29. Bölüm

307 35 31
                                    

Bir sürpriz daha. 🤭

İyi okumalar. 😇

***

Tzuyu yatağından kalktı ve kapıyı açtı. İlk an karşısında kimseyi bulamamıştı ama bakışlarını biraz daha aşağı indirdiğinde içinden bir kıkırdama koptu.

Karşısında, yıllar önce ayıcıklı pijamalarıyla duran kızın minyatür hali duruyordu sanki. İçinden o kadar gülmek gelmişti ki kıkırtısı hızla bir kahkahaya dönüştü. Minji karşısında koyu mavi, ayıcıklı bir pijamayla duruyordu.
Tzuyu kahkaha atarken yere oturma gereği duydu.

Doğrusunu söylemek gerekirse kendini adeta yere attı ve gülmeye devam etti.
Minji ona tuhaf bakışlar atıyordu. Sonra Tzuyu’nin çok fazla güldüğünü görünce Minji de gülmeye başladı. Onu taklit ediyor gibi kendini yere bıraktı ve gülmeye devam etti.

Tzuyu, onun da yerde kendisi gibi güldüğünü gördü. Bu durum onu daha fazla güldürmüştü. Artık o kadar çok kahkaha atıyordu ki üst ve alt kattaki diğer odaların kapıları tek tek açılmaya başlamıştı.
Tzuyu, Minji’nin katıla katıla güldüğünü görünce karnını tutarak başını yere koydu ve zemine vura vura gülmeye devam etti. Gözlerinden yaşlar geliyordu.

Sana kapıda belirdi ve gördükleri karşısında şok oldu. Tzuyu gülme kriziyle yerde karnını tutarak kıvranıyor, kızı ise neşeli kahkahalarıyla Tzuyu’ye doğru gidip ona tutunarak gülmeye devam ediyordu. Sana’nın şaşkın bakışları yerini gülümseyen bakışlara bırakmıştı. Gözleri, daha önce ne Tzuyu’nin ne de Minji’nin bu kadar fazla güldüğünü görmemişti. Özellikle Tzuyu’nin gülümsemek ve birkaç sefer sırıtmak dışında böyle kahkahayla güldüğünü hiç görmemişti.

Sana’nın yanında ve arkasında sırayla kızlar ve sonrasın da Silvia ve Vian belirmişti. Hepsi iki küçüğe bakıp sırayla gülmeye başladı. Bu bir zincirleme gülme kazası gibiydi. Birbirlerinin güldüğünü gördüklerinde daha fazla gülmeye başlamışlardı.
Tzuyu onların da güldüğünü görünce kahkahasını çoğalttı ve sırt üstü yere uzandı. Elleri karın kaslarını sıkarken kahkahasını durdurmak istiyordu. Minji yanaklarında yaşlarla derin nefesler alarak kendini sırt üstü yere attı Tzuyu gibi ama bunu Tzuyu’ye yan şekilde yapmıştı. Böylece başının arkası Tzuyu’nin karnına denk geliyordu. Minji başını Tzuyu’nin gövdesine yasladı ve gülmesini durdurmaya çalıştı. Aynı şeyi Tzuyu’de yapıyordu.

Kızlar da bir süre sonra kendilerini durduklarında yerdeki Tzuyu ve Minji’ye döndüler. Sana en sonunda Minji’ye,

“Bebeğim bu kadar neye gülüyorsunuz? Şu halinize bakın çok komik görünüyorsunuz.” dedi kıkırtılar eşliğinde.

Minji tekrar gülmeye başlarken,

“Bi-bilmiyorum!” dedi. Bu kızları yine güldürmüştü.

Tzuyu elini Minji’nin karnına koyup sarstı ve

“Ta-tamam artık du-duralım yoksa gülmekten öleceğiz Min!” dedi zorlukla.

Minji gülmesini durdurup nefeslenirken Tzuyu de bunu yapmıştı. Gözlerini kapatıp derin nefesler alarak sakinleşti. Yüzleri kıpkırmızıydı.

“Neler oldu Tzuyu, neden bu kadar güldünüz?” dedi Jihyo. Kızların hepsinin yüzünde hatta Momo ve

Chaeyoung’unkinde bile silinmeyen bir gülümseme vardı hala.

Tzuyu gözleri hala kapalıyken cevap verdi.

“Bilmiyorum. Sadece Minji’yi görünce gülmek istedim.”

Büyükanne Chou fısıltıyla,

“Onu bebekliğinden beri böyle gülerken görmemiştim. Sanırım artık içimde onun aile kurduğunu görebilmek dışında hiçbir istek kalmadı.” dedi.

My Dr. Bubble🚑🩺💗✅️SaTzu(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin