{7}

198 22 6
                                    

İlk defa kurdu istediği için değil kendi istediği için öpmüştü onu, bu büyük bir adımdı.

"Daha iyi hissediyor musun?"

"Evet, bunun gerçekten yatıştırıcı bir yanı varmış."

Omegasının neyden bahsettiğini anlamayan Delta sordu.

"Neyin?"

Omeganın eli yeniden köprücüklerinde ki eş çiçeklerine gitmişti.

"Tanıdığım bir çiftte, konuşurken geçmişti, kötü hissediğimizde eğer eş çiçeklerine dokunup oynarsak rahatladığından bahsetmişti, denemek istedim. Herkeste etkili olan bir yöntem değil ama bu öyle olsa çoktan bunun ile ilgili de bir haber yayılırdı. Jake Hyung da bilirdi."

Delta her geçen zamanda ondan bir şey öğreniyordu ve bundan asla rahatsızlık duymuyordu. Daha iyi bir eş olabilmek için belki de ona ayak uydurmalıydı.

Delta arkasına yaslanıp rahat bir tavır alırken sormuştu sorusunu.

"Biz de özeliz yani, onu mu demek istiyorsun?"

Omegası da ona ayak uydurmuş kendini arkasına atarak yaslamıştı kendini onun omzuna.

"Olabilir. Sonuçta sen Deltasın, koskoca Delta-Kral Riki'sin."

Delta gülmüş ve omeganın bileğinde ki çiçekler ile oynayıp cevap vermişti.

"Böyle mi düşünüyordun gerçekten sadece Kral ve Delta mıyım senin için?"

Omega'nın yüzü solmuş ve batırdığı ortamı toparlayabilmek adına hızlıca ona dönmüştü.

"Hayır hayır yani evet öylesin ama.... eşimsin de aynı zamanda."

"Bunu seviyorum Heeseung, bana alışmış olmanı. Sanki bir soğukluk hissediyor gibiydim senden ama artık hissetmiyorum."

"Alışmış değildim ki sana, şimdi alıştım."

Oynadığı bileğini kaldırıp çiçekleri öpmüştü Delta. Dudaklarını teninden ayırırken parladıklarını görmüştü.

"Sen üzgünken ben yine böyle öpersem iyi hisseder misin?"

"Bunun için kötü hissetmeme gerek yok ki. Sen çiçeklerimden öptüğünde zaten mutlu oluyorum."

"Tamam o zaman hep öpeceğim."

"Zaten hep öpüyormuşsun ki, baksana orada açmış çiçeklerim."

"Haklısın."

Kral Riki bunun üzerine biraz utanmıl hissetti. Ona gerçek anlamda bağlı olmalıydı. Omegası da ona fazlası ile yakın davranıyordu, kur bile yapıyordu.

"Jay ile konuştum odanı hazırlatması için görevliler halletmişlerdir."

"Acelesi yoktu ki. "

"Tabii ki vardı. Artık bana daha da yakın kalmalısın. Yakın zamanda da tören düzenleyelim istiyorum. Saraya çoktan dedikodular yayılsa da halkın henüz haberi yok, bu rahatsız edici."

"Yanii.... hemen mi yapmak zorundayız töreni?"

"Heeseung eşlendik zaten. Neden korkuyorsun anlam veremiyorum. "

"Korkmuyorum ama yani bilmiyorum istemiyorum ya."

Omega gergin hâlde kuramadığı cümleler ile cevap vermişti ona, hazır hissetmiyordu.

"Peki o zaman sen ne zaman istersen. Ama yine de bu sürenin çok uzun olamayacağını biliyorsun değil mi?"

Omega bir cevap vermemiş başını sallayarak onaylamıştı onu. Yapacağı bir şey de yoktu ki hazır hissetmiyordu işte. Başını deltasına yasladı ve gözlerini kapatarak dinlenmeyi diledi.


*Aynı zamanda sarayın bir yerlerinde*

Bayan Nishimura ölen eşinden bir şey saklıyordu. Bayan Nishimura eşini aldatmıştı. Eski eşinden sakladığı yetmezmiş gibi bir de çocuğu olmuştu. Eşinin ölümü ile tahta geçen Riki'nin Kral olmasını istemiyordu. Bay Nishimura'yı asla sevmemişti. Riki'yi de sevemiyordu. Diğer oğlu Sunghoon'un tahta geçmesini istiyordu. Onun bir eşi de vardı. İradesiz değildi Riki'nin aksine.

Eşinin ölmesini fırsat bildi ve oğlu Sunghoon'u ve eşi Sunoo'yu diyarına çağırdı. Böylelikle taht kavgaları başlamış oldu.









Omegaverse | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin