Bir yandan Serenay'la hızlı adımlarla okula doğru yürüyoruz. Bir yandan da Serenay çenesini tutamıyor tabii. Hiç şaşırmadım ! Neden acaba ?
- Cihan ne yapıyor ki şimdi ? Off , off !
Gerçekten sinir oluyorum artık Cihan'ın ismini duymaktan. Yeter yaa ! Cihan Cihan Cihan ! Ben de insanım !
hızlı hızlı yürürken bir anda durdum ve Serenay da garipseyerek baktı tabii. O da durdu ve
- Ne oldu ?
- Yeter Serenay! Artık o Cihan'ın adını duymak istemiyorum. Anlıyor musun ? !
Serenay böyle konuşmama şaşırmıştı. Dünkü olanları bilmediği için normaldi şaşırması.
- Sen iyi misin ?
- İyiyim.
Gözlerimi onun gözlerinden ayırarak söylemiştim '' iyiyim '' lafını.
Tekrar yürümeye başladık.
- Saat kaç ? Geç kalmayalım da.
saatime baktım ve
- 07 : 45 . Daha on beş dakika var otobüsün kalkmasına.
dedim. Serenay , Cihan'ın bizim okuldan olduğunu duysa mutluluktan havaya uçar. İnşallah Cihan gelmez kampa.
- Çadırı aldın değil mi ?
- Aldım aldım .
- Yağmur .
- Efendim ?
- Acaba Cihan hangi okulda ?
Offff ! Çıldıracağım artık !
- Serenay , bak seni yine odana kilitlerim . Ama bu sefer ertesi gün değil iki gün sonra çıkarırım görürsün. Ya ben sana az önce demedim mi Cihan hakkında bişey söyleme bana diye ? Çıkar artık onu kafandan. Kendini boşu boşuna üzüyorsun. Yeter yaa yeter ! Hem sen de gerçek aşkını bul artık !
Sabah olmasına rağmen yollar kalabalıktı. Bazı kişiler işe yetişmeye , bazı kişiler de okula yetişmeye çalışıyordur büyük ihtimal.
- '' Hem sen de gerçek aşkını bul artık '' dedin. ''Sen '' kelimesinden sonra '' de '' kelimesini açıklasana bana.
- Yaa saçma saçma konuşma .
dedim ve güldüm.
- Şimdi ! sen açıklamıyorsan ben açıklayayım. Demekki sen gerçek aşkını buldun , sen de bul diyorsun . '' de '' eki oradan mı geliyor ?
Yaa delii yaa !
Sorusunu cevaplamadım. Ama doğru söylüyor aslında . Gerçek aşkımı buldum. Savaş'a aşığım ama o beni arkadaşı olarak görüyor. Savaş'ın sevgilisi var mı ? yok mu ? bilmiyorum.
Okulun önüne geldiğimde beş otobüsün olduğunu gördük. Demekki beş otobüslük kişi geliyor. Serenay'ın bölümü yarın başlıyor . Moda tasarımcılığı okumaya başlayacak. Benim bölümümle aynı olanlar yarın okula müzik aletlerimizi getireceği için , e kampa gittiğimiz için , yanımızda müzik aletlerimizi getirdik. Ben gitarımı getirdim.
Dört numaralı otobüse bindik. Çok geçmeden otobüste yoklama alındı. Yoklama alındıktan sonra Şoför otobüsü çalıştırdı ve yola çıktık. Müzik dinlemek için kulaklığımı kulağıma taktım ve müzik dinlemeye başladım. Gözlerimi kapattım ve hayal kurmaya başladım . '' Savaş ve ben sevgiliyiz , birlikte öyle çok mutluyuz ki... Kimse mutluluğumuzu bozamıyor.'' Keşke gerçek olsa !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İŞTE..!
Fiksi RemajaAŞK TESADÜFLERİ SEVER sözüne inanır mısınız ? İstanbul'a adımını attığı an başlayan gerçek hayatını bulan Yağmur bu söze inanıyor. Yağmur da kim ? Diyorsanız... Yağmur gerçek aşkını ararken bulan , Hayallerine ulaşmaya çalışırken ulaşan biri. B...