Son 1 bölüm...
İyi okumalar...
***
1 hafta sonra Sana hastaneden çıkıyordu.
Tzuyu izin alıp onu tek başına eve götürdü. Asansörden inip zile bastılar ve kapının açılmasını beklediler. Tzuyu'nin eli Sana'nın belindeydi. Sana da ona tutunmuş destek alıyordu. Az sonra kapı Momo tarafından açılmıştı.
"Ah sonunda geldiniz Minji heyecandan delirmek üzereydi." dedi ve Sana'ya uzanıp içeri girmesi için yardım etti.
Sana gülümseyip arkadaşına baktı.
"Seni yormadı değil mi? Nerede?"
Momo gülümseyip başını iki yana salladı.
"Yormadı endişelenme, siz gelene kadar koltukta oturacak ve size kapıyı o açacaktı ama o kadar sıkıştı ki tuvalete gitmesi için zor ikna ettim."
Tzuyu ve Sana kıkırdamıştı bunu duyduklarında. Sonra Sana,
"Tekrar dışarı çıkalım, bizi karşılayamadığı için üzülebilir." dedi somurtarak. Tzuyu ona yorulmaması gerektiğini söyleyecekti ama bir yanı da Minji'yi üzmek istemiyordu. Onlar bu konuda arada kalırken koridorun sonlarında Minji belirdi ve
"Anne!" diye sevinçli bir nida ile onlara koştu. Minji ikisine de bakınca Tzuyu ve Sana kısa bir an için birbirlerine baktılar. Minji ikisinin de bakışlarını görünce önlerinde durdu ve tek kaşını kaldırıp,
"Ne?" dedi.
Sana da tek kaşını kaldırıp küçüğe baktı ve
"Anne dedin ya hangimize dediğini anlamadık." dedi.
Tzuyu kendisine demediğini düşünerek biraz çekimser kalmıştı. Minji dudaklarını büzüp sağa ve sola oynattı ve
"Hmmmmm." diye bir mırıltı çıkardı. Hemen sonra ikisine de sırayla bakıp
"İkinize de!" diyerek sol elini Tzuyu'nin sağ elini ise Sana'nın bacağına doladı ve ikisine birden sarıldı. Sana kıkırdarken Tzuyu içten bir gülümsemeyle bacağına sarılmış olan Minji'ye bakıp boştaki elini kızın saçlarına koyup okşadı.
Minji geri çekilip Sana'nın diğer tarafına geçti, elini kaldırıp Sana'nın beline koydu.
"Hadi, hadi anne yatağına gitmen gerek."
Minji küçük adımlarla ileri giderken elini Sana'nın belinden çekmiyordu. Sana onu yürütmeye çalışan Minji'ye sırıtarak yürüdü ve onu odaya götürmesine izin verdi. Tzuyu, onun yatağa uzanmasına yardım etti ve oturmak istediği için sırtına birkaç yastık koydu. Geri çekildiğinde Minji de çekilmişti. Tzuyu'nin yanında durup onu taklit ederek annesine yardım etmeye çalışıyordu. Yani, iki annesine de...
"Ben Momo unniye bakayım, yiyecek bir şeyler yapmış mı diye."
Sana başını salladığında Tzuyu odadan çıkıp gitmişti. Minji annesine yaklaşıp en yakın yere annesinin koluna bir öpücük verip geri çekilirken,
"Ben bir Momoring'e bakayım sana ne yapmış, hemen geleceğim anneciğim." dedi.
Sana istemsizce kıkırdarken başını salladı. Minji odadan çıktığında Sana'nın zihnine kötü düşünceler dolmuştu birden. Ya o gün Tzuyu vurulsaydı... Ya Minji'ye bir zarar gelseydi... Sana, canı çok yansa da yaptığından pişman değildi, sevdiklerinden herhangi birinin onun yerinde olmasını istemezdi. Özelikle bu kişilerden biri Tzuyu ve Minji olsa nasıl hissedeceğini düşünüp duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dr. Bubble🚑🩺💗✅️SaTzu(gxg)
Fanfiction***My Stupid Trouble'ın devamıdır. Lütfen önce onu okuyun.**** Dahyun derin bir nefes aldı. "Yeni cerrahın burada olduğunu duydum ama işe henüz başlamıyormuş." Sana kaşlarını çatıp ona baktı. "Ne demek burada ama işe başlamıyor, bu çocuk oyuncağı m...