4 වන කොටස

81 9 5
                                    

මේ අතරේ බෝඩිමේ ඇන්ටි එහෙම නැත්තම් මිස් චෝයී බලන් ඉන්නේ ජන්ග්කුක් බඩු අරන් එනකන්...

Her phone was ringing

" hello කව්ද මේ කෝල් කරන්නේ.." මිස් චෝයී ඇහුවේ අදුරන් නැති නම්බර් එකක් නිසා .

" අහ් ...මිස් ජන්ග්කුක් කියලා කෙනෙක් අදුරනවද ? "

"ඔව් ඇයි ? "

" ආ ..මිස් ඒ කෙනා දැන් හොස්පිටල් එකේ ඇඩ්මිට් කරලා ඉන්නේ ඇක්සිඩන්ට් වෙලා ඒ බව දැනුම් දෙන්න තමයි කෝල් කළේ !"

" අනේ දෙයියනේ !! මොන හොස්පිටල් එකේද කියනවද ?"

" soul National Hospital woad number 36 "

" හරි තැන්ක්‍යූ සෝ මච් දැනුම් දුන්නට  ."

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

ටේහ්‍යුන්ග් යේහි ව හෝසොක් ට එක්කන් යන්න කියලා ටේහ්‍යුන්ග් ආවේ සූගාව හම්බවෙන්න .

" හ්‍යුන්ග් ? ඇක්සිඩන්ට් වෙච්චි කෙනා ...එයාට ගොඩක් අමාරුද? " ටේහ්‍යුන්ග් ඇහුවා .

" එච්චරටම නෑ හැබැයි කොල්ලගේ දකුණු අත කැඩිලලු " සූගා කිව්වේ තමන්ගේ ඇගිල්ලෙන් එයාගෙ තොල පිරි මදින ගමන් .

"හ්ම්ම් හ්‍යුන්ග් එයාගෙ වාහනේට ගොඩක් ඩැමේජ් ද ? "

" ඔව්...පව් බන් ඒ කොල්ලා අලුතින් ම අරන් තියන වාහනයක් මන් හිතන්නේ..! " සූගා කිව්වේ නොසන්සුන් හුස්මක් පිට කරන ගමන් .

"හ්‍යුන්ග් එයාගේ කවුරු හරි පවුලේ අයට කියන්න හොස්පිටල් එකේ බිල් එක KTH EDUCATION INSTITUTE  එකෙන් ගෙවනවා කියලා . ඒ වගේම එයාගෙ වාහනේ වෙනුවට අලුත් එකක් අපේ ආයතනයෙන් දෙනවා කිව්වා කියන්න ."

" හොදයි මන් කියන්නම් ..!! "

"එහෙනම් හ්‍යුන්ග් මන් යනවා " ටේහ්‍යුන්ග් එහෙම කියන ගමන් පුටුව පස්සට කරලා පොලිස් ස්ටේෂන් එකෙන් එළියට ඇවිත් වාහනේ ස්ටාර්ට් කරන්න එයාගේ වලව්වට යන්න පිටත් වුණා .
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ටික වෙලාවකින් වලව්ව ඇතුළට වාහනේ දානකොට ටේහ්‍යුන්ග් දැක්කේ එයාගේ තාත්තාගේ /මිස්ටර් කිම් ගේ ෆ්‍රාඩෝ රථය වගේම ගාර්ඩ්ස්ලාගේ ඩිපෙන්ඩර් රථ පෙල ටේහ්‍යුන්ග් ඒ වාහන ටික දැක්කම ආයෙමත් කාර් එක හරෝගෙන ඔලුව හැරුණු අතේ යන්න නොහිතුනාම නෙවෙයි . ඒත් ටේහ්‍යුන්ග් හිත හදාගෙන ඇතුළට ගියා . මිස්ටර් කිම් ඉන්නවා දැක්කත් ටේහ්‍යුන්ග් මොකුත් ම නොකියා උඩට යන්න හැදුවත් මිස්ටර් කිම් ගේ වචන ටේහ්‍යුන්ග් ව නැවැත්තුවා  .

ස්පර්ශ ටැටූ 🖤 18± Where stories live. Discover now