Bölüm 1

158 10 31
                                    

Hikayeye başladığınız tarihi buraya  yazarmısınızz?

Selamlarr. Öncelikle hoşgeldiniz. Kitapla ilgili kısa bir açıklama yapmak istedim. Kitabı öylesine yazıyoruz bazı yerleri saçma bazı yerleri abartılı gelebilir gelişi güzel olacak yani çok takılmayın kötü yorum da yapmazsanız sevinirim. Bazen yazım ve noktalama yanlışları yapabilirim kusura bakmayın şimdiden.
Seviliyorsunuzzz.❣️

Güzel yorumlarınızı bekliyorummm.

İyi okumalarr.

****

"Bade hadi kızım kalk artık.Bak kahvaltın hazır kalkmazsan hepsini ben yiyeceğim ona göre."

İşte babam yeşil iri gözleri var ve saçları siyah,gözleri gibi  bedeni de çok iri ismi ise Baki. Kendileri esmer bir beyefendi. Beni hep böyle tehdit ediyor ama hiçbir zaman kahvaltımı yemedi.

"Tamam babaa geldiimm"

hemen kalkıp banyoma giderek elimi yüzümü yıkadım. Seco'ya yemek verdim. Seco benim kedim cinsi scottish fold gri tüyleri var, gözleri yeşil ve kocaman. Henüz bir buçuk yaşında.

Aşağı inip masanın başına oturdum harika bu gün babam krep yapmıştı. İki tane krep yedikten sonra odama geri çıkıp hazırlanmaya başladım.

Ben akşamdan hazırlayan kızlardanım herşeyim hazırdır onun için. Akşam yaptığım kombini hemen giyinmeye başladım yoksa geç kalacaktımm.

Altıma siyah bol pantolon üstüne de bebek pembesi  bir crop giyindim. Çoraplarım görünmeseler bile kombinimin en önemli noktası, bu günkü çoraplarım sarı civcivli. Tamam kombinim ile uyumlu olmayabilir ama renk katıyor ve çok seviyorum böyle çorapları.

Makyaj Aynanım karşısına geçip akşamdan ördüğüm saçlarımı açtım. Saçlarım zaten dalgalıydı akşamdan örüp sabaha açınca daha çok dalgalı oluyor dudağıma bir glos kirpiklerime de rimel işte hazırımmm ta ta ta tamm.

Boydan aynamdan da fotoğraf çekildim. Çantamı aldım ve  aşağıya indim babam çoktan çıkmış beni araba da bekliyordu bile.

Evin kapsını kitlendim. Arabaya bindim.

"Sonunda arabaya ulaştınız assolist hanım."

"Geldim işte babaa adı üstünde sende assolist diyorsun. Unutmaa assolist sonradan gelirr."

Bu cümlemin ardından birlikte güldük. Arabayı çalıştırdı ve okula doğru yol aldı.

Hepinizin aklında şu soru olmalı ki annem nerede ?  Annem ile babam ayrı. Anneme bazen okuldan sonra bazen hafta sonları gidiyorum. Kimi zaman babamda benimle geliyor. Ayrılmış olabilirler ama ikiside yetişkin aklı başında insanlar hala birbirlerine saygıları ve sevgileri var.

Okulum babama daha yakın olduğu için onunla kalıyorum. Annemin evinde de babamın evinde de odam olması tek çocuk olmamın avantajları diyelim.

Anneme gelirsek kahve rengi çekik gözleri, koyu kahverengi dalgalı saçları var  ve  al yanaklı, kumral bir kraliçe. Bir kadına göre ortalama boya ve kiloya sahip. İsmi Derem.

Karşı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin