Bölüm-8

2.6K 128 11
                                    

+18

Neydi bu yaşadıklarım? Bir kaç günde olanlardan,hayatımın bu kadar alt üst olup değişmesi çok tuhaftı. Aslında hayat tuhaftı. Şu an beni öpen adam birden hayatımın merkezine yerleşmişti. Gözlerimi kapattım ve akışına bıraktım. Öpüşüne karşılık vermemle daha hırslı öpmeye başladı beni. Ellerimi boynuna doladım. Beni kaldırıp kucağına aldı,hemen bacaklarımı beline sardım. Elleri kalçamı buldu ve sıktı. Yanıyordum,bedenim alev topu gibiydi.
Soğuk hava alev gibi olmuştu. Alt dudağımı çekiştirmesiyle inledim. Alnını alnıma yasladı ama dudaklarımız hâlâ birbirine çarpıyordu.

"Güzel kızım. Yanıyorsun." Diye fısıldadı.

Doğru yanıyordum,yanıyorduk...
Biraz da alkolün verdiği cesaretle kendimi ona bastırdım. Dişlerini sıkıp bana baktı. Gözleri simsiyahtı,tıpkı avını yakalamış vahşi bir hayvan gibiydi.

"İstiyorsun." Dedi.

Bir şey söylemeden kendimi yine ona bastırdım ve sürtündüm. Çok sertti. Kumaşın üzerinden bile hissedebiliyordum. Sağ eli iyice açılan bacağımı okşayıp sıktı.

"Siktir,ıslandın mı sen!?" Arsız sesine karşılık inledim.

"Lütfen..." Diye yalvardım. Çok istiyordum onu,bedenim ihtiyaçla kıvranıyordu.

"Sikmek istiyorum seni!" Diyip yine dudaklarıma saldırdı. Beni arkadaki duvara yaslayıp kilodumu sıyırdı. Elleri ıslaklığımı bulunca inleyip saçlarını çektim. Tek elimi aşağıya indirip titreyen ellerimle pantolonunu indirmeye çalıştım ama o benden önce davranıp boxerıyla birlikte indirdi.

"Okşa güzelim!" Dedi ağzıma doğru. Korkarak elime aldım. Kalp gibi atıyordu. Siktir!damarları çok belirgindi. Benim dokunmamla erkeksi bir şekilde hırladı. Bedenim içime girmesi için yanıp tutuşuyordu...
O büyüklüğü okşamaya başladım. Siktir bu adamın her şeyi kocaman!

"Güzel kızım,dayanamayacağım. Bu seferlik hızlı ve çok uzun sürmeyecek. Ama sadece bu seferlik..." Dedi ve penisini ıslaklığıma sürüp yer yerime bulaştırdı. O kadar ıslak durumdaydım ki penisi vajinamda kolaylıkla kayıyordu.

"Amına koyayım şuna bak! Nasıl da kayıyor?!" Dedi kendi kendine.

"Sok artık!" Diye inledim. Tanrım,ihtiyacım vardı. İçime girmesine muhtaçtım!

"Şu siki." Diyip vajinamda boydan boya sürttü. "O güzel amına sokmak istiyorum." Kararan gözlerine sinirle baktım. Ben de bunu istiyordum ama kıvrandırıyordu!

"Yap o zaman!" Dedim dayanamayarak.

Sinsice gülümsedi ve birden içime girdi.
"Ahh!" Diye çığlık attım. Gözlerim içimi dolduran penisiyle kapandı.

"Bunu mu?" Dedi ve tekrar çıkarıp soktu. Ağzım açık bir şekilde kalmıştı çünkü o kadar sert sokuyordu ki.
Tekrar soktu çıkarttı. Tekrar,tekrar ve tekrar...Bu şekilde sikiyordu beni. Çığlık atarak inliyordum. Büyüklüğü vajinamda bir milim boşluk bile bırakmamıştı.

"Aç gözünü!" Komutuna karşılık gözlerimi zar zor açtım. Gözleri kan kırmızı gibiydi. Yutkundum.

"Amın da aynı bedenin gibi yanıyor!" Utanmak benim için şu an yabancı bir duyguydu. Bu gece sadece biz vardık. Sadece biz...
Son darbesini yaptı ve birlikte geldik.
Geceyi bölen sadece nefes seslerimizdi.

"Sikeyim,çok güzelsin." İltifatına karşılık gülümsedim. Yorgun başımı omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım. Beni iyice kucaklayıp yürümeye başladı. Tek hatırladığım bedenimin yumuşak bir çarşafa bırakılmasıydı...

Kan KırmızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin