SAVAŞ ( 3. BÖLÜM )

105 21 2
                                    

Sabah uyandığımda yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa doğru yürümeye başladım. Mutfak masasında Deniz'in hazırlamış olduğu bir kahvaltı vardı. Kahvaltı masasında daha çay katılmamış iki tane çay bardağı , kızarmış ekmekler , peynir, yeşil ve siyah zeytin , salatalık, domates , vişne reçeli vardı. Ama Deniz yoktu mutfakta.

Deniz liseden beri arkadaşım . Lisede sevgilisi vardı ama bir yıl sevgili olduktan sonra ayrıldılar. benim de sevgilim vardı ama ayrıldık. Lisede sevgiliydik . Biz de bir yıl sevgili olduktan sonra ayrıldık. Benim eski sevgilimle onun eski sevgilisi arkadaş. Şimdi de Deniz'le ev arkadaşıyız.

- Günaydın kardeşim

Deyip Deniz giriverdi mutfağa.

- Günaydın.

- E hadi otur. Bak özenle hazırladım kahvaltıyı ,değerimi bil.

- Bilmez miyim hiç , kardeşin hasısın.

Deniz , bardaklarımıza çay doldurdu ve masaya oturup kahvaltımızı yapmaya başladık.

- Bugün okuldan sonra spora gidecek misin?

Dedi Deniz.

- Evet gideceğim. Geleceksen sen de gel.

- Tamam ben de gelirim.

Saate baktım 08:00. Okula yarım saat vaktimizin kaldığını gördüm ve dilimlenmiş salatalıklardan bir tane ağzıma attıktan sonra

- Hadi Deniz hazırlanalım.

Dedim ve odama çıktım.Üzerime açık mavi t-shirt'imi, altıma siyah pantolonumu ve ayakkabı olarak da siyah spor ayakkabılarımı giydim.

Deniz de hazırlanmış beni salonda oturmuş bekliyordu. Evden çıktık ve arabaya bindik.Üniversiteye geldiğimizde arabayı okulun otoparkına park ettim. Arabadan indikten sonra okulun içine girdik ve sınıfımıza doğru yürüdük. Sınıfa girdiğimizde Deniz'le herhangi bir sıraya oturduk. Birkaç dakika sonra hoca da girdi içeriye.

- Merhaba gençler , derse başlamadan önce size bir duyuru yapmak istiyorum. Yarın okulumuzun kampı var. Herkesin gelmesini istiyoruz. Okulumuzu kampa götürecek otobüsler yarın sabah saat 08:00'da okulun önünden kalkacak. Orada bir gün kalınacak ve dönüşte geri üniversiteye gelinip ders işlenecek. Kampa gelecek olanlar ismini panoya astığım kağıta yazsın.

Dedi ve koltuğuna oturdu.

Bu derisimizde herkes kendi şarkısını yazmaya başladı. E tabii bu bir derslik yazılacak şey değil.Hoca bize bir hafta zaman verdi. Tenefüs zamanımız geldi ve Deniz'le birlikte bahçeye çıktık.

- Saavaaşş

diye seslendi Yağmur. Bir banka oturmuş

, bizi yanına çağırıyordu. Biz de onun yanına gittik ve yanına oturduk.

- naber ?

dedim Yağmur'a.

- iyiyim siz nasılsınız ?

dedi Ben ve Deniz'e.

- iyiyiz biz de.

Yağmur'un telefonu çaldı , telefonunu açtı ve

- noldu Serenay?

- ...

- Neeee ! Of Serenay of !

- ...

- Bizim okulun önüne gel vereyim anahtarı.

Dedi ve telefonu kapattı.

AŞK İŞTE..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin