YAĞMUR (8.BÖLÜM)

65 18 0
                                    

Ay benim yakışıklı , tatlı , karizmatik , iyi kalpli prensim beni bulmuş mu ? Bana korkmana gerek yok mu dermiş ? Yerim ben onu. 

Kamp alanına geldiğimizde ateş yakılmış , herkes etrafına toplanmış Deniz'le Serenay hariç. Onlar ayakta bizi bekliyorlarmış.Bizi görür görmez bize dogru koştular.

- İyi misiniz ? Çok korktuk size bişey oldu diye !

Serenay bunları söylerken sesi titriyordu. 

- İyiyiz merak etmeyin. 

dedi Savaş.

- Savaş yemek yiyelim artık , çok acıktım , e bir de susadım.

- Tamam.

     Ateşte pişen köftelerden tabağımıza 4'er tane koyduk.Biraz da salatadan koyduk. İçecek olarak da bardağımıza ayran koyduk. Serenay bize su getirdi. Tabi ben suyu görür görmez tabağı Savaş'ın eline tutuşturdum ve hemen Serenay'ın elinden suyu aldım , içtim. Allah'ım dünya varmış. Sonra Savaş'ın eline tutuşturduğum tabağımı aldım ve hemen o güzel köftelerimi yemeye başladım. 

      Yemeğimizi bitirdikten sonra , çok yorulduğumu farkettim. Savaş'ın dizine kafamı koydum ve çimlere uzandım. Tam gözlerimi kapattım , telefonum çaldı. Ah şu rahat vermeyen telefon ! Kafamı Savaş'ın dizinden kaldırdım ve oturumuma geldim, cebimden telefonumu çıkardım. Arayan kişi abim.

- Efendim abi ?

- Yağmur neredesin ?

- Kamptayım ya abi , söylemedim mi sana ?
- Doğru ya. Moralim bozuk biraz o yüzden , kafam karıştı.
-Noldu neden moralin bozuk ?
-Yonca'yla tartıştık biraz.
-Neden ?
-Boşver yaa.Neyse hadi görüşürüz.
-Abi söylesene , neden tartıştınız ?
-Yağmur boşver dedim ya !
diye bağırdı.
-Neden bağırıyosun bana !
-Herşeye burnunu sokma !
Ben , bana anlatırsan iyi hissedersin kendini diye düşünmüştüm ama ! İyilik haram zaten sana !
-Tamam uzatma bye bye
Dedi ve telefonu kapattı.

       

AŞK İŞTE..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin