13. Fejezet

553 36 8
                                    

Taehyung pov:

Szerelmemmel kuncogva, csókolózva gurulonk össze-vissza az ágyban, ezzel is jobban összegyűrve az ágyneműt.

-Annyira szeretlek.. - Pihegtem kettőnk közé. Jungkook homlokunkat ödszedöntve nézett szemeimbe.

-Én is szeretlek, Taehyung.. Jobban mint azt a szavak ki tudnák fejezni.. - Oly mély orgánummal, s oly tisztán beszélt, hogy egész testem beleremegett és elpirultam. Hajába túrva csókoltam meg páromat, majd meztelen mellkasán végig simítottam. Szerelmünk édes pillanatait telefonom csörgése szakította félbe. Felsóhajtva nyúltam az éjjeliszekrényre, hogy megnézhessem ki hív. Nagy meglepetésemre Hoseok volt. Értetlenül néztem a képernyőre, s már azon voltam, hogy kinyomom, de kíváncsiságom felül kerekedett rajtam, így hát felvettem. Mondanom sem kell, gyomrom azonnal összeugrott ahogy megláttam Jungkook arcizmai hogyan feszültek meg. Legurult rólam és oldalán feküdve figyelte mi fog történni. Remegö ujjaimat kezdtem el tördelni, ahogy továbbra is csendben voltam. A vonal túloldalán végre megszólalt valaki.

-Taehyung... - Hoseok nagyon ingerültnek hallatszott.. Vajon mit akarhat.

-Igen Hoseok? - Kérdeztem vissza. - Miért hívtál fel? -

-Nem tudsz véletlen valamit arról, hogy Jeon Jungkook mégis mi a geciért jelentett fel engem nemi erőszak elkövetéséért? - Hangja valóságosan remegett a dühtől! Megdermedtem. Hogy mit mondott? Jungkook feljelentette őt? Páromra nézek aki csak komolyan bámul rám.

-Hogy mit mondasz? - Hangom oktávokkal feljebb szökött.

-Jól hallod Taehyung! Azt hittem ezt már megbeszéltük! - Emelte feljebb hangját. Biztos vagyok benne, hogy egyenesen remeg a dühtől, és szokásosan vörös homlokán kiduzzan egy ér. Fixen ez lehet most vele..

-Igen, Hoseok.. Meg-Megbeszéltük.. - Motyogtam, s kezemből majdnem kicsúszott a telefon. Teljesen levert a víz, elsápadtam, gyomrom pedig összeugrott.

-Akkor meg mi a jó büdös faszom ez a feljelentés? - Fakadt ki.

-N-Nem tudom.. - Motyogtam. Jungkookra néztem, és megláttam, ahogy a színtiszta düh és gyűlölet fortyongott benne. Hogy tehette ezt? Tényleg feljelentette Hoseokot? De miért? Jungkook még csak nem is szólt róla.. Mégis miért zúdított ekkora bajokat a nyakunkba? Értem, hogy ügyvéd vagyok, de felmondtam! És saját magamat meg nem képviselhetem!

Hirtelen arra leszek figyelmes, hogy Hoseok kinyomja a telefont, bennem pedig a nyugtalanság és sokk átformálódik dühé.

-MÉGIS, HOGY GONDOLTAD TE EZT? -
Sipítottam fel. - Meg sem kérdeztél erről és ráadásul nem is kellett volna ezt tenned! Van fogalmad róla,hogy mennyi szart zúdítottál most a nyakunkba? Vondd vissza a feljelentést! - Csaptam vállon idegesen. Jungkook állkapcsa mégjobban összepréselődött és felmorrant. Szemeivel gyilkolni lett volna képes! Nagyon dühös, de én ettől nem fogok eltántorodni!

-Mi az, hogy nem kellett volna? - Szólalt meg mély hangon. Szavai vízhangoztak a szobában. - Ez az ember megerőszakolt téged Taehyung! - Emelte fel hangját. Na ez viszont már kicsit megijedsztett. De még így is dühösen viszonoztam tekintetét.

-Igen, de így már, hogy a faszba bizonyítsuk a bíróság előtt? Nagyon sok mindent nem veszel számításba Jungkook! - Szavaim hallatára felült és erősen ökölbe szorította kezeit. -Az már ami még hónapokkal ezelőtt bizonyítéknak számított volna, már rég begyógyult a testemen és helyette a te foltjaid és ujjlanyomatjaid vannak rajtam! -Mutattam végig testemen morogva. - Jungkook, belegondoltál már abba, hogy oda kell bizonyíték, pénz, ügyvéd, tanúk és sok minden faszság? Aztán a következő, hogy Hoseok meg fogja és simán letagadja! Nem gondolhatod komolyan, hogy te ezt a pert meg akarod nyerni! - Kiabáltam rá. Morrant egyet, majd közelebb hajolt.

Bal egyenes [TAEKOOK] Where stories live. Discover now