Hoşgeldinizzz.
Umarım güzel gidiyorduurr kitapp.
Güzel yorumlarınızı bekliyorummm.
İyi okumalarr.
***
Kapıyı açtım. İlk güler yüzlü büyük anneleriyle karşılaştım. Elinde de bir tabak vardı.
"Hoşgeldinizz"
"Hoşgeldiniz""Hoş buldukk." Dediler hep bir ağızdan.
Masaya doğru yönelttim aileyi. Baş köşeye annem oturmuştu. Onun yanındaki yere annesi onun yanına babası karşılarınada büyük anneleri ve kardeşi oturdu. Neden Akgün ile karşı karşıya ve masanın en dibinde kaldım ki?
Herkes yemeğe başladı. Güzel güzel tanıştık. Annesinin ismi Şeyda, Babasının ismi Seyit, büyük anneleri dediğim kişi anneanneleriymiş ismide Sultanmış. Masanın üstündeki telefonuma bir mesaj düştü.
0546*******
Çok güzel olmuşsun cüce. Hangi yemeği sen yaptın söyle daha çok yiyeyim. Daha sonra zor bulurum.Bade-
Teşekkür ederim pislik. Sende fena değilsin. Masadaki herşeye bir katkım oldu ama yemekten sonra gelecek tatlıyı tamamen ben yaptım içine sevgimide kattım bol bol ye.Telefonuma ne olarak kaydetmeliydim bilmiyorum ama o bana cüce diyordu bende ona pislik. Pislik biraz ağır olabilir onun için ^Deve^ olarak kaybedeceğim.
Deve-
Beni ne olarak kaydettin bakalım cüce.Bade-
Pislik biraz ağır olur diye ^Deve^ olarak kaydettim ama sana pislik demeye devam edeceğim merak etme.Deve-
Hmmm Deve bunu sevdim zaten senden çok uzunum. Ee bu gün babana dönmeyecek miydin sen cüce ?Tam mesaj yazacakken bize yönelen bir sesle telefonlardan başımızı kaldırdık.
"Sohbetinizede doyum olmuyor gençler." Ah Sultan teyzecim ah. Bir bilsen torununla mesajlaştığımı neler diyeceksin acaba.
"Özür dileriz anneanne birşeye dalmış olmalıyız." Akgünün dediğini gülümseyerek başımla onayladım.
"Eee güzel kızım Babanla aran nasıl." Evet babam onu unutmuştum aramadı bile beni ne oldu acaba ?
"Babamla aram güzel Sultan teyzecim. Hafta içleri onda kalıyorum okulum ona daha yakın olduğunu için. Onun dışında devamlı annemde olmaya çalıyorum. Telefonuma bir mesaj düştü.
Deve-
Bundan sonra daha sık olmaya çalış. Sen yokken odana girmek sıkıcı olur.Mesaj attığını gördüm. Ama cevap veremedim. Bir anda terliğimde bir şey hissettim. Telefonuma mesaj düştü.
Deve-
Terliklerin de çok güzelmiş cüce.Bade-
Sanada alırım bir ara merak etme.
Aniden telefonum çaldı. ^Peder Beyy^"Telefonuma bakmam lazım kusura bakmayın." Yukarıya odama çıktım.
"Efendim baba."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşum
Teen FictionBaşta karşıda ki eve taşınmış yabancı bir çocuktu. Şimdi sizde gelin karşı komşumun hayatıma nasıl renk kattığına bakalımm.