{6}

213 22 9
                                    

Jake ve Heeseung aynı şaşkınlık ile açılan kapıya bakarken, Jay Kral'ı izliyordu. Jake'e bir şey yapma ihtimali olabilir miydi?

Omega deltasının bakışlarından anlamış ve hemen kalkarak yanına gitmişti. Arkasına geçerken deltanın eli çoktan sol bileğindeki çiçeklere gitmişti. Şimdi ikisi karşılarına aldıkları Jake'e bakıyorlardı. Jay çaprazlarında ortada bekliyordu, her ihtimale karşı.

Kral Riki ağzını açtı, bir şey diyecek oldu ama sustu. Omegasını neredeyse sürükleyerek peşine taktı ve yeniden kendi sarayına götürdü.

Kral'ın neye kızıp sinirlendiğini anlayan Jake yumruk yaptığı ellerini hızla yanına geçirmişti. Artık Kral Riki'nin gözünden düştüğünü biliyordu. Jay odayı terk eden Kral ve Omeganın ardından yanına oturmuştu. Yumruk yaptığı ellerini tutup önce açtı sonra da sordu.

"Ona ne oldu da bu kadar sinirlendi?"

Jake sinir bozucu bir tebessüm takındı ve yanıtladı onu.

"Heeseung, Heeseung'ın üzülmesine sebep olmam onu kızdırdı."

Bu gibi bilgileri bilmeyen Jay, Jake'in dediklerine şaşırmıştı. Heeseung'ın ne hissettiğini Riki nereden biliyordu?

"O nerden biliyor?"

"Biliyor çünkü O Heeseung'ın eşi. Kurtları birbirlerinin duygularını hissedebiliyor."

"Sana oldukça sinirli gözüküyordu Jake. Eminim yanında Heeseung olmasaydı seni zindana dahi atabilirdi."

"Biliyorum Jay, biliyorum."


Aynı zamanda Kral sarayında Heeseung ve Riki

Omega başını önüne eğmiş koltuğunda oturuyordu. Deltasından korkuyor muydu? Tırnakları ile oynamaya başlamıştı ona bir şey yapabileceğini düşünmek istemiyordu ama çok kızgın görünüyordu.

Delta onun hissettiklerini biliyordu ve suçlu hissediyordu. Ona bunları düşündürtmemeliydi ama kendine engel olamıyordu. Jake'in, hyungu da olsa, onu üzmesine, neredeyse ağlatacak dereceye getirmesine nasıl göz yumabilirdi.

Biraz daha sakinleştiğine inandığında ona dönük bir şekilde oturdu ve şefkatle yüzüne baktı. Yeniden gözlerinin dolmaya yakın olduğunu fark ettiğinde elleriyle yanaklarını sevmiş ve yavaşça çekip göğsüne yatırmıştı.

"Özür dilerim bende seni kötü hissettirdim. Kolunu da acıtmış olmalıyım fazla sert davrandım."

Heeseung ellerini Deltanın yakasına çıkartmış ve hafifçe açarak köprücükleriyle oynamıştı. Bazı ilişkilerde bunun yatıştırıcı bir etkisinin olduğunu duymuşluğu vardı.

"Önemli değil Riki. Acımadı da zaten."

"Yine de bir hekimler baksınlar morarmasın sonradan."

"Tamam bakarlar."

Burnunu hafifçe çektiğinde Riki buna gülmüştü. Yanında rahat oluyor olması bile bir mucizeydi belki de.

"Yine de seni üzmesine izin verme tamam mı? Kimsenin."

"Tamam vermem."

Bedenini Heeseung'ın bedeninden ayırdı ve dudaklarını öptü. Bu öpücük çok sade ve rahatlatıcı bir öpücüktü. Fazla anlam yüklenemezdi, belki en çok buna anlam yüklenirdi.

İlk defa kurdu istediği için değil kendi istediği için öpmüştü onu, bu büyük bir adımdı.








Omegaverse | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin