{4}

224 25 21
                                    


doierinka aşkıma ithafen ♡

**************

Kral Riki ve omegası Heeseung, ne olduğunu şaşırmış bir vaziyette kendilerini toparlamışlardı. Delta üzerinden kalkarken omegasının üzerini örtmeyi de ihmal etmemişti. Kral kendi üzerini de düzeltirken Hekim Jake konuştu.

"Ne oluyor burada!?"

"Asıl size sormalı hekim, kral sarayına bu denli girmenin nedeni de nedir?"

"Farkında mısınız yanınızdaki kişi kardeşim."

"Benimde eşim."

"Ha Jay haklıydı yani?"

Kral Riki konuşana kadar Heeseung söze girmişti bile.

"Bunu şuan mı konuşmalıyız gerçekten? Bir müsaade et bize. Ben hazırlanır yanına gelirim."

"Sen... Gerçekten şaka yapıyor olmalısın. Yanında ki kişi Kral Riki."

"Evet, ruh eşim yani. Şimdi bize müsaade et lütfen."

Jake hâlâ olduğu yerde durmaya devam ederken delta dışarıya seslendi. Jay kapıda bekliyordu, içeri girmemişti.

"Jay! Jake'i al buradan."

Jake kilitlenmiş halde Jay'in peşinde sürükleniyordu. Buradan gidip kaçma planları yapan kardeşi şimdi ona kafa mı tutuyordu?

Kral Riki yattığı yerden omegasını izliyordu. Onun kurdu, kendi kurdunu sakinleştirmişti.

"Kalamaz mısın Heeseung? Eminim ki Jake'e daha sonra da anlatabilirsin?"

"Senin yanına da sonra gelebilirim. Dediğim gibi zaten şuan mühürlenme olmayacak kurdun sakinleştiğine göre bana gerek kalmadı ki."

"Peki git bakalım ve ayrıca sadece benim kurdumun yatıştığını iddia edemezsin. Çiçeklerinden öptüğümde parlamışlardı."

"Ben omegayım, omegalar her zaman deltasına ihtiyaç duyarlar."

Kral Riki doğrulup yatağın ucuna oturmuştu. Böylelikle Heeseung'a daha çok yaklaşmıştı.

"Hmm kaç tane delta var ki tanıdığın?"

"Deltaların yüzyılda bir doğduğunu göz önüne alırsak, sadece sen."

Heeseung, Riki'nin yüzündeki sırıtış ile anlamıştı pot kırdığını. Riki onun bu tatlı haline gülerken devam etmişti.

"Peki öyle olsun omegam."

'Omegam' diye yinelemişti Heeseung içinden. Nedense onun eşi olma düşüncesi çokta uzak gelmiyordu artık. Başını önüne eğerken kral devam etmişti.

"Senin hissettiğin şeyleri hissediyorum."

"Biliyorum, ruh eşi olduğumuzdan kaynaklı. Mesela sen ne zaman çiçeklerine dokunsan bende kendi çiçeklerimde elini hissedeceğim ve çiçeklerim parlayacak. Deneyebilirsin."

Riki dediklerine şaşırmış ve eli köprücük kemiğine gitmişti. Eli tenine değdiği an, Heeseung'ın da çiçekleri parıldamıştı. Sağ eli kendi çiçeklerini buldu Heeseung'ın.

"Şimdi anladın mı hissettiğim şeyi? Sana da aynısı olacak."

"Jake sana çok şey öğretmiş olmalı."

"Öyle, öğrendim bir şeyler. Ben artık Jake hyungun yanına gideyim. Şuan eminim ki çok sinirli ve Jay hyung onu zor tutuyordur. Eğer çok istersen yanına gelmemi, çiçeklerin ile oynayabilirsin."

Bunun üzerine Riki yeniden elini çiçeğine atmış ve oynamıştı.

"Henüz gitmedim bile."

"Olsun, güzel bir hismiş."

"Tamam ben gerçekten şimdi gidiyorum."

Heeseung arkasını dönüp gitmeye yeltendiğinde Kral Riki onu sol bileğinden yakalamış ve kendine çekerek derince öpmüştü. Sanki Heeseung'ın bütün nefesini kendisi almak istiyor gibiydi. Onun elleri yakasını bulmuştu, zor mu nefes alıyordu? Zar zor dudaklarından ayrılıp yeniden konuştu kral.

"Odana dikkatli git ve gider gitmez feromon baskılayıcı çay ya da haplardan al. En kısa sürede de odanı bu bölüme taşıyalım."

"Tamam"

Omega buna şaşırarak deltasının yanından hızla ayrılmıştı. Şaşırmıştı çünkü bu bölüm olarak adlandırdığı, asıl saraydan uzak bu alanda sadece Bayan Nishimura ve Jay kalırdı. Şimdi deltası artık onun da bu alanda olacağını söylüyordu.



Omegaverse | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin