"Anneniz Bayan Nishimura'nın sizden sakladıkları var. Bilmeniz gerekiyor diye düşündüm."
Riki duydukları karşısında şaşırsa da önünde ki gence bir şey çaktırmamış boğazını temizleyip sormuştu.
"Annemin benden gizlediği ve gizlediği şeyi senin bildiğin ne olabilir ki Sunghoon?"
Tehdit edercesine sorduğu soru sunghoon'u biraz gererken diyeceklerinı kafasında tartıyordu.
"Bu söyleyeceklerim çok garip gelecek ve doğruluğunu inkar edeceksin biliyorum...
Resmiyeti bir kenara bırakıp senli-benli konuşmaya başlanmış, stresle ellerini ovuşturuyordu.
... Ama annenin senden başka bir çocuğu daha var baban öldüğü için tahta onun geçmesini istiyor."
Henüz annesinin kendi çocuğu olmadığını bilirse öğrendikleri ile ağır gelebileceğini düşünmüş gerçekleri parça parça açıklama yolunu seçmişti Sunghoon.
"Sen.. ne dediğinin farkında mısın... ne demek annemin... başka bir oğlu var?"
Riki duyduklarının doğruluğunu Sunghoon'un dediği gibi kafasının içinde inkar ederken yüzündeki gülümseme kaybolmuş endişeli bir ifadeye dönüşmüştü. Konuşurken cümlelerini toparlayamayıp kekelemesi de bundandı.
Sunghoon kardeşinin ne kadar yıkıldığını fark edebilmişti ama gerçekleri bilmesi gerekiyordu.
"Evet var. Hatta o çocuk şuan karşında duruyor."
Riki içine derin bir nefes alırken tek laşı havalanmış anlamlandırmaya çalışıyordu olanları. Balkon kıyısına tutunurken aklından tekrar etti Sunghoon'un dediklerini.
Annesinin kendinden başka bir oğlu daha vardı.
Annesi bu erkek çocuğu için Riki'nin tahttan inmesini istiyordu.
Ve bu erkek çocuğu şuan tam karşısında duran henüz yeni tanıştığı Sunghoon'du
Sunghoon ile kardeşti.
Hissettikleri ve üzerindeki tük o kadar ağırdı ki bir an kalbinin sıkıştığını hissetti. Eli kalbine giderken hyungu olduğunu varsaydığı arkasındaki genç yanına adımladı lakin Riki onu kolunu kaldırıp geri durmasına neden oldu.
"İstemez"
Kesin ve sert bir dille onu reddettikten sonra balkondan çıkmış avluda olacağını düşündüğü Jay'i aramaya başlamıştı. Avluya gitmeden yolunun üzerinde kalan Jake'in odasına girip ilaç alması gerekiyordu kalp ağrısı için.
Jake'in odasına yaklaştıkça gelen koku odaya gidemeden yol üstünden geri dönmesine neden oldu. Anlaşılan o ki Jake kızgınlıktaydı. Jay'i de bulabileceğini düşünmüyordu. Odadan iki kurt kokusu geliyordu ve onunda eşinin yanında olduğu bariz belliydi.
Hekimler odasına gidip ağrı kesen bir çay hazırlamalarını istemişti. Hekimler neresinin ağrıdığını sormuş hatta ağrıyan bölgeye ayrı bir tedavi sunacaklarını söylemişlerse de Riki ağrısını ve nedenini dememişti. Hekimler çayı hazırlayana kadar oturmuş elleri dizinde düşüncelerine dalmıştı.
Hekimler çayını verdiğinde yine sessizlik içinde çayını içmiş, onlara baş selamı verip hekim odasındsn ayrılmıştı. Ne yapacağını bilemiyordu, eli ayağı tutamaz olmuştu hemen. Kim bilir babasının da öz babası olmadığını öğrense ne hallere düşerdi.
İçindeki boşluk hissi ile odasına dönmüştü yeniden, eşinin yanına. Heeseung büyük ve ağır kapının yüksek gıcırtısı ile yattığı yerde doğrulup Riki'ye baktığında giderken yüzündeki gülümsemenin solduğunu görmek onun yüzündeki gülümsemeyi de soldurmuştu.
İkisi de hiç ses etmezken Riki Hee'nin yanına giderek oturmuş onun kendisini kolları arasına almasına izin vermişti. Heeseung saçlarını severken o da burnunu boynuna sürtüyor içine dolan feromon kokusu ile rahatlamayı umuyordu.
**************************
Sunghoon Riki'nin yanından ayrıldıktan sonra annesine yakalanmamak adına hızlı hızlı terk etmişti balkonu. Kendilerine ayrılan odaya geldiğinde Sunoo hemen kalkıp boynuna atlamıştı.
"Noldu, nasıl geçti?"
Sunghoon beline attığı eliyle onu biraz itelemiş oturmasını sağlamıştı.
"Annemle konuştum, yapmam gerekenleri yapmıyormuşum. Öyle dedi."
Bunu dedikten sonra göz devirmeden edememişti. Güzeller güzeli eşi ona gülerken gülmesi eşliğinde cevaplamıştı.
"Sen ne dedin?"
Eşini gülüşünden öperken cevapladı hemen Sunghoon.
"Gidip Riki ile konuştum."
Gözlerini kapatıp yüzü tatlılıkla dolarken övgü bekliyordu eşinden. Sunoo ona kocaman kahkahalar ile gülerken dudaklarını öpmüştü..
#######################
Bölüm atmayalı o kadar oluyordu ki yeniden bu kadar okunmayla devam edeceğini düşünmüyordum
Teşekkür ederimm 🤧🤧
Veeee
Dediğim gibi bekletmeden geldimmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse | Heeki
FanfictionEğer iki eş birbirini bulursa onlar hiç istemese de kaderleri onları bir araya getirirdi. Birbirlerinden nefret etmeleri anlamsızdı. Kader çoktan onlar için yeniden yazılıyordu. Yan shipler || SunSun ve JayKe