Önemli: Bu bölümde Minji'nin durumunu öğreneceğiz. Çok basit ve saçma olmasından dolayı kusura bakmayın.
İyi okumalar dilerim. 💚
***
3 gün boyunca Tzuyu'den ses çıkmamıştı. Sana, Tzuyu'nin ameliyat günleri olduğu için ara verdiğini tahmin etti ama bir yandan gerçekten pes etmesini umuyordu. Ancak şu anda derdi Tzuyu değildi, hayatında birçok sorun vardı en önemlisi de Minji'nin 2. ebeveyn isteğiydi.
Minji'nin, bunun eksikliğini hissetmesi hala problem yaşamasına sebep oluyordu. Minji yine bu konuyu açarak ve üzerine çok fazla ağlayarak Sana'yı üzmüştü. Sana bunun için bir çözüm arıyordu ama bulamadı. Belki sahte birini bulup onun ebeveyni gibi tanıştırabilirdi kızıyla ve sonra da tanıştırdığı kişi ona küçük bir kötü davranış sergilediğinde Minji'nin ondan hoşlanmayacağına emindi. Belki bu şekilde olayı atlatırdı ama bu da kızını kandırmak oluyordu. Bu yüzden üzerine bir süre düşünse de vazgeçmişti. Minji uyuduktan sonra Sana gece boyunca ağlamıştı. Momo ona destek olmaya çalışsa da bir süre sonra yorgunluktan uyuya kalmıştı.
Sana bitkin halde hastanedeki odasına yürüyordu şimdi. Henüz odasının kapısına varmamıştı arkasından adı seslenildiğinde. Sana durup yanına koşar adım gelen Chaeyoung'a baktı.
"Günaydın. Nasılsın?" dedi Chaeyoung, yüzünde tuhaf bir bakış vardı. Üzgün gibi duruyordu.
Sana gülümsemeye çalışarak omuz silkti.
"İyiyim, biraz yorgunum sadece, sen nasılsın Chaeng?"
Chaeyoung da omuz silkti.
"İyiyim. Seninle biraz konuşmak istiyordum. Momo unni dün gece olanları anlattı."
Sana derin bir nefes alıp yavaş adımlarla yürümeye devam etti.
"Momo'nun bunu saklayacağını düşünmemiştim zaten. Odamda konuşalım."
İkisi birlikte Sana'nın odasına girdi. Chaeyoung kapıyı örterken Sana masasında gördüğü manzarayla olduğu yerde durdu. Klavyesinin hemen önünde genişçe dikdörtgen bir tepsi vardı. İçinde çeşitli kahvaltılıklar duruyordu. Tepsinin dışında da küçük bir vazo vardı. İçinde 2 adet beyaz karanfil vardı.
Sana kaşlarını çatıp masaya yaklaştı. Tepsinin kenarında bir kart vardı. Eline alıp okudu. Okuduktan sonra da derin bir nefes alıp kartı masanın üzerine attı hafifçe. Chaeyoung dayanamayıp kartı aldı ve sesli bir şekilde okudu.
"Günaydın Pencere civcivim. Güne güzel başlaman için sana bir şeyler hazırladım. Birlikte kahvaltı yapmayı teklif edecektim ama şu an hiçbir teklifimi kabul etmediğin için şimdilik seni tek başına kahvaltıya çıkarıyorum. Umarım beğenirsin. Eğer kahvaltına ortak olmamı istersen kapımı çalman yeterli. Ayrıca sana çok özel bir çiçek de getirdim. Benim içinde çok özeldir. Beyaz karanfilleri sadece benim için çok özel olanlara veririm..."
Chaeyoung notu sinirle avucunun içinde buruşturdu ve hızla Sana'nın odasından çıktı. Sana da şaşkınca peşinden gitti. Tzuyu'nin odasına kapıyı çalmadan girmişti Chaeyoung. Masasında oturmuş bilgisayarında bir şeyler yapan Tzuyu başını kaldırıp ona doğru gelen Chaeyoung'a baktı.
Ayağa kalkacaktı ama Chaeyoung ondan önce yetişmiş ve Tzuyu daha koltuğunda otururken onun yakasından tutmuş ve kendine çekmişti.
"Sen en yaptığını sanıyorsun! Sana'ya nasıl çıkma teklifi edebilirsin! Nasıl hoşlanmadığı halde jestler yaparsın! Onu rahat bırakmanı sana daha önce de söyledi artık ısrar etmeyi kes!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dr. Bubble🚑🩺💗✅️SaTzu(gxg)
Fanfic***My Stupid Trouble'ın devamıdır. Lütfen önce onu okuyun.**** Dahyun derin bir nefes aldı. "Yeni cerrahın burada olduğunu duydum ama işe henüz başlamıyormuş." Sana kaşlarını çatıp ona baktı. "Ne demek burada ama işe başlamıyor, bu çocuk oyuncağı m...