Bölüm 2

85 9 22
                                    

Selamlarr. Hoşgeldinizz.

İyi okumalarr dileriiimmm.

***


Alarm sesi ile uyandım. Secoya yem verip hazırlanmaya başladım. Saçımı yaptım ve çantamı alıp aşağıya indim.

"Günaydıınn babaa." Ses gelmedi. Galiba iş yerinde bir olay oldu ve erkenden gitti. Babam cezaevi müdürü. Her an herşey olmuş olabilir. Annem ise Veteriner. Meslekleri çok farklı zaten birbirlerini çocukluktan beri tanıyorlarmış ve liseden beri çıkıyorlarmış. Ben ne zaman bulacağım lise aşkımı ?!

Babam bana sandviç yapmıştı  birini çantama koydum birini yiyerek evden çıktım. Bu gün okulun son günüydü. Yani son günü derken Cuma günü annemin yanına gidip hafta sonu onda kalacağım. Ayberk beni çoktan yolda bekliyordu bile

"Günaydınnn güzel kıızz."

"Günaydın canımm."

Bir şarkı açtı ve şarkı dinleyerek Ahuların eve doğru ilerledik. Onuda aldık. Okula varana kadar şarkı dinleyip yolda dans ettik. Sabah sabah bu enerji nerden geliyordu bilmiyorum ama onları seviyordum onları mutlu edecek herşeyi yaparım.

Okula varıp sınıfa girdik erken gelmiş olmalıyız ki sınıfta çok kişi yoktu.

"Bu gün anneme gideceğim. Sizde gelmek ister misinizz"

"Çok isterdim ama abimin sevgilisi gelecek ailecek onunla tanışmamız gerekiyormuş. Sen benim yerime de anneni öp ve selam söylee."
Dedi Ahu abisinin sevgilisinin geleceğine hiç mutlu olmayarak.

"TABİKİDEE GELİRİMMM."
Ayberk cidden ailemi seviyordu bende onun ailesini seviyordum çoğu aileler ona ön yargılı davrandığı için çocuklarını onunla görüştürmüyorlar ama benim ailem aksine onu çok seviyorr. Ayberkte onları çok seviyor. Genelde anneme hep benimle geliyor hatta.

"Tamam o zaman okuldan sonra sizin evden kıyafetlerini falan alırız. Ordan babamın evine gider benim kıyafetlerimi alır çıkarız."

Sınıf iyice dolmaya başladı. Sonunda hocada gelmişti. İlk ders başladı...

Derslere girdik. Falan derken öğle arası geldi. Masaya oturduk ve yemeklerimizi çıkarttık. Ahu bu gün kısır ve bizede bir kaşık getirmişti. Onun yemek yapma yeteneklerini cidden seviyorum. Ayberk ise harika içeceklerini çıkarttı.

"Evet kızlar bu günkü içeceğimiz klasik ismini henüz bulamadım ama içinde salatalık,yeşil elma,maydanoz ve limon var çok sağlıklı. Bu gün annenede bundan bir tane götürelim." Dedi Ayberk ve onu onaylayarak başımı sallayıp içeceğimi aldım. Aynı şekilde Ahu da aldı bu gün çok memnundu muhtemelen bu içeceği başka yerde de görmüştü.

"Bencee ismiii yeşil güzellik olmalı. Hem tadı güzel hem de yeşil." Mantıklıydı. Ona gülümsedik. Ve yemeklerimize devam ettik.

"Evet kızım sen harikasın çok mantıklı hemen not alacağım bunuu." Ayberk bu fikri beğenmiş olmalı ki çok mutluydu.

Yemeklerimizi yerken. Telefonum çaldı.
^Pederr Beyy^ arayan babamdı.

"Aloooo."

Peder Beyy:"Nasılsın kızım yedin mi yemeğini ?

Karşı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin