{16}

138 17 47
                                    

Jungwon stres olmuş bir vaziyette saklandığı kapının ardından çıkmış kimseye görünmemeye çalışarak terk etmişti kral sarayını. Neyseki bu saraya girdiğini gören olmamıştı.

Ardından Sunghoon ve Sunoo'nun konuşma seslerini duyduğunda saklanacak yer aradı bir an korkuyla kendine. Sarayın kalın kolonlarının kendini gizleyeceğini fark ettiğinde hemen ardına saklandı. Sesler git gide artarken Sunghoon'un konuşma sesini artık daha iyi duyabiliyordu.

"Heeseung çok korkmuş görünüyordu. Yazık çocuğa ne yapacağını bilememişti. Kendi kaçmak istese de kurdu rahat vermemiş belli."

Yanında yürüyen eşi nükteyle karışık bir ifade ile cevapladı kocasını.

"Ne yani eşlenmek kötü bir şey mi demek istiyorsun senn?"

Sunghoon da ona takılıp gülmüş, devam etmişti.

"E ama sevgilim benim, herkesin senin gibi mükemmel bir ruh eşi olmuyor ki."

Sunoo yüzündeki kocaman tebessümü ve utandığı için kızarıp pembeleşen yüzünü öne eğmiş, elini tutışunu sıkılaştırıp eline asılmıştı.

"Güzel sevgilim benim."

Sunghoon'un son dediği ile çift Jungwon'dan uzaklaşmış yürüdükleri koridoru tamamlamış, köşeyi dönüyorlardı.

Jungwon derin nefes alıp yakalanmadığı için sevinirken yaptığı planın iş görmemesi nedeniyle Bayan Nishimura'dan çekeceği azarlamayı düşündükçe kötüleşiyordu. Riki'nin fenalaştığı ilk anda koştur koştur eşine gideceğini düşünmemiş olsa gerekti.

Dişleri kontrolü dışında birbirine sürtünmüş yüzü sinirli bir ifadeye dönüşmüştü. Hırsla ayağını yere vurup olduğu koridoru bitirerek gözden kayboldu.

***************************

Sunghoon ve Sunoo ikilisinin ardından Jay ve Jake ikilisi de çıkınca yine başbaşa kalmıştı eşi ile omega. Uyanmasını beklerken başını göğsüne yatırmıştı. Saçlarının mis kokusu burnuna dolarken sol bileğini eşinin burnuna tutuyor olmasından dolayı biraz da olsun kolu ağrımıştı. Sağ eli ile saçlarını okşuyor eşinin iyi hissetmesine yardımcı oluyordu.

İçtiği ilaçların pek bir etkisi kalmamıştı geçirdiği 1,5 saatin ardından. Eşi de yanında hasta oluşundan kaynaklı feromonlarını kontrol altına alamayıp salgılamaya devam ettikçe, daha da artıyordu kendi kokusu. İkisinin birbirine karışan kokuları bir süre sonra biraz da olsun midesini bulandırmaya başlamıştı. 'Tanrı aşkına ne zaman uyanacak bu delta?'  içinden geçirdiği kelimelerden sonra sanki hissetmiş gibi açıvermişti delta gözlerini.

Heeseung'ın şaşkınlıkla gözleri büyürken yarı kekeleyerek konuştu.

"D-delta. Uyandın."

Riki uyku haliyle tatlı tatlı bakarken yanıtladı eşini uykulu sesiyle.

"Ne yani uyanmasa mıydım? Uyumamı istiyorsan geri uyuyabilirim."

"Ay hayır hayır. Uyuma, yani yorgunsan uyu tabii."

Riki kıkırdamış yattığı göğüsten hafif doğrulup eşinin dudaklarını öpmüştü.

"Yorgun değilim sevgilim. Sadece boğazımda değişik bir tat alıyorum yutkunurken, bana su doldurabilir misin?"

İsteği ile göğsünden zaten tamamen kalktığı için Heeseung hemen kalkmış yanlarındaki başucu çekmecelerinin üzerinde duran sürahiden su doldurup uzatmıştı eşine. Bardağı ona verdikten sonra yatak ucuna yeniden oturmuş onu izlemişti omega.

Omegaverse | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin