KAZARNİKOLF DOSYASI

190 11 16
                                    


Alaz'dan...

Metini sahilde bulmamızın üstünden tam bir hafta geçmişti. Metin o günden beri biraz durgundu normaldede sessiz ve durgun olsada bu seferki baskaydı. Her ne kadar bu olaya müdahale etmek istemesemde içim içimi yiyordu. Barbarosu sıkıştırsamda birşey anlatmamıştı. Tek bildiğim Metinin hiç olmaması gereken birine aşık olmasıydı.

Şu bir haftada çok sey olmuştu. Mithat Amir ekibi çağırmış ve artık işe dönmelerini söylemişti. Benim soruşturmamda dün sonuçlanmış ve artık işime geri dönebileceğimi öğrenmiştim.

Barbaros mekanını tarayan kişilerin peşine düşmüstü. Bu durum hem benim sinirimi bozuyor hemde tedirgin ediyordu. Artık tekrar başkomiserdim ve mafya sevgilim olmasının sorun olacağını tekrar o rozeti alınca daha iyi anlamıştım.

Şu bir haftada hiç görüşmemiz iyice canımı sıkıyordu. Onu çok özlemiştim onundan beni özlediğini biliyordum. Her fırsatta arayıp mesajlar atıyordu. Ama hem mekanın açılışa tekrar hazırlanması hemde düşman kovalaması yüzünden yüz yüze görüşmeye asla vakit bulamıyorduk.

"Kazarnikolf dosyası için müdürle görüşmemiz gerek"

Serdarın sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp ona döndüm.

Şuan hepimiz merkezde toplantı odasında oturmuş. Dosyalarla ilgileniyorduk sahalara dönmenin verdiği gurur paha biçilemezdi.

"Gerek yok sabah Mithat Amirle görüştüm. Dosya sizin bu dosyanın hakkından sizden başkası gelemez dedi."

"Eminim öyle demiştir."

Turgayın göz devirerek söylediği şeye güldüm.

"Tamam biraz sövmüş ve ayaklarına kapanmam sonucu birçok tehdit ve güvensizlikle dosyayı bana vermiş olabilir ama sonuçta bizim artık, gerisi önemli degil demi?"

Göz kırpıp sandalyemden kalktım.

"Şimdi gelelim Kazarnikolflara bu isim hakkında ne biliyoruz?"

Tek tek onlara baktığımda Serdar konuşmaya başladı.

"Kazarnikolf , lideri olan yani onların degimiyle Pakhan olan Marcus Kazarnikolfun kurduğu rus örgütü. Yani bildiğimiz rus mafyaları. Örgüt toplamda  4 kişiden oluşuyor. Lideri dediğim gibi Marcus Kazarnikolf onunla birlikte 3 önemli ve saygın kişiler bu örgütü yönetiyor. Bunlar Marcusun abisi Nicolas Kazarnikolf kız kardeşi Lol Kazarnikolf ve en yakın arkadaşı Vladamir Volkov. Her ne kadar örgütü bu dördü idare ediyor gibi görünsede aslında tüm işi Marcus yapıyor. Diğerleri sadece sözde örgütle bağlantılı ama hiçbir söz hakları yok. O yüzden bizim odaklanacağımız tek isim var oda Marcus Kazarnikolf."

Serdarin dedikleri ile kafamı salladım.

"Peki biz niye rus örgütünün peşine düşüyoruz yani ülkelerinde polismi yok?"

"Var Zehracım ama oradaki işler buradaki gibi yürümüyor her ne kadar bir devlet olsada bu adamlar birçok devlet ve birlikle bağlantılı oldugu için devlet bu adamlar olarak görülüyor. Ayrıca bizim bu işin peşine düşme sebebimiz rus örgütü artık bizim ülkede hüküm sürüyor. Kazarnikolf ülkeye dışardan silah ve birçok yasaklı madde sokuyor üstelik bizim ülkemizi cogu zaman köprü niyetine kullanıyor. Kazarnikolf sadece rus örgütü degil aynı zamanda birçok ülkedeki mafyalarla devlet adamlariyla baglantili bir örgüt bunların çoguda burada o yüzden iş bize düşüyor."

Her ne kadar aramızdaki en saf insan Serdar gibi gozuksede is konusunda ekibin beyniydi. Dosyalara en hakim olan kisi her zaman oydu.

"Peki başka ne biliyoruz elimizde sadece bunlarmı var?"

MY MAFIA ~BxB~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin