5. Bölüm

282 35 19
                                    

İyi okumalar dilerim. 💚

***

İkisi de bir süre sessizce beklediler. Sana gözlerini onda tutamazken Tzuyu gözlerini ondan ayırmıyordu.

Sonunda Tzuyu konuşmak için cesaretini topladı.

***

"İyi iş çıkardık."

Sana başını salladı yavaşça.

"Öyle."

Tzuyu biraz daha durdu. Sana konuşmayınca tekrar konuşma gereği hissetti.

"Sana?"

Sana ona seslenmesiyle bakışlarını ona çevirdi. Sonrasında Tzuyu konuşmamıştı ama birkaç adım atarak ona yaklaştı. Aralarında bir adımlık bir mesafe bıraktı Tzuyu. İkisi de gözlerini birbirinden ayırmıyordu. Sana'nın kalbi tıpkı 13 yıl önceki gibi çırpınmaya başlamıştı. Şu anda ağlayabilecek kadar kendini tuhaf hissediyordu.

"Uzun zaman oldu Pencere civcivi..."

Sana zorlukla yutkundu. Gözlerini ondan kaçıramıyordu ama dolmaya başladıklarını hissetmişti. Birkaç kez yavaşça kırpıştırıp gözyaşlarını geri itmeye çalıştı. Boğazını temizleyip başını salladı.

"Evet, uzun zaman oldu."

"Bir süre benden haber almışsındır değil mi?"

Sana omuz silkti.

"Chaeyoung, Nayeon unnilere senin hakkında bir şeyler anlatıyordu."

Tzuyu gülümsedi ve başını salladı.

"Sende oradan duyuyordun sanırım."

"Evet genelde onlarla birlikteydim."

Tzuyu başını sallarken bir an için gözlerini boş koridorda gezdirdi. Hastaları ameliyathanenin hasta çıkışından çıkarmış olmalıydılar çünkü henüz kimse bu taraftan çıkmamıştı.

"Ben artık gideyim Dr. Chou." dedi Sana ve yanından geçip yürümeye başladı. Tzuyu arkasını dönüp onu kolundan tuttu ve kendine çevirdi.

"Hey, dur." Tzuyu onun kolunu bırakıp hafifçe gülümsedi.

"Görüyorum ki artık gözlerinde 13 yıl önceki çocuksu aptal aşık bakışları yok. Çocuk aklı işte... Yani, bu yüzden, istersen arkadaş olabiliriz. Biliyorsun yıllar oldu ve biz o zamanlar çocuktuk. O çağımızda sevgi duygularını da nefret duygularını da çok yoğun yaşıyorduk. Her neyse, artık Kazanova hallerin ve aşık kız davranışların olmadığını görebiliyorum bu yüzden istersen artık arkadaş olabiliriz?"

Sana ona şaşkınca ve kırılmış gözlerle bakıyordu. Tzuyu onun bakışlarını fark ettiğinde yüzündeki gülümseme yavaşça kaybolurken toparlanıp tekrar gülümsedi ve cevabı bekledi.

"Çocuksu aptal aşık bakışlarım? Buna öyle mi diyorsun Tzuyu? Çocuk aklı?"

Tzuyu gülümsemesini silmemeye çalışarak ellerini iki yana açtı.

"Yani tabi ki çocuk aklıydı. Hadi ama Sana, Kazanova kraliçesi olduğunu biliyoruz, o dönem herkese karşı böyleydin. Ben dahil çoğu kişiyi elde etmeye çalıştın. Yani bu çocuk aklından başka bir şey değil, ergenlik dönemlerimizdi, dediğim gibi her duygu normalinden daha fazlaydı."

Cümlesini tamamladığında yana açtığı ellerini hastane kıyafetinin ceplerine soktu Tzuyu.

Sana ona bir adım yaklaşıp aralarındaki mesafeyi kapattı ve gözlerine baktı. Tzuyu onun sert bakışlarını daha önce hiç görmemişti. Sana yıllar önce ona üzgün, kırgın ve aşık bakışlar atmıştı ancak asla sert bakışlar atmamıştı. Dr. Chou zorla yutkundu.

My Dr. Bubble🚑🩺💗✅️SaTzu(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin