- Çerez ister misin ?
Bir kulağıma takılı diğerinde takılı olmayan kulaklığımı kulağımdan çıkardım ve bana soru soran Serenay'a cevap verdim.
- İstemiyorum.
- Neden ?
- İstemiyorum
- İstemediğini anladım da , neden istemiyorsun ?
- İstemediğim için istemiyorum.
- Moralin bozuk gibi.
- Yooo ! Onu da nereden çıkardın şimdi ?
- Yüzün asık da ondan.
- Öff ! Moralim bozuk değil , çerez de yemek istemiyorum !!
Oturmuş olduğum çimlerin üzerinden kalkıp başka köşeye gittim. Moralim bozuk , ama kimseye anlatmak istemiyorum. Zaten moralim bozuk olunca , ya yatağıma yatıp yorganımın içine girer ağlarım , ya da kimsenin olmadığı bir köşeye gidip düşüncelere dalarım.
Savaş yanıma geldi.
- Senin canın mı sıkkın ?
- Yooo.
- Bence canın bir şeye sıkılmış.
- Hayır Savaş , canım sıkkın falan değil.
- Her ne kadar inkar etsen de belli ediyorsun.
- Hadi yaa !
- Anlatmak ister misin ?
- Önemli bir şey değil yaa , abimle aram bozuldu sadece. Sürekli olan bir şey bu.
- Anladım.
Ben Savaş'ı seviyorum ama sevgilisi var mı yok mu bilmiyorum. Ya varsa !? Allah'ım inşallah Savaş'ın sevgilisi yoktur. Şimdi öğrenirim.- Ya şimdi seni sevgilin merak etmez mi ?
- Sevgilin derken ??
- Neden şaşırdın ki ? Yani merak ederse onun yanına git , yalnız kalmasın. Yani arkadaşın için sevgilini yalnız bırakma.
- Dalga mı geçiyorsun ?
- Dışarıdan öyle mi gözüküyor ?
- Sevgilim yok.
Tam gülümsüyordum ki ! ''Yağmur kendine gel '' dedim kendi kendime.
- Yaa , öyle mi ? Bilmiyordum. Kimse merak etmez o zaman.
- Etmeez.
Deyip güldü. O gülünce ben de güldüm.
- Ama senin sevgilin merak ederse sen de onun yanına git.
- Hayır hayır , yani benim de sevgilim yok.
- Tamam o zaman , hadi gel ateşin etrafına oturalım.
- Tamam.
Ateşin etrafına oturduğumuzda , Savaş hem gitar çaldı , hem de şarkı söyledi. Ben de onun şarkısına eşlik ettim.
- Yağmur !
Tanıdık bir ses bana Yağmur demişti. Ama bu öyle böyle bir ses tonuyla değil , kızgın bir ses tonuyla. Sesin geldiği yöne doğru , yani arkama bir döndüğümde işte o kızgın suratı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İŞTE..!
Teen FictionAŞK TESADÜFLERİ SEVER sözüne inanır mısınız ? İstanbul'a adımını attığı an başlayan gerçek hayatını bulan Yağmur bu söze inanıyor. Yağmur da kim ? Diyorsanız... Yağmur gerçek aşkını ararken bulan , Hayallerine ulaşmaya çalışırken ulaşan biri. B...