27. Fejezet

281 20 9
                                    

Taehyung pov:

Most épp Jiminék nappalijában üldögélek legjobb barátommal, miközben gömbölyödő pocakját simogatja, s arról panaszkodik, hogy Yoongi milyen büdös.

-Én mondom, egy vadállat! Még a szarnak is rózsa illata van ahhoz képest, hogy milyen büdös férjem van! A parfümjétől hányni támadt kedvem ma reggel! Esküszöm mégegyszer bekölnizi magát, megfolytom! Meg a munkahelyén melyik kurvának akar tetszeni, hogy így befújja magát? - Háborgott. -Ch! Fagyit akarok! - Kelt fel nehézkesen és kitotyogott a konyhába. Mosolyogva követtem, s mikor elővette a jégkrémet a fagyóból, pirultan elnéztem. -Úgy hallom meg jött Jungkook is! - Mondta Jimin miután meghallotta a bejárati ajtó hangját, s páromnak is elővett egyet.

-Jungkooknak ne adj jégkrémet direkt úgy fogja nyalni.. - Sandítottam Jungkookra aki épp most ért be a konyhába.

-Mivan? - Pislogott párat. -Csak most jöttem! A nappaliban nem voltatok, gondoltam Jimin miatt biztos itt vagytok.. - Tette fel védekezően kezeit. Jimin csak nevetve fejet rázott és Jungkooknak passzolt egy vaníliásat. -Kösz. - Majd kibontotta és azonnal nyalni kezdte. Bassza meg kevésbé szexibben nem tudná nyalni? Mert ha így folytatja én fixen leteperem. Úristen... Nem szoktam én ennyire kanos lenni, ajaj....  -Most miért nézel így rám? - Húzza össze szemöldökét.

-Semmi.. - Bontom meg az én epresemet. Jimin csak kuncogva megpaskolta a vállamat, s a hűtő felé fordult ismét.

-Tudjátok mi lenne most nagyon jó a csokis fagyihoz? - Értetlenül megráztam a fejemet. -Ketchup! -

-Jézusom.. - Sóhajt fel Jungkook. Közelebb húzódom páromhoz, míg azt figyelem, ahogy legjobb barátom ketchupel megnyakalja a csokis jégkrémét.

-Milyen volt az edzés? - Pillantok fel rá. Jungkook mosolyogva lehajolt ajkaimhoz, s egy csókot lehelt puha párnáimra. Éreztem a száján a vaníliás fagyiját, amit megkívántam így a kezéből kikaptam az övét és cserébe az enyémet adtam neki.

-Hey, te jégkrém tolvaj! - Kuncogott fel, s derekamra simított szabad kezével. -Egyébként nagyon jó volt, Mark-al versenyeztünk kicsit, hogy ki tud több fekvőt lenyomni! - Vigyorgot. -Én öttel többet tudok! -

-Woah és mennyit tudsz ötöt? - Nevetett fel Chim mellettünk, erre párom csak szemet forgatott, majd elhúzódott, s leült egy székre.

-Nyilván. - Kuncogtam én is kicsit, majd szerelmem ölébe belehuppantam.

-És te mennyit tudsz? - Húzta fel szemökét pimaszul, mire Jimin egy gyilkos tekintettel válaszolt.

-Nagyon vicces vagy. Fogd be és nyaljad a jégkrémedet. - Amint Jimin száját elhagyták ezek a szavak, Jungkookra vezettem tekintetemet, pontosabban a szájára. Csendben nyalta a jégkrémet, s én mondom kurva szexi volt. Hosszú nyelvét fel-le jártatta a finomságon, s egyszercsak nyelvével egy kisebb üreget kezdett el vájni bele. Azonnal elpirultam és oldalra néztem. Este is biztos így nyalt. Oh istenem.. Még mindig zavarban vagyok tőle! Soha nem gondoltam, hogy egyszer ki fog nyalni! De tegnap este.. Jézusom.. És olyan jól esett... Esküszöm, elájulok tőle.. Ez az férfi csodálatos..  -Kicsit elbambultál, Tae! - Nevetett fel Chim.

-Mi? Ja! Nem! Izé... - Kaptam el fejem Jungkook irányából.

-Csak nem a tegnapin jár az eszed? - Búgta a fülembe szerelmem, mitől csak még vörösebb lettem.

-N-Nem.. -

-Nem volt valami meggyőző! - Kuncogott és derekamra simítva jobban húzott ölébe.

-Mi volt tegnap? - Kérdezte Jimin vigyorogva, s félre dobta a jégkrémpálcikát.

Bal egyenes [TAEKOOK] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang