Bölüm-7

2.6K 151 12
                                    

"Herif kudurmuş anam!" Paltomu çıkarıp astım. Daha sonra botlarımı çıkardım.

"Kim kudurdu kız?" Zeynep'in sesiyle sıçradım.

"Korkuttun Zeyno!" Diyip elimi kalbimin üzerine koydum. Bu evde bi gün ödüm patlayacak ama ne zaman?!

"Kız,fareye dönmüşsün bu hal ne?"

Elim saçımı buldu,gerçekten ıslanmış fare gibiydim.

"Yağmurdan ya." Dedim.

"Git duş al hadi hasta olursun."

Onu onaylayıp banyoya girdim. Suyu açıp üzerimdekileri de çıkardıktan sonra duşa girdim. Su üzerimden akarken benim aklımda bugün yaşadıklarım dönüyordu. İnanması o kadar güç şeylerdi bunlar,bazen aklımı kaybettiğimi düşünüyorum ama öyle değildi bunlar gerçekti. O gerçekti,onun kurt olması gerçekti. Yıllarca Zeynep'in bu teorisi ile dalga geçmiştim ama şu an gerçekler yüzüme tokat gibi çarptı.
Ve ben bu olanları tuhaf bir şekilde çabuk kabullenmiştim. Acaba bu bahsettiği mühürden kaynaklı mıydı? Çünkü her şey yerine oturmuştu benim icin. Allahım sen keçilerime mukayyet ol! Suyu kapatıp çıktım duştan hızlıca üstümü giyip saçlarımı taradım. Telefonumu yanıma koyup yatağıma uzandım. Gözlerimi kapayıp uyumaya çalıştım fakat telefonuma gelen bildirim sesiyle gözümü açıp telefonu elime aldım.

Bu kim şimdi ya?

Mesaja girdim ama tanımadığım bir numaraydı. Kaşlarımı çatıp açtım mesajı.

Bilinmeyen numara:
"Nasılsın?"

Bu kim lan!?

"Kimsin?" Yazıp gönderdim. Aradan bir kaç saniye geçti ve mesaj geldi

Bilinmeyen numara:
"Aybars Arat."

Aybars mı?
Bu benim numaramı nereden buldu?

Bilinmeyen numara:
"İyi misin?"

Yine mesaj atmıştı. Parmaklarımı klavyede gezdirdim.

"Bilmiyorum,sence?" Yazıp gönderdim. Sonuçta ne hissettiğimi biliyordu. Numarasının üzerine tıkladım ve Aybars Arat diye kaydettim o sırada da mesaj geldi.

Aybars Arat:
"Karmaşık,tanımlayamıyorun ama sana yabancı da değil bu hisler."

Doğru. Yabancı hissetmemem de mühürden dolayı...

Aybars Arat:
"Benden korkamanı istemiyorum öncelikle bundan emin ol. Biliyorum hâlâ anlamlandıramıyorsun ama sen benim canımdan bir parçasın artık,bu saatten sonra da seni bırakmam bu anca biz ölene kadar devam edecek ölsek bile başka dünyada da devam edecek Umay. "

Burnumu çekip dolan gözlerimi kıpçırttım. Sol gözümden akan yaş yatağıma damladı. Sanırım reglim yaklaşıyordu çünkü bu kadar duygusal olmam anca böyle açıklanır.

"Ne olacak bundan sonra?" Yazdım. Gerçekten neler olacaktı? Ben bu olayı kızlara nasıl açıklayacaktım?

Aybars Arat:
"Hiç bi şey ve bu durum için kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin. Akışına bırakalım şimdilik olur mu? Hadi dinlen güzelim."

Güzelim...

Telefonumu kapatıp yerine koydum. Koyar koymaz kapım FBI ajanları gelmiş gibi açıldı.

"Siktir!" Diye bağırdım ve yerimden kalktım. Ne oluyor lan!?

Zeynep,Leyla ve Buket üçlüsü pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.

Kan KırmızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin