ALAZ'IN BARBAROS'U

294 16 1
                                    


Alaz'dan

Barbarosun yanından ayrılıp eve girmemin üzerinden yarım saat geçmişti ama benim hala yüzümün kızarıklığı ve ateşi geçmemişti. Toplantıyı her zaman ki gibi arka bahçedeki serada yapıyorduk, dışardan her ne kadar sera gibi gozukse bile aslında burasi bizim gizli sığınağımızdı, seranın arka kapısı yer altındaki olusturulan ofise açılıyordu. Gizli sığınağımız bu ofisti dışardan veya seranın içinden burası asla belli olmuyordu. Seranın arka kapısı özel bir kapıydı normalde kapıdan geçtiğiniz zaman yine bahçeye çıkmanız gerekiyordu, ama Metinin özel olarak geliştirdiği bir sistemle kapının yanındaki duvara konumlanan tablonun altindaki sifreli duzenek ile sifreyi girdiginiz an yerdeki geçit açılıyor ve merdivenlerden inip ofise ulasiyordunuz.

Şimdi ise bu özel ofiste oturmuş ortak düşman ile ilgili çözüm bulmaya çalışıyorduk.

"Abi kafayı yicem kim bu ya?"

Diye sinirle derin nefes alıp vererek sessizliği bozdu Turgay.

"Bende yicem en ufak bir ipucu yok adamlar temiz çalışmış"

"Handecim normal degil mi hani adamlar hem mafya ya hemde polise savaş açtılar ya"

Serdarin bunu demesiyle Hande geriye yaslandı ve gözünü kısarak Serdara baktı ve konustu.

"Serdar sen niye her zaman bizim düşmanlarımızı savunuyorsun gecende Barbarosu savundun hayırdır?"

Adını duymam ile afalladım kalbimin bu kadar hızlı atması normal mi? Sakin ol Alaz belli etmemen lazım alt tarafı adını duydun ne bu haller..

"Handecim adamlar bizle düşman olacak kadar zekiler ben adaletli bir insanim yani hakkini yiyemem sevgili dusmanlarimizin"

"Serdar yalnız adamlar bizle düşman olarak zeki degil gerizekali oluyorlar hangi akli basinda insan hem polisi  hem mafyayi karsisina alir ki?"

"Turgayım gerizekali olsalar simdiye yakalamistik demi bizi bırak Karapanter bilr bulamamış izlerini. Sahi Alaz sen konustunmu hiç Barbarosla yokmu bir haber"

Serdarin bunu demesiylr hepsi bana dönmüştü. Yutkunup derin bir nefes alıp verdim normalde bu kadar gerilmezdim noluyor bana?

"Hayır bir haber yok gerçi olsada birşeyin değişeceğini sanmıyorum.."

"O ne demek Alaz?"

Zehranin sesiyle ona doğru döndüm.

"Şu demek bir haber olsa bile o haberden bizim asla haberimiz olmaz. Barbaros bizle işbirligi yapmaz ve kendi işini kendi bitirir bizede ortak düşmanı öğrenmek ancak düşmanın cesedini toplarken öğrenmek düşer"

"Doğru ama bizim bir şekilde birşeyler yapmamız gerekiyor. Bu işi legal yollarla çözemeyiz zaten uzaklaştırıldık seninde polisligin yanmak üzere yani bir çözüm bulmaliyız."

"Bende öyle düşünüyorum ama aklıma hiçbir şey gelmiyor adamlar onlara çıkacak ger yolu kapatmışlar. Bu kişi her kimse bizi iyi tanıyor üstelik tek bizi değil Barbarosuda.. Ulasabilecegimiz her turlu bilgiyi veya ipucunu yok etmiş hangi yoldan ilerleyecegimizi biliyor o yüzden biz farklı birşey yapmalıyız onun hiç tahmin etmeyeceği bir yol bulmaliyiz."

Söylediklerimden sonra herkes yine sessizliğe büründü ve bir yol bulmak için düşünmeye başladılar. Çok zordu hele benim için çok zordu bir yanda etkilendiğim ama ayni zamanda düşmanım olan Barbaros.. Bir yanda Barbaros ve bana düşman biri.. Resmen çıkmaz sokaktaydım...

"Ortak olalım"

Diye bir anda konuşup sesligi bozdu Metin.

"Lan Allah cezani vermesin ödüm koptu sen ne ara geldin"

MY MAFIA ~BxB~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin