Hoşgeldinizzz.
İyi okumalarr.❣️
"Sürprizin ne olduğuna bağlı hadi hadii." Çantasından bir sürü figürlü yüz maskesi çıkarttı.
"Hangisini istersin bilemedim. Hangisi daha yararlı onuda bilmiyorum. Onun için hepsini alıp geldim." Bu çocuk ciddi mi ?
"Çok güzel ve tatlılar ama piknikte yapmamız biraz saçma değil mi ?"
"Seni eve mi atma mı istiyorsun yani. Daha çok erken cüce merak etme zamanla o da olur. Hem seninleyken her yerde her şeyi yaparım ben."
"Hani cüce demeyecektin pislik. Cüce maskesi aldıysan ver ben onu yapayım."
Bunu dememin ardından gülmeye başladı."Tamam tamam bir daha demeyeceğim."
"Ben kendi yerime geçsem iyi olacak."
"Hayır güzelim maske yapmayacak mıyızz ?"
"Rahatsız hissediyorsam ne olacak Akgün bey?"
"Sana rahatsızlık mı veriyorum yani ben?"
"Hayır yani se..." cümlemi bitiremeden hello kitty figürlü maskeyi açtı.
"Tamam o zaman hadi yapalım. Saçlarını topla."
"Peki seninde saçlarını toplayalım o zaman." Yüzünün önüne gelen saçları alıp sıkı sıkı topladım. Oda kolumdan toka alarak benim saçlarımı topladı.
Maskeleri yaparken sohbet etmeye devam ettik. Ve bir kaç fotoğraf çekildik.
***
"Saate bak okula çok geç kaldım." Kendi telefonuma baktım ve üç cevapsız arama gördüm. Telefonumu sessizden almayı unutmuşum. Hemen toparlanmaya başladım.
"Neden gülüyorsun Akgün geç kaldım okula kalk hadi toparlan bir ders geçmiş bile."
"Yüzünde o maskeyle mi gideceksin güzelim." Haklıydı maskeyi tamamen unutmuştum.
"Hayır tabiki hadi çıkaralım şunları." Maskeleri çıkarttık ve etrafı toplamaya başladık. Toparlanıp hemen yola çıktık.
Okulun önüne geldik. Kaskı çıkartıp hemen eline sıkıştırdım.
"İyi dersler ararım seni sonra cücee." Diyerek bağırdı.
Bu çocukla tanışarak üstüne üstlük ona karşı bir şeyler hissederek gerçekten başıma bela aldığımın farkındayım ama kendime engelde olamıyorum.
Sınıfa doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Kapıyı çalarak sınıfa girdim ama hocayı göremedim. Ayberk hemen yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşum
Teen FictionBaşta karşıda ki eve taşınmış yabancı bir çocuktu. Şimdi sizde gelin karşı komşumun hayatıma nasıl renk kattığına bakalımm.