jobban tetszene neked, hogy választhass. Hogy te döntsd a sorsod felől és ne a szüleid vagy a rangod
- És ha mégis fog menni nekünk ez az egész? Akkor marad a régi minden?- kérdeztem kíváncsian. Nagyon el merültem ebbe a beszélgetésbe.
- Akkor már a királynőm leszel. Csak az enyém leszel ha mégis úgy döntesz hogy mellettem maradsz. De akkor el kell fogadni hogy nem mindig vagyok gyengéd és érzelmes. Hogy egy szörnyeteghez fogsz hozzá menni. Ha kész leszel el fogadni hogy ki vagyok. Akkor bármit tiéd lehet amit csak szeretnél. Egy szavadba kerülne és bármit megadok neked . Nem számít miről van szó
- Azt a, ezt nem gondoltam volna. És te biztosan engem akarsz?
- Én imádlak téged. De ha el kell engedjelek akkor fejet hajtok neked. Én mellettem egy nő az nő nem pedig szolga vagy rab. Ha meg rólad van szó akkor meg pláne hogy el kényeztetlek. Ez alatt az egy hónap alatt meg mutatom neked. Hogy egy Maffia király mellett milyen. És hogy hogyan kéne egy hercegnővel bánni. És hogy mit érdemel, ami minden nőnek meg kellene élnie.
- Hűű ez egy kicsit ijesztő. De érdekes gondolat. Akkor ez alatt a hónap alatt, mindent meg adsz nekem, ami eddig ki maradt az életemből? És el akarsz kényeztetni.
- Majd meg látod hercegnőm. Mit szólnál hozzá ha ma este itt aludtál velem. Ha már meg egyeztünk akkor használjuk is ki. Mit szólsz hozzá édesem? – kérdezte mosolyogva. Ami nagyon cuki volt. Kibaszott helyes pasi ez az Alexander. Borzong mindenem a mély és markáns hangjától. Ami olyan mély hogy szinte fáj. De mégis olyan lágy és nyugodt.
- Azt akarod hogy itt aludjak veled? – kérdeztem gyanakvóan. Nem tudom jó ötlet e. De mégis tetszik. Már egyből az ágyába akar vinni. Nagyon aljas de mégis szív döglesztő pasi.
- Igen kedvesem. Lenne kedved hozzá?- kérdezte nyugodt hangon. Amitől ki rázott a hideg.
- Mit akarsz velem csinálni?- kérdeztem gyanakvóan. Amire csak huncutul mosolygott. Ez nem igaz, hogy ezt csinálja velem. Remeg minden porcikám, ettől az aljas pasitól.
- Ne aggódj nem érek hozzád. Ígérem neked. Csak alszunk semmi egyebet nem csinálok veled.
- Na jól van legyen. De nem érhetsz hozzám olyan téren. – mondtam magabiztosan. Amitől csak mosolygott rám. – de a szobámba van a pizsamám.
- Ne aggódj, meg teszi az én ingem is. Úgyis nagy rád. Biztos jól fog állni.- ez nem tetszik annyira. De rá bólintok. Most olyan sebezhetőnek érzem magam. Főleg az előbbi meg nyilvánulás miatt.
- Na jól van akkor. Majd később akkor vissza jövök ha már alszunk. – mondtam s ki akartam menni az ajtón de meg ragadta a karomat és az ajtónak nyomott.
- Hova sietsz ennyire édes? Ne siess ennyire. Meg előtted van az egész délután.- suttogta a fülembe. S mutató ujjával végig simított az államon. Ami nagyon jól esett. Ki rázott tőle a hideg és le vert a víz, hogy az ajtónak nyomott. Ekkor az ujja meg torpant az állam alján és fel emelte a fejem. Egyenesen a szemembe nézett. Lángoltak a zöld szemei.
- El engednél?! Menni szeretnék a szobámba. – utasította magabiztosan. De csak alattomosan nézett rám.
- Nem rég még velem akartál lenni egy szobába. Most miért akarsz ilyen hirtelen el szaladni? Vagy félsz?- incselkedett velem. De olyan alattomos tekintete volt. Bele pirult mindenem.
- Ne aggódj majd vissza jövök. Csak át jövök egy pár dolgot. Ne aggódj senki nem ebből el addig!- incselkedtem vele. S fel kacagtam. Végig nézett rajtam majd hátrébb állt tőlem.
- Na menj. Később találkozunk hercegnőm.- mosolyogta s meg puszilta az arcomat. Hirtelen magához ölelt. Cuki volt tőle.
- Jó kislány legyél. -suttogta a fülembe majd hátrébb állt tőlem. Ki mentem az ajtón. De úgy ereztem el hagy az erőm. Remegett minden test részem. És én ezzel a férfival fogok ma este aludni. Bére borzongok a gondolatába is. Hogy vele egy ágyban. Meg hogy kislány, majd meg tudja nem sokára milyen kislány vagyok. Majd ha aki készítem. Majd ha epekedni fog utánam. Majd meg látjuk akkor mekkora szája lesz. Bár szerintem egy jó párszor már gondolatba ágynak döntött. Amibe biztos vagyok. Mivel csak férfiról van szó. Aki hajlamos a vágyait követni.
YOU ARE READING
BLOOD & MOON //18+// Befejezett
Romance"Ez egy csúf világ, Ahol nem számítanak az érzelmek és az álmok Arany kalitka mely kulcsát messze eldobták." 🥀💔⛓️🔐👑 ⚘️ Maffia / Romantikus/ 18+⚘️ Egy világhírű Maffia hercegnő és egy híres és befolyásos Maffia király. Melody-nak kényszer...