10. BİR YILDIZ BİR İNSAN

281 51 3
                                    

"Yıldızların birer insan olduğunu biliyor muydun?" diye sordu küçük çocuk. Arkadaşı ne söylemek istediğini anlamayarak ona baktı.

"Bak," dedi çocuk parmağıyla yıldızları göstererek. "Bunların hepsi ölmüş bir insanı temsil ediyor."

Arkadaşı şaşkınlıkla ağzını açtı ve gökyüzüne baktı. "Cidden bu kadar çok ölmüş insan var mı?" diye sordu hayretle.

"Ohhhhoo," dedi çocuk elini sallayarak. "Bu ne ki? Daha bunun on katı yıldız var." dedi bilmiş bilmiş.

Arkadaşı onun bu hallerine hafifçe güldü. Çoğu zaman pek gülümsemezdi ama bu çocukla beraberken kendini hiç olmadığı kadar iyi hissediyordu.

"Ben hiçbir zaman yıldız olmak istemiyorum." dedi eliyle dağınık saçlarını karıştırırak. Çocuk dönüp arkadaşına baktı.

"Sen ölümsüz müsün?" diye sordu. Arkadaşı çocuğa hafifçe gülümsedi. "Maalesef değilim ama ölmek istemezdim." dedi.

Çocuk arkadaşının dediklerini düşündü ve gözlerini yeniden yıldızlara çevirdi.

"Ben yıldız olmak isterim." dedi arkadaşına. Ardından tekrar dağınık saçlı çocuğa baktı ve "Eğer bir gün arkadaşlığımız biterse, beni hatırlamak için yıldızlara bak." dedi.

Arkadaşı bir süre çocuğun dediğini düşündü. Arkadaşlıkları bir gün biter miydi? Bitse bile birbirlerini unuturlar mıydı?

Yıldızlara daha çok baktı ve elini ensesinin altına koydu. Kendini ona yalnız hissettirmeyen tek kişi tavşan dişli bu çocuktu. Onu bir gün unutması imkansızdı.

"Ben seni unutmam," dedi kendinden emin bir şekilde. "Ama ya sen beni unutursan? O zaman ne olacak tavşan?" diye sordu.

Jungkook bir süre düşündü ve gözlerini Taehyung'un gözlerine çevirdi. "Unutmam," dedi net bir ses tonuyla. "Ben seni asla unutmam Dağınık Kafa."

*****

Hayat bazen hiç beklemediğimiz bir anda bize mucizeler sunabilirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayat bazen hiç beklemediğimiz bir anda bize mucizeler sunabilirdi.

Bazen bizleri çok iyi bir dostla karşılaştırır ve kimseye muhtaç bırakmaz.

Bazen bizleri deli gibi aşık olacağımız biriyle karşılaştırır ve belki de uzun bir süre görmediğimiz sevgiyi bir kişiden fazlasıyla görebilirdik.

Fakat hayat bize her zaman mucizeler sunmaz. Bazen de bizlere kara büyüler bahşeder. Öyle bir büyü vardır ki üstünüzde ne kadar çok arınmak isteseniz de kurtulamazsınız.

Benim mucizelerim bile kara büyüye dönüşmüştü.

Meleğim benim mucizemdi fakat artık o da bir kara büyü olmuştu. Benim bir meleğim bile yoktu artık. Hayatım tamamen cehennem olmuştu.

GRAVE | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin