30. Bölüm

236 33 43
                                    

Sürprizz. Mutlu Pazarlar. 

İyi okumalar.💚

***

Tzuyu gece boyunca uyuyamamıştı. Bir çocuğu olup olmadığı düşüncesi aklında deli gibi dolaşıp durmuş, uyumasını engellemişti.

Sabaha karşı Amerika'daki arkadaşlarından birine mesaj attı. Bağışını sorgulamasını ve olumlu olup olmadığını öğrenmek istedi.

Cevap kahvaltı sırasında gelmişti. Bağışının olumlu olup tuttuğuna ve isterse çocuğunu görebileceğine dair. Çünkü karşı taraf çoktan bağışçıyı görmek için başvuruda bulunmuştu. Tzuyu heyecanla yemeğini yarıda bırakıp Mina'ya baktı. Mina onun az önceden beri farklı göründüğünün farkındaydı. Çünkü ortak arkadaşları sabah Chaeyoung'a mesaj atmış ve Tzuyu'nin çocuğunu görmek istediğine dair bir başvuru yaptığını söylemişti. Mina durumu biliyordu ama Tzuyu ile konuşana kadar kızlara bahsetmeyecekti. Tzuyu ona bir baş işareti yapınca Mina tepkisiz kalmaya çalıştı ve masadan kalktı.

"Hemen geliyorum." diyerek arka odalardan birine doğru yürüdü. Tzuyu de bir süre sonra ayağa kalkıp sessizce Mina'nın olduğu yere ilerledi. Mina onu büyükanne Chou'nun odasında bekliyordu. Tzuyu içeri girer girmez Mina,

"Neler oluyor, çok tuhaf görünüyordun masada?" dedi.

Tzuyu heyecanla yutkundu.

"Be-ben, Jayson'a bağışımla ilgili bilgi almak için mesaj attım. Az önce cevap geldi."

Mina kaşlarını kaldırdı ve ne kadar ne deneceğini bilse de devamını duymak için bekledi.

Tzuyu nefes alışı hızlanırken,

"Bi-bir çocuğum var Minari. Çocuğum var." dedi.

Mina şaşırıyormuş gibi yapmaya çalışıyordu.

"Vay canına! Bu inanılmaz Tzuyu. Pe-peki onunla görüşecek misin?"

Tzuyu başını salladı iki yana.

"Bilmiyorum, ama karşı taraf görüşmek için başvuruyu çoktan yapmış. Demek ki beni arıyorlardı. Ya da görüşmek istiyorlardı. Acaba kaç yaşındadır. Ne zaman alınmıştır bağış bilmiyorum. Heyecandan sormayı unuttum."

Mina başını salladı.

"Bi-bilmiyorum ama en fazla 4-5 yaşlarındadır zaten."

Tzuyu onu onayladı başıyla. Sonra aklına yeni gelmiş gibi düşünceli bir ifadeyle baktı ona.

"Ya-yani Minji'nin yaşlarında olabilir."

Mina başını salladı, yüzünü ifadesiz tutmaya çalışıyordu.

Bir süre sessizce düşündü Tzuyu.

"Pe-peki Minji ne olacak? Be-ben bir çocuk sahibi olursam... Yani nerede yaşıyor bilmiyorum ve benim onunla sürekli görüşüp görüşemeyeceğimi de. Sana'yla birlikte olmak istiyorum ama ya çocuk her şeyi mahvederse? Sana beni istemezse? Ya da belki zaten hiç istemeyecek, Minji olduğu için bir ilişki istemeyecek..."

Mina onun kolunu tutup sıktı. Bu ona güç vermek ister gibi bir hareketti.

"Bak, bunları düşünmek için çok erken. Şimdi çocuğu görmek istiyorsan tamam. Bunu senin için ben ayarlayacağım tamam mı? Onlarla görüşeceğim ve bir görüşme ayarlayacağız. Böylece önden görüşüp bir sürü saçma şey düşünmeyeceksin. Ben halledeceğim. Bu hafta içi ayarlamaya çalışacağım. Sen sadece oraya benimle geleceksin ve onunla tanışacaksın. Annesi olduğunu söylemeye bilirsin. Diğer anne ile konuşur seni o şekilde tanıtmamasını isteriz. Böylece ikiniz içinde kolay olur."

My Dr. Bubble🚑🩺💗✅️SaTzu(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin