YAĞMUR ( 6.BÖLÜM )

78 18 0
                                    

Hava karadı , üşüyorum , acıktım , susadım... Arkamdaki çalılıkların arasından bir ses geldi. Arkama döndüğümde Cihan yavaş adımlarla bana doğru geliyordu. O Sinsi sinsi gülümsemesi yok mu ? Sinir oluyorum.

- Merhaba Yağmur Hanıımm

- Dalga mı geçiyorsun sen benimle ?

Yağmur hanımmış !

- Yağmur ! Sen demek Savaş'ı seviyorsun. Savaş yüzünden sevmiyorsun değil mi beni ?

Savaş'ı sevdiğimi Serenay bile bilmiyorken ! Nasıl yaa ? Ayrıca Savaş'ı sevsem de sevmesem de Cihan'ı asla sevmeyeceğim. Savaş'ı çok seviyorum ben.

- Evet seviyorum Savaş'ı. Hem de çok... Ama Savaş'ı sevsem de sevmesem de emin ol ki seni aslan sevmeyeceğim Savaş'ı da sevmekten asla vazgeçmeyeceğim. Ayrıca sen kimden duydun bunu ?

Bana biraz daha yaklaştı ve '' Abin söyledi '' diye fısıldadı. Sonra cebinden bıçak çıkardı. Hayır hayır ! Tahmin ettiğim şeyi yapmaz. Yani yapmaz herhalde de ! Bıçak ! Bıçağı neden çıkardı şimdi ?? Arkama dönüp koşmaya başladım ama hızlı koşmak isterken yavaş koşuyordum. Kahretsin ! Taşa takıldım ve şuan yerde yatıyorum. Hemen arkama bakmadan ayağa kalkacaktım ki ! Cihan ayak bileğimi tuttu. Sonrada ! Sonradaaaa ! Bıçağı karnıma sapladı !!

- Artık biri seni kurtarır da hastaneye mi götürüürr yoksa burada kan kaybından ölür müsün bilemem. Hadi görrüşürüzz.

dedi ve arkasına dönüp yürümeye başladı. Sonra birden durdu

- Sen buradan sağ çıkabilirsen tabii.

Ağlıyorum , ağlıyorum , ağlıyorum... Canım yanıyor , çok fazla yanıyor. Ölecek miyim yani ? İlk ve gerçek aşkımı bulmuşken... Hayallerimdeki şehre , hayallerimdeki üniversiteye gelmişken... E bu şarkı da benden Savaş'a gitsin o zaman...

- HER ŞEY BİTMEDİ BİTEMEZ , AŞKIMIZ KALMASIN YARIM...

Zorlanıyordum şarkıyı söylemekte ama devam ettim.

- MUTLU GÜNLER GERİ GELSİN , NE OLUR HİÇ AYRILMAYALIM...

Kaçtım , kaçtım ölümden ama çıkmaz sokağa varınca istemeye istemeye teslim oldum.



AŞK İŞTE..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin