İyi okumalar dilerim. 💚
***
Jihyo onu muayene ederken Tzuyu ve birkaç asistan ile hemşire de onun gibi endişeyle Sana'ya bakıyordu. Jihyo çoktan hemşire ile kan tahlili yollamıştı. Birkaç dakika sonra Sana ayılır gibi olduğunda Jihyo onun yüzüne yaklaşmış ve göz bebeklerini kontrol etmişti.
"Sana? Sana beni duyuyor musun?"
Sana gözlerini kırpıştırdı ve Jihyo'ya baktı ancak yüzünü buruşturdu çünkü ağrısı vardı.
"Ji-jihyo çok ağrım var."
Jihyo yutkunup doğruldu arkadaşı için endişeliydi ve acı çektiği için üzülmek yerine kendini sakinleştirerek bir doktor gibi davranmaya çalışacaktı.
"Tamam sakin ol ağrını azaltacak bir şeyler vereceğim ama önce bana belirtilerini söyle ki düzgün teşhis edebileyim tamam mı?"
Sana başını salladı. Tzuyu de yaklaşmıştı Sana onu görse de Jihyo'ya döndü acı içinde. Zorlukla konuşuyordu.
"Sa-sabahtan beri midem bu-bulanıyordu. Daha sonra bu karın ağrısına dönüş-tü. Mide bulantılarım daha da arttı, a-ağrımda öyle. Jihyo sanırım apandisit."
Jihyo başını salladı ona, o da aynı düşünüyordu. Jihyo elini Sana'nın karnının sağ tarafına doğru götürdü ve elle bir muayene yaptı. Sana'nın ağrısı daha da artınca Jihyo başını salladı.
"Evet apandisit. Ancak kan tahlilin de gelsin ona göre bakalım tamam mı? O zamana kadar ağrını dindirecek bir şeyler vereceğim merak etme sonra da hemen ameliyata alırız."
Sana başını salladı. Ona bir şeyler söylemek istiyordu ama etrafta çok fazla çalışma arkadaşı vardı ve Tzuyu de oradaydı.
"Jihyo, ya-yalnız konuşabilir miyiz?"
Jihyo etraftakilere baktı ve onlara dışarı çıkmalarını rica etti. Tzuyu hariç hepsi Sana'ya geçmiş olsun dileklerini iletip çıkmıştı. Sana ve Jihyo, Tzuyu'ye baktılar. Tzuyu ise tek kaşını kaldırıp onlara baktı.
"Ne?"
"Yalnız konuşacağız çıkabilir misin Tzu?" dedi Jihyo. Ona eskisi gibi seslendiği için ikisi de şaşırmıştı. Tzuyu yutkunup başını salladı ve dışarı çıktı. Jihyo, Sana'ya dönünce Sana hemen onun eline uzandı ve sıkıca tuttu.
"Minji beni göremeyince ve hasta olduğumu duyunca çok endişelenir, kızlar mutlaka çalıştığımı söylesin tamam mı?"
Jihyo hızlıca başını salladı.
"Merak etme onlara hemen haber vereceğim."
O sırada kapı hızla açılmış ve içeri Chaeyoung, Dahyun ve Jeongyeon girmişti.
"Unni iyi misin?" dedi Dahyun endişeyle. Diğerleri de cevabı duymak için sessiz kalıp bir Jihyo'ya bir de Sana'ya bakıyorlardı.
"Sakin olun iyiyim." dedi Sana.
Jihyo onları sakinleştirmek için elini kaldırıp,
"Merak etmeyin o iyi sadece bayıldı ve biraz kendini kötü hissediyor. Apandisitten şüpheleniyoruz, tahlili bekliyorum." dedi.
Kızlar endişeli olsalar da biraz rahatlamışlardı.
Sana, Jihyo'nun elini sıkıp tekrar ona bakmasını sağladı.
"Biliyorum kızacaksın, kızacaksınız ama yine de söylemek istiyorum eğer bir komplikasyon oluşursa..."
Jeongyeon "YAH!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dr. Bubble🚑🩺💗✅️SaTzu(gxg)
Fanfic***My Stupid Trouble'ın devamıdır. Lütfen önce onu okuyun.**** Dahyun derin bir nefes aldı. "Yeni cerrahın burada olduğunu duydum ama işe henüz başlamıyormuş." Sana kaşlarını çatıp ona baktı. "Ne demek burada ama işe başlamıyor, bu çocuk oyuncağı m...