Medya: Metin Akdeniz
•••••Barbaros'dan
"Barbaros bey toplantı için herşey hazır sizi bekliyoruz efendim"
"Tamam geliyorum sen çıkabilirsin"
"Peki efendim"
Sekreterimin çıkmasıyla bende ayaklandım askılıktaki çeketimi giyip odadan çıktım. Sabahtan bu yana üç kere toplantı yapmıştım, normalde günde bir toplantı yaparken bu sayı üçe çıkmıştı.
Bu benim isteğimle olan birşeydi sırf dün geceyi düşünmemek için kendimi işe vermiştim.
Toplantı odasına girmem ile herkes ayaklanıp selam vermişti bende selam verip yerime geçtim ve toplantı başladı.
Birçok proje fikri vardı sunumların hepsini tek tek dikkatle dinledim. Aklıma en çok yatan ve beğendiğim bir kaç proje için daha detaylı bir sunun istedim.
Toplantı bittikten sonra odama geçtim sekreterimden olabildiğince fazla dosya istedim incelemek için.
İstemiyordum onu düşünmek bunun için çok gayret göstermiştim bugün. Dosyaları inceledim nerdeyse akşam olacaktı, yapacak pek bir is kalmamıştı. Ama ben hâlâ çalışmak istiyordum.
Bilgisayarımdan geçen seneki dernek bağışlarından yapılan harcamalara bakıyordum. Tam o sırada telefonumun sesiyle telefonu elime aldım.
Telefonuma baktığımda gördüğüm isimle kaşlarım çatıldı.
Salih Altay Arıyor..
Bu pezevenk emniyet müdürü niye beni arıyordu. Allah bilir yine hangi yalan ile bağış niyetine para isticekti.
Çok geçmeden telefonu açtım bu adama işim çok düşüyordu. Mecburen de olsa aramı iyi tutmalıydım.
"Alo"
"Efendim"
"Barbaros Bey rahatsız etmiyorum umarım müsaitmisiniz?"
"Pek müsait sayılmam Salih Bey*
"Çok vaktinizi almayacağım zaten size guzel bir haber vermek için aramıştım."
"Buyrun dinliyorum"
"Barbaros Bey biliyorsunuz organize işlerin başkomiseri Alaz Karahan saçma sapan asılsız suçlamalar ile sizin peşinizdeydi."
Adını duymam ile kaskatı kesildim, ben unutmak için çabalasamda her zaman karşıma çıkıyordu. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi ellerim terliyordu noluyordu bana?
"Evet Salih Bey biliyorum. Ee nolmuş Alaz Beye?"
"Hakkında soruşturma başlatıldı ve kendisi bugün öğle itibariyle açığa alındı."
Duyduğum şeyler ile buza kesmiştim neden böyle hissediyordum şu an buna sevinçten kahkaha atmam gerekmezmiydi?
"Üstelik ekibide bu duruma karşı çıkıp merkezi birbirine kattığı için hepsinede iki hafta uzaklaştırma verildi. Anlayacağınız artık bir süre rahatsınız, o Alaz denen herifin bu işten kolayca sıyrılabileceğini sanmıyorum meslek hayatı bitti sayılır. Sizde rahaf bir nefes alırsınız artık."
Duyduklarım ile kan beynime sıçramıştı. Bir nevi bu olay benim yüzümden olmuştu ama sarı komiser, komiserliği bırakırsa ne anlamı kalırdı ki. Mesleği onun için herşeydi benim bile peşimi bunun için bırakmadı.
Ee simdi nolacaktı ben sarı komiserle karşı karşıya gelmezsem nasıl bir araya gelecektim. Onu oyunlarım ile sinir etmezsem nasıl keyif alacaktım hayattan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY MAFIA ~BxB~
AzioneSilahımı ona doğrulttum "İşte şimdi yakaladım seni Karapanter!" dedim. Her zaman ki gibi o güzel dudakları kıvrıldı " Yine mi?" dedi. Kafasını sağa sola doğru sallayıp bana doğru adımladı aramızda bir adımlık mesafe bırakıp gülümsedi. "Asıl ben se...