{11}

157 21 28
                                    


nuitliis aşkıma teşekkür bölümüüü
Sen olmasaydın yazmayacaktım cnm ♡♥︎

*******************

"Benim kızgınlığım yaklaştı."

Her kızgınlık mevzusu açıldığında olduğu gibi Jay'ı bir gerginlik almıştı. Korktuğundan değildi asla ama her ikisi de alfa oldukları için bu durum hâlâ ona değişik geliyordu. Jake kızgınlığındayken asla alfa gibi davranmıyor hatta bir omegadan bile daha çocuksu olabiliyordu. İlgiye ve sevgiye aç bir bebeğe dönüşüyordu.

"Baskılayıcılarını hazır eder yanından bir saniye bile ayrılmam merak etme sen bebeğim"

Jake başını bir anlık önüne eğmiş sonrasında kızgınlığa girdiğini belli eden çok daha fazla parlayan gözleri ile bakmıştı Jay'e.

"Baskılayıcıları istemiyorum ki."

Jay sesine de yansımasından çoktan anlamıştı kendisini arzuladığını. Saçlarını okşarken sordu.

"Ne istiyorsun bebeğim?"

Jake oldukları yerde, ayakları üzerindeyken, bile boşalabileceğini hissediyordu. Kendini ona sürterken çoktan kıvranmaya başlamıştı.

"Seni."

Uysalca kabullenişi ve usulca bunu dile getirişi Jay'in her seferinde o kadar hoşuna gidiyordu ki gülmekten kendini alıkoyamıyordu.

Dudakları dudaklarının üzerinde kıvrılıp birbirlerini tamamlarken Jay zorla ayırmıştı kendini ondan. Bütün hekim odası onların feromınları ile dolup taşıyordu ama burada birlikte olamayacaklarından eline ilk gelen baskılayıcıyı alıp Jake'in ağzına attı ve onu peşinden sürükleyerek odasına götürmeye başladı.

Odaya vardıklarında Jake hemen dudaklarını bulmuştu Jay'in. Bir yandan üzerini çıkarmaya çalışıp bir yandan dudaklarına yetişmek onu hiçte zorlamıyordu.

Üzerlerindekilerden kurtulup tamamen bedenleri çıplak kaldığında yatakta uzanır konumdalardı. Jake kendini Jay için hazırlamış onu beklerken Jay tam içine girdiği anda sol elini tutmuş ve avuç içine bir öpücük kondurmuştu. İşte tam o anda asla beklemedikleri bir şey olmuş Jake'in avuç içinde çiçekleri belirmişti. Jake korku ile kendini kasarken Jay'e acı çektirmekte bir sakınca görmüyordu.

Tanımadığı ve bilmediği biri ile eşleştiğini sanarken Jay kendini içine akıttığı sırada onunda göğsünün ortasında çiçekleri açmıştı bunu gören Jaeyun derin bir nefes almış ve o da rahatlayarak kirletmişti üzerlerini.

*Kendi odalarında Sunghoon ve Sunoo

Üzerinde ki rahatsız kıyafetlerden kurtulan çift eşyalarını da yerleştirdikten hemen sonra yataklarına uzanmış dinleniyorlardı. Sunoo, uzattığı ayaklarını usulca sallarken başını da eşinin omzuna yaslamıştı.

"Heeseung gerçekten çok tatlıymış sevgilim."

Sunghoon yüzündeki gülümseme ile eşinin başını okşarken asıl kendi tatlılığının farkında olmadığından dudaklarına eğilip sulu bir öpücük bırakmıştı.

"Öyle tabii güzelim ama sanki sen kendi tatlılığının farkında değilsin hm?"

Sunghoon tatlı tatlı fark ettirmeden eşine sırnaşıp ilgi isterken Sunoo onu elinin tersi ile itmişti.

"Rahat dur yerinde"

Sunghoon hemen toparlanıp eski haline dönerken gizlemişti yüzünün asıldığını.

"Tamam tamam gel, asma yüzünü hemen."

Onu yeniden kendine çekip dizlerine yatırırken bu sefer o eşinin saçlarını okşuyordu. Sunghoon yerine gelen neşesi ile gülümserken ortamda nefes alışlarından hariç ses yoktu.

"Sunghoon"

"Efendim güzelim"

"Bayan Nishimura ile ne zaman konuşacaksın?"

Gerginlik ile eşinin dizinden kalkmış arkasına yaslanmıştı.

"Bilmiyorum ki güzelim aslında onun ile konuşmadan Riki ile konuşmak istiyorum."

Sunoo bunun nedenini anlamamış öylece bakakalmıştı eşine.

"Neden ki?"

"Heeseung ile henüz törenleri düzenlenmemiş halk bilmiyormuş ve ne olursa da olsun Heeseung benim de kardeşim sayılır onun mutluluğuna gölge düşüremem."

Sunoo başını sallayarak onu onaylamış yeniden dizlerine yatırarak başını okşamaya devam etmişti. Kendisine demese de Bayan Nishimura'nın onu zorladığını biliyordu.

#######################

HeeKi'siz bölümmm
Nasıl
Mükemmelim yine






Omegaverse | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin