1

358 35 32
                                    

Anlık gelen bir ilhamla başlıyorum bismillah
Okuyun haa
Oy vermeyi unutmayın severseniz devam ederim

.

"Hadi ama Jis!" derken kolumdan şakasına ittirdi.

"Ya aşık falan değilim diyorum niye inanmıyosun bana!" göz devirip sırıtmaya devam etti, inanmayacağını biliyordum zaten.

"İnandırıcı değilsin, her neyse ben kaçtım annem beni bekler"

"Görüşürüz" deyip el salladım, telefonumu elime alıp anneme mesaj yazdım.

Jisung
Anne evdemisin

Annem
Yok oğlum teyzenin kızı doğurmuş ben yardıma gittim çok karışık buralar sen geç eve
Birkaç gün gelemeyebilirim sen dolaptan ye
Bişi olursa ara
Kapıyı kilitle yatmadan

Jisung
tamam tamam
görüşürüz
bebişi öp benim için

Annem
tamam

Telefonu cebime sıkıştırıp hoplaya zıplaya yürümeye başladım, hava çok güzeldi, hafif hafif esen rüzgar ve gecemin karanlığı birleşince huzuru beraberinde getiriyordu.

Evin önüne geldiğimde anahtarı deliğine sokup çevirdim, çevirmemle açılıverdi. Kaşlarımı çattım

Garip.

Annem evden kapıyı kilitlemeden çıkmazdı, ama neden bu kapı sadece bir çevirmemde açıldı.

Etrafıma şüpheli bakışlar attım, tek katlı ufak bir evdi, hırsız bile girse -ki böyle bir eve neden hırsız girsin- ne alabilirki?

Derin nefes alıp yavaşça içeri adım attım, gariplik yoktu. Çantamı koridora koyup odama koşturdum. Bilgisayarım ve şarj aletlerim hepsi yerli yerindeydi.

Rahatça nefes verip kapıyı örttüm ve üç kere kilitlediğime emin oldum.

Mutfak masasına oturup su içerken içimde hala garip bir his vardı, izleniyor gibi hissediyordum, oldukça korkunç bir hal almaya başlamıştı.

Etrafıma bakınıp duruyordum, cidden mi?

En son artık bir faydası olmadığına karar verip önüme döndüm, elimdeki bardağı masaya bırakıp odama yürüdüm. Evden çıkarken lavabonun kapısınıda kapattığıma emindim, şimdi neden açıktı?

Polisi arayıp aramamak konusunda kararsızdım, polis gelse bile hiçbişey alınmamış bu evden gelip neyi arayacaktı ki.

Önemsemeyip odama girdim, bir düzgün olan yer odamdı ve ondan da şüpheliydim. Çekmeceleri açıp kapattım, ne bir eksik vardı ne de bir fazla.

Ama sonuncu çekmecem.

Açtığım son çekmece fikirlerimin seyrini iyice değiştirmişti, burda anılarımın olduğu bir defter vardı, gitmişti. İyide bir hırsız benim defterimi napacak ki?

Oflanıp çekmeceyi örttüm, anneme demeyecektim elbetteki. Dersem bir saat geçmez gelir ve polis çağırırdı bizde uğraşır dururduk.

Yatağıma uzanır uzanmaz karnımın gurultusuyla doğruldum. Sabahtan beri açtım, midem isyan ediyor olmalıydı.

Tekrar mutfağa gidip ocağa su doldurduğum ufak saplı tencereyi bıraktım. Bu durumda yapabileceğim tek yemek noodle gibi duruyordu diğer yemekleri yapana kadar açlıktan bayılırdım sanırım.

Su kaynayında noodle'ı koyup bekledim, pişince aldım ve soslarını ekledim. Kaba koyup elime aldım.

Annem olsa hayatta izin vermezdi ama olmadığı için odamda yiyebilirdim.

Yatağıma oturup bilgisayardan yarım kalan dizimi açtım ve izlemeye başladım, bir andan şapır şupur elimdekini yerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıştım.

Diziden 5 bölüm bitirdikten sonra saatin sekiz olduğunu görmemle gözlerim açılmıştı, hemen kalkıp elimdeki kaseyi bıraktım ve dersin başına oturdum. İki gram kafam basmasa bile yapmak zorundaydım.

Kulaklığımı takıp bir yandanda müzik dinleyip mırıldanıyordum.

Saat dokuzu gösterdiğinde, kulağımdaki müzik bir anlığına kesildi. Test kitaplarının altında kalan telefonuma ulaşıp ne olduğuna baktım, bilinmeyen bir numara beni arıyordu. Mağazalar ve banka mı? Hayır hiç sanmıyordum, Korenin telefon kodu vardı, hiçbir banka numarasıma benzemiyordu.

Açıp açmamakta kararsız kalsam bile penceremden gelen tıkırtıyla anlık panikle telefonu kapattım. Pekala, gerçekten titremeye başlamıştım.

Beynimi sanki başkası yönetiyor gibi hemen pencereleri ve kapıyı nasıl olduğunu anlamadığım şekilde kilitledim. Elim ayağım soğuklaşmıştı, "anne" diye bağırıp ağlamamak için zor duruyordum.

Daha fazla düşünmek istemiyordum doğrudan yatağıma girip uyumaya çalışacaktım.

.

Yeniden merhaba
Geçen beni bilinmeyen bir numara evde tekken aradı ve o zaman bir anlık aklıma böyle bir fikir geldi dedim neden olmasın?
Eh tabi beni arayan turkcell di cğejxşskxp
Devamı gelsin miii
Vee
Görüsürüüzz❤️

𝘜𝘯𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘕𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳ᵐᶦⁿˢᵘⁿᵍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin